Характеристика на дошкільника зразок
Сьогодні характеристики знову почали величати листами-рекомендаціями. В бутність СРСР рекомендацію гаранта заміняла банальна характеристика. Якщо доводилося вибирати роботу, або випадала нагода зайняти виборну посаду. Одна справа отримувати характеристику, інше видавати. Кожному доводилося оперувати з поняттям як характеристика. Ось зразок, який заощадить час видачі хорошого документа Як правило просили пред'явити характеристику з прежднего місця. У документообігу в діловій ужиток входить капіталістичне поняття як рекомендаційний лист.
Матеріал по темі: характеристика на вихованця доу
Характеристика на вихованця
МБДОУ «Дитячий сад № _____« ___________ »
1. Ф.І. дитини ________________________________________________
-Група (вікова) __________________ Назва _________________
-Домашню адресу _____________________________________________
-Дата народження __________________
-З якого часу відвідує ДОП, звідки надійшов (з родини, іншого дитячого саду), дану групу _______________________
2.Характерістіка сім'ї:
-П.І.Б. батьків, місце роботи:
-Мама: ____________________________ освіта: __________________
-Місце роботи: __________________________________________________
-Папа: ____________________________ освіта: __________________
-Місце роботи:
-Склад сім'ї: повна, неповна, багатодітна, наявність братів і сестер.
-Хто займається вихованням дитини (мати, батько, бабуся, інші)
-Стиль виховання і контроль за проведенням вільного часу:
- гипоопека і бездоглядність;
- гіперопіка (дріб'язковий контроль);
- по типу «попелюшки» (в умовах підвищеної вимогливості і строгості);
- по типу «кумира сім'ї» (при постійному замилуванні і переоцінці дитини)
- правильне виховання в умовах, що сприяють всебічному розвитку дитини.
3.Контакт вихователів з батьками (родичами) був встановлений / не встановлено (уникають спілкування, в даний час конфліктні), інше (вказати)
4.Манера, стиль спілкування дитини з оточуючими:
- Домінантний стиль (упевнений у собі, прагне нав'язати свою думку, легко перебиває, але не дає перебити себе, нелегко визнає свою неправоту);
- Недомінантний стиль (сором'язливий, поступливий, легко визнає себе неправим, потребує заохочення при розмові);
- Екстраверт (постійно спрямований на спілкування, легко входить в контакт, цікавий, відкритий, повний уваги до оточуючих);
- Інтроверт (не схильний до контактів, замкнений, надає перевагу спілкуванню діяльність, в розмові не багатослівний).
-Ставлення до громадської думки дитини:
- Активно - позитивне (прагне виправити недоліки, врахувати зауваження і т.п.);
- Пасивно - позитивне (розуміє критику, згодний з нею, але недоліки не виправляє);
- Байдужа (не реагує на критику, не міняє поведінки);
- Негативний (сперечається, не згоден із зауваженнями, поведінку не змінює);
-Взаємовідносини з педагогами дитини - довірчі, йде на контакт / уникає спілкування / агресивно налаштований / інше (вказати) не виконує прохання, вимога, хоча чує і розуміє зміст.
-Соматичне здоров'я - рідко хворіє / часто хворіє простудними захворюваннями / є хронічні захворювання / погано їсть / важко засинає і неспокійно спить / інше (вказати)
-Рівень самооцінки:
- Адекватна (правильно оцінює свої позитивні і негативні якості, особисті можливості і досягнення);
- Завищена (не критичний по відношенню до себе, перебільшує свої досягнення);
- Зниження (надміру критичний, недооцінює свої позитивні якості та особисті досягнення).
5.Особенности розвитку особистості та емоційно-вольової сфери:
-Настрій дитини:
- стійке, недостатньо стійке, нестійке (легко змінюється від незначних причин).
-Переважає:
- пригнічений, хороше (радісне).
-Вольовими рисами є:
- цілеспрямованість, самостійність, ініціативність, рішучість, наполегливість, активність / пасивність, діяльність / інертність, бадьорість / млявість, слабкість вольового напруги, неадекватна поведінка, рухова розгальмування, агресивність, розпещеність
-Характер діяльності:
- стійкий, працює з інтересом;
- нестійкий, відсутня мотивація, працює формально;
-Реакція на вимогу і зауваження:
- адекватна (виправляє поведінку відповідно до вимога,. зауваженням);
- неадекватна (негативна: робить на зло, ображається, не реагує, байдужий до нього).
-Реакція на схвалення:
- адекватна (радіє, чекає);
- неадекватна (не реагує, байдужий до нього);
-Страхи:
- не спостерігається, спостерігаються (у яких умовах).
-Зміна емоційного стану пов'язане з (приходом / відходом батьків, зі зміною виду діяльності, ін).
-Керувати своєю поведінкою:
- вміє, вміє не завжди, не вміє.
-Характерологічні особливості:
Спокійний / неспокійний (жвавий); врівноважений / імпульсивний, легко збудливий,
галасливий / тихий, боязкий, пасивний, повільний, сонливий і млявий протягом дня, характерна застреваемость, прагнення до самотності; примхливий, дратівливий;
Впевнений / невпевнений, розслаблений / напружений, з болючим фантазуванням, в незнайомій обстановці ніяковіє, замкнутий;
Неконфліктний / конфліктний (забіякуватий, здрастуй, нападає на товаришів, віднімає іграшки), з негативним ставлення до прохань і вимог,
Добрий, ласкавий, жорстокий, різкий, грубий, агресивний, впертий.
Акуратний, ощадливий, неохайний.
-Обучаемость:
- висока, проявляє інтерес до отримання знань, завдання виконує самостійно, здійснює перенос показаного способу дії на аналогічні завдання, переходить від більш простого способу виконання завдань до складнішого; зроблені помилки помічає і усуває без сторонньої допомоги;
- середня; при перенесенні показаного способу дії на аналогічні завдання допускає неточності і помилки, які усуває за допомогою дорослого;
- низька, проявляє негативне ставлення до навчання, насилу опановує необхідним
обсягом знань (зазнає труднощів при засвоєнні матеріалу), допомога використовує недостатньо, перенос знань на аналогічні завдання утруднений;
- вкрай низька, проявляє часті реакції протесту і стійке порушення дисциплінарних норм, допомога не використовує, немає переносу показаного способу дії на аналогічні завдання.
До занять (діяльності) відноситься
- З вираженим інтересом, який зберігається до кінця заняття (діяльності);
- з інтересом, але не завжди точно розуміє спільну мету і зміст завдання, охоче приймається за виконання завдань, не дослухавши пояснення;
- з зацікавленістю загальною ситуацією, але не змістом заняття, легко зацікавлюється, але швидко байдужіє до роботи; непосидючий, не доводить справу до кінця; заважає педагогу і дітям; швидко виснажується.
- з байдужістю (негативним ставленням) до змісту заняття і до його ситуації, не здатний контролювати свою діяльність.
-Ігрова діяльність: байдужість або інтерес до іграшок, улюблені іграшки приносить із собою, (не) чи розуміє правила гри, (не) виконує правила гри, (не) вносить Чи зміна в зміст гри, доступність уявній ситуації, роль у колективній грі, поведінка в конфліктній ситуації, (не) чи відображає свій досвід в грі, (не) вміє підтримувати гру.
Моральні якості: адекватність відносин до рідних, одноліткам, іншим людям, почуття прихильності, добра, схильність прийти на допомогу або шкодити, ображати інших, агресивність, жвавість і т.д., (не) вміння підкорятися вимогам дорослих, акуратність, охайність, адекватність емоційних реакцій на схвалення і осуд.
Основна складність при взаємодії з дитиною та її родиною: батьки не приховують свого негативного ставлення до співробітників дитячого саду, висловлювання негативної думки при дитині; плаксивість, конфліктність; труднощі при засипанні і занепокоєння сну; не враховує бажань та інтересів однолітків у спільній діяльності або взаємовідносинах; нав'язливий при спілкуванні; агресивний, ображає нецензурними словами дітей і співробітників; заважає на заняттях;
Дата заповнення ________________
Вихователі: _____________________________________________________
Педагог - психолог: ____________________________________________
Завідувач: __________________________________________________
Перекладено:
http://nsportal.ru
Інші зразки характеристик
28 cічня 2025 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Позовні заяви з сімейних питань
Будь-хто хто стикався з сімейними позовами підтвердить, як гидко цим займатися і скільки нервових клітин це витягує. Добре якщо вчасно знайдеться відповідний приклад заяви, що підходить під Вашу ситуацію. Брак и семьяЗаповіт і закон
Отримання спадщини часто пов'язане з раптовими спорами. Спадкування за законом і заповітом різниться за своїм механізмом. Зразки заяв, з проблем пов'язаних зі спадковими спорами. НаследствоКвартири та мешканці
Приклади заяв до суду з цивільних правовідносин, щодо житлових квартир. Житлове право включає в себе право володіння проживання користування. Щодо цього відомо чимало розбіжностей і суперечок. Законом визначено відмінна риса між державною і приватною квартирою. Тут же розпалюються суперечки по розділу особового рахунку та користуванні квартирою спільно. Шаблони позовних заяв допоможуть з'ясувати що саме потрібно писати в заяві до суду. Жилищное правоШкода і позови щодо шкоди
Буває, що нашим речам завдають шкоди. Шкода може бути нематеріальний, матеріальний. Визначається це залежно від вини наявності недбалості. Залежно відсутності-наявності з'являється обов'язок компенсувати завдану шкоду. І кожен, чиїм інтересам завдано шкоду жадає її компенсації. Відповідальність за неповнолітнього, тваринного та інше Возмещение вредаНеприємність на дорозі
Знищення особистого авто-одного не буде приємним часом. Той хто переживав цю подію погодиться з цим висловлюванням. Раз вже це сталося, доведеться якось вирішувати цю проблему. Коли складені виклики страховиків страхові документи пояснення схеми як правило виникає проблема про повну компенсацію шкоди, і моральної шкоди ДТПАналітичні огляди
Професори права наставляли, якщо бажаєш бути відмінним правознавцем, як слід стеж за правовими документами. Або за статтями законодавства, зробленими іншими науковими світилами. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...