Характеристика на дитину зразок
Зазвичай просили принести характеристику з прежднего місця навчання. При соціалізмі лист з поручительством заміняла складена характеристика. Коли необхідно було вибирати роботу, або випадала нагода зайняти почесну посаду. Майже всім доводилося оперувати з таким документом як характеристика. Зараз характеристики як раніше величають листами з рекомендацією. У документообігу в наш побут увійшло іноземне поняття як лист з рекомендацією. Є різниця вимагати характеристику, зовсім інше скласти. Ми знайшли шаблон, який збереже час для написання якісного документа.
Психологічна характеристика учня (зразок)
Психологічна характеристика учня (зразок) |
Документація шкільного психолога - Документація (плани, звіти, характеристики) |
Вам пропонується зразок психологічної характеристики учня. Прізвище та ім'я замінені на (...)
Психологічна характеристика учня _ «_» класу __________________I. Загальні відомості про дитину. 1. ФІО- ____________________, дата - __________, вік під час дослідження-9 років. 2. Местожітельство- ______________________________ 3. Відомості про батьків -_______________________________, батько А __________________________________________________ Бабуся і дідусь - пенсіонери, проживають спільно з дочкою й онуком в двокімнатній квартирі. 4. Школа №_, класс- _ «_». I I. Методи при вивченні особистості дитини: ПРОТОКОЛ психодіагностичне обстеження УЧНЯ _ «_» КЛАСУ __________
Мета: Дослідити та оцінити тривожність дитини молодшого шкільного віку в типових для неї життєвих ситуаціях. Хто проводив: студентка 5 курсу ФСПіП Синякова А.М. Дата: 17.10.2006 В результаті дослідження виявлено: -В 100% ситуацій, що мають позитивне емоційне забарвлення (Гра з молодшими дітьми, Гра зі старшими дітьми, Дитина з батьками) (...) має емоційно позитивний досвід. В 100% ситуацій, що мають негативну емоційне забарвлення (Об'єкт агресії, Догану, Агресивна напад і Ізоляція) (...) має емоційно негативний досвід. Ці дані можуть свідчити про те, що дитина дає позитивну або негативну оцінку своєму емоційному тлу адекватно різних життєвих ситуацій. В 57% ситуацій, що мають подвійний зміст (4 з 7) можна говорити про наявність переживання (...) негативного емоційного досвіду. Це ситуації - Вкладання спати на самоті, Умивання, Збирання іграшок і Їжа на самоті. - Найбільший рівень тривожності у (...) а проявляється в ситуаціях, що моделюють відносини моделюють повсякденні дії (Одягання. Вкладання спати на самоті. Умивання. Збирання іграшок. Їжа на самоті). - У (...) спостерігається високий рівень тривожності, про що свідчить індекс тривожності дитини (процентне відношення числа емоційно негативних виборів до загального числа малюнків): 57%. Протокол психодіагностичного обстеження Учня _ «_» класу ___________
Мета: визначити особливості самооцінки дитини (як загального відношення до себе) і уявлень дитини про те, як його оцінюють інші люди. Хто проводив: студентка 5 курсу ФСПіП Синякова А.М. Дата: 17.10.2006 В результаті дослідження виявлено: - ставлення дитини до собі- позитивне, самооценка- адекватна, позитивна (помістив себе на 4-у з 6 сходинок. - Відношення інших людей до дитини сприймається ним досить диференційовано: (...) вважає, що близькі дорослі (мама, тато, дідусь, бабуся, друг, а також учитель) по-різному ставляться до нього. Дитина вважає, що мама поставить його на самий верх драбинки, а сам себе ставить трохи нижче - на третю сходинку зверху. Це може говорити про те, що (...) відчуває тверду підтримку з боку найбільш значущих дорослих. - Прогнозована дитиною оцінка себе з боку вчителя - нижче ніж його власна, пояснення дитини з цього приводу - невдоволення вчителя з приводу «поганої поведінки і низьких відміток», що свідчить про те, що (...) здатний досить критично підходити до оцінки себе як особистості. ПРОТОКОЛ психодіагностичне обстеження УЧНЯ _ «_» КЛАСУ ______________
Мета діагностики: дослідження рівня шкільної мотивації. Хто проводив: студентка 5 курсу ФСПіП Синякова А.М. Дата: 17.10.2006 В результаті дослідження виявлено: На підставі даних проведеної діагностики виявлено низький рівень шкільної мотивації у (...), про що свідчить неохоче відвідування школи, на уроках часто займається сторонніми справами, іграми, зазнає серйозних труднощів у навчанні: не справляється з навчальною діяльністю, відчуває проблеми у взаєминах з учителем. Школа нерідко сприймається ним як ворожа середу, тому (...) може іноді проявляти агресію, відмовлятися виконувати завдання, слідувати тим чи іншим нормам і правилам. gt; gt; Modules Anywhere gt; gt; gt; --gt;ПРОТОКОЛ психодіагностичне обстеження УЧНЯ _ «_» КЛАСУ (...) (...) А
Мета діагностики: дослідження рівня шкільної мотивації. Хто проводив: студентка 5 курсу ФСПіП Синякова А.М. Дата: 17.10.2006 В результаті дослідження виявлено: -Високий рівень вираженості екстраверсії (9 балів), що характеризує дитину як емоційного, відкритого, товариського, співчутливого дитини. -Високий Рівень за шкалою Емоційна невозбудімості (8 балів) - характеризує (...) як нетерплячого, легко возбудимого, з нестійкістю уваги, підвищеною руховою активністю. - Низький рівень Самоконтролю (3 бали), що є ознакою невміння контролювати свою поведінку. Інші методи і форми діагностики, використовувані в дослідженні:
III. Загальна характеристика системи взаємин дитини в класі. Соціальні контакти:
IV. Загальна характеристика особистісної сфери школяра. Характеристика властивостей особистості: Ставлення дитини до собі- позитивне, самооценка- адекватна, позитивна ставлення інших людей до дитини сприймається ним досить диференційовано: (...) вважає, що близькі дорослі (мама, тато, дідусь, бабуся, друг, а також учитель ) по-різному ставляться до нього. прогнозована дитиною оцінка себе з боку вчителя - нижче ніж його власна, пояснення дитини з цього приводу - невдоволення вчителя з приводу «поганої поведінки і низьких відміток», що свідчить про те, що (...) здатний досить критично підходити до оцінки себе як особистості. Школяр емоційний, товариський, нетерплячий, легко порушимо. Спостерігається нестійкість уваги, підвищена рухова активність, не завжди може контролювати свою поведінку. Підвищена тривожність (...) проявляється в ситуаціях, пов'язаних з повсякденними діями, режимними моментами. Шкільна мотивація розвинена недостатньо, про що свідчить неохоче відвідування школи, на уроках часто займається сторонніми справами, іграми, зазнає серйозних труднощів у навчанні: не справляється з навчальною діяльністю, що пов'язано з недостатнім розвитку довільності уваги. (...) Захоплюється малюванням, займається у спортивній секції футболом. ВИСНОВКИ ПСИХОЛОГА: Для (...) характерні такі особливості поведінкового та особистісного характеру, як порушення дисципліни на уроках і під час змін, погана успішність, низький рівень шкільної мотивації. У зв'язку з цим класного керівника дитини РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ: • скласти індивідуальний план роботи з супроводу сім'ї з урахуванням індивідуальних особливостей сімейної ситуації; - Кожну чверть відвідувати дитину вдома з метою вивчення житлово-побутових умов, вивчення ситуації взаємин між членами сім'ї. -проконтроліровать зайнятість (...) в канікулярний час; -Взаімоотношенія Слід будувати на переконанні, спокійному, доброзичливому тоні спілкування. Шляхом особистого прикладу і неодноразового тактовного повторення прищеплювати (...) правила поведінки шкільного життя. Рекомендується корекційна робота з розвитку навичок самоконтролю, навичкам конструктивної взаємодії з однолітками. Давати знання з прав дитини, прав і обов'язків школяра, правові знання. Строго контролювати відвідуваність і успішність (...). -Наладіть Позитивний емоційний фон, пов'язаний зі школою - ні в якому разі не порівнювати дитину з іншими дітьми. Не говорити погано про школу, не критикувати вчителів у присутності дитини, створювати у нього позитивне, позитивне ставлення до школи. -стимулювати навчально-пізнавальну діяльність хлопців через: створення ситуацій емоційного переживання, створення ситуацій цікавості, ситуацій опори на життєвий досвід, ситуацій успіху в навчально-пізнавальної діяльності. Дата дослідження 17.10.2006р. Провела студентка 4 курсу ФСП і П Смаріго Олена. Що повинна включати в себе психологічна характеристика тут Психологічна характеристика учня Стаття по темі: Орієнтовна карта-схема психологічної характеристики школяра gt; gt; Modules Anywhere gt; gt; gt; --gt; |
Характеристика на учня школи (зразок, приклад)
Мабуть, один з перших документів, які складаються для офіційної оцінки людини, є характеристика на учня школи (зразок, приклад). Основне її завдання – дати уявлення новому педагогу про індивідуально-психологічних особливостях учня або шкільного колективу.Надалі це допоможе йому налагодити з ними комунікативні зв'язки, а також знайти індивідуальний підхід до того чи іншого дитині. Тому характеристика на учня школи повинна складатися максимально детально і об'єктивно. На жаль, на сьогодні єдиний зразок характеристики на учня школи так і не знайшов свого офіційного визнання. Тому зазвичай характеристика на учня школи пишеться у вільній формі на основі досвіду попередніх поколінь. Тому єдиний приклад складання характеристики такого роду просто відсутній, а всі існуючі мають свої недоліки і переваги.
Проте, характеристика на учня школи повинна відповідати певним мінімальним вимогам. За її прочитанню повинен вималюватися індивідуально-психологічний портрет школяра – вона повинна відображати особливості його поведінки і навчання.
Якщо це групова характеристика, то учні повинні бути логічно розділені на групи по якимось особливостям. Характеристика на учня школи повинна бути складена за стандартною схемою і відображати ставлення педагога до учня. Пишеться вона легким, доступною і зрозумілою мовою, причому сам процес її складання також не повинен бути утомітельним.Содержаніе характеристики на учня школиДанний зразок повинен містити карту учня, яка відображає процес його психологічного та педагогічного виховання. Складається вона в графічному вигляді на основі методу експертних оцінок, де в якості експерта виявляється класний керівник.
Всі характеристики школяра відзначаються у вигляді шкал між мінімальною і максимальною оцінками. Це дозволяє легко зрозуміти і засвоїти інформацію про школяра, а також виявити найбільш проблемні зони його общенія.Карта заповнюється на кожного учня кожний певний період шкільного навчання. Це не тільки допомагає новому педагогу налагодити взаємини з класом, але і виявити завдання, які в першу чергу треба вирішити в процесі виховання і навчання школяра. Аналіз даних карт за певний час допомагає проаналізувати процес навчання і виховання школяра, виявити прогрес чи регрес в слідстві застосування тієї чи іншої методики виховання і обученія.Періоди заповнення карти3 клас. Заповнюється учителем початкової школи з метою ознайомити вчителя середньої школи з ученіком.7 клас. Заповнюється класним керівником на етапі вибору учнем профільного напрямку в обученіі.9 клас. Заповнюється класним керівником, допомагаючи визначити схильності і здібності учня в тій чи іншій професійній сфері. Якщо програма навчання в школі передбачає 11-річний цикл, то характеристика на учня школи (зразок, приклад) складається ще й у четвертому, восьмому, десятому класах.
Характеристика на учня (зразки, приклади, рекомендації)
Характеристика учня 1 класу
Загальні відомості про учня: П.І.Б. учня: Михайло К. Дата народження: 19.09.2003
Сім'я дитини: Склад сім'ї: соціальна сирота, вихованець дитячого будинку
Стан здоров'я: нормальне
Скарги класного керівника: на уроках займається сторонніми справами, розгулює по класу. Основний час навчального процесу може бігати по класу, повзати під столами, залізати в коробки. Поведінка часто неадекватне: кричить без видимих ??причин.
Програмний матеріал не засвоює, не встигає за загальним темпом роботи класу, відчуває труднощі в навчанні.
В процесі психологічного обстеження К. М. відзначені наступні особливості: У контакт вступає з працею; спостерігається замкнутість, пасивність. Не проявляє зацікавленості в спілкуванні, контакт носить поверхневий характер. Пізнавальний інтерес до пропонованих завданнях нестійкий, звужено обсяг стійкої працездатності.
Реакція на зауваження присутній, але виражена в слабкій формі. Навчальні навички розвинені в дуже низького ступеня. Техніка читання також дуже низька.
На питання, що стосуються обізнаності про навколишній світ часто дає неправильні відповіді (обсяг знань про навколишній світ не відповідає віковій нормі; ці знання уривчасті і безсистемні).
Характеристика вербального інтелекту: Потребує спрощення питань і інструкцій до завдань. Діалогічна мова розвинена слабо. Понятійний словниковий запас бідний; зазнає труднощів при поясненні абстрактних понять. Загальний кругозір обмежений, знання про навколишній світ уривчасті і безсистемні.
Навик виконання простих рахункових операцій слабо розвинений, утруднюється виконувати арифметичні завдання на додавання і віднімання.
Емоційно - вольова сфера: активний, діяльний, спостерігається рухова розгальмування.
Увага: увага поверхневе, швидко виснажується.
Пам'ять: рівень розвитку пам'яті низький (звужено обсяг короткочасної оперативної пам'яті), проте грубих порушень пам'яті не виявлено.
Мислення: наочно-дієве. При психологічному обстеженні виявлено низький рівень вербально-логічного і наочно-образного мислення. Зазнає труднощів при встановленні логічних зв'язків.
Працездатність: низька
Характер діяльності: діяльність нестійка. У ситуації проведення обстеження відзначається загальмованість (повільність, ригідність психічних процесів; деякі завдання не виконує або виконує повільно, довго думає, мовчить, «графічний диктант» виконувати відмовився, потім почав виконання); в інших окремих ситуаціях (навчального процесу і на перервах) спостерігається розгальмування (дитина проявляє активність).
Обучаемость: низька, допомога використовує недостатньо.
В цілях забезпечення комплексного психолого-медико-педагогічного супроводу дитини, К. Михайло направляється для уточнення діагнозу і призначення адекватного лікування.
Педагоги-психологи МОУ СЗШ №
<p>
Перекладено:
http://vashpsixolog.ru, http://bbcont.ru, http://5psy.ru
Інші зразки характеристик
21 листопада 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Зразки по сімейних справах
Кожен, хто стикався з сімейними суперечками погодиться, як скушно цим займатися і скільки життєвих сил це забирає. Непогано якщо під руками конкретний зразок позову, який підходить під Вашу ситуацію. Брак и семьяСпадщина і спадкоємці
Спадкування часто проходить з не малими спорами. Отримання спадщини за заповітом і законом розрізняється за своїм принципом. Шаблони заяв, за зверненнями пов'язаним з суперечками про поділ наслества. НаследствоБудинок і право користування
Приклади позовних заяв у цивільних справах, щодо житлових квартир. Право на житло включає в себе право користування проживання володіння. Тут відомо чимало суперечок і розбіжностей. Очевидна відмінна риса між орендою та власністю. За цим же ознаками бувають проблеми користування квартирою і по розділу особового рахунку. Зразки судових документів допоможуть розібратися які саме вимоги потрібно вказувати в судовому документі. Жилищное правоШкода і позови щодо шкоди
Трапляється, що нашій власності завдають шкоди. Шкода може бути нематеріальний, матеріальний. У залежності від вини можливості передбачити можливу шкоду. Залежно від ознак з'являється обов'язок відшкодувати заподіяну шкоду. І той, кому заподіяно шкоду жадає її компенсації. Відповідальність за неповнолітнього, собаку та інше Возмещение вредаЗнищення особистого автотранспорту
ДТП не відчувається приємним сюрпризом. Той хто переживав цю подію буде згоден з цим твердженням. Але якщо це прийшло, доведеться якось виходити з ситуації. Коли інспектор намалював пояснення виклики страховиків схеми страхові документи часто виникає проблема про додаткове відшкодування шкоди, та зменшення товарної вартості ДТПАналітичні огляди
Професори наставляли, якщо мрієш закрекомендовать себе прекрасним фахівцем, постійно стеж за правовими нормами. Або за аналізом законів, написаними іншими науковими світилами. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...