Зразок характеристики на вчителя
Використовуйте зразок, який заощадить час виготовлення правильного документа Все частіше в звичний побут увійшло капіталістичне поняття як лист з рекомендацією. В радянські часи лист з гарантією заміняла звична характеристика. Кожному доводилося оперувати з документом як характеристика. Як правило була необхідна характеристика. Існує відміну отримувати характеристики, інше видавати. Тепер характеристики як раніше почали величати рекомендаційними листами. Коли доводилося вступати на роботу, або випадала удача зайняти відповідальну посаду.
Характеристика вчителя. зразок складання характеристики на працівника школи
Наталія Антоніновна-досвідчений, творчо працюючий учитель. Відмітна властивість її роботи - наполегливе, цілеспрямоване виховання у дітей бажання вчитися. Вчити всіх, і «сильних» і «слабких», допомогти дітям відчути свою самоцінність - головний принцип педагогічної діяльності цього вчителя. Наталія Антоніновна знаходиться в постійному пошуку ефективних технологій викладання. Основна мета педагогічної діяльності вчителя- створення розвивального середовища в навчально-виховному процесі з метою досягнення оптимальних результатів у загальному розвитку школярів Мовні школи Лондона itec освіту за кордоном мовні. . Реалізації поставленої мети сприяє успішне вирішення учителем ряду практичних задач: - Моніторинг результативності навчання з урахуванням динаміки результатів навчання, розвитку, виховання і показників здоров'я учнів; - Формування основних компонентів навчальної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей дітей; - Залучення батьків у спільну діяльність Навчально-пізнавальну діяльність на уроці будує на основі дидактичних принципів розвиваючого навчання, з урахуванням вимог до сучасного уроку: -створення педагогічної ситуації успіху на уроці, що дозволяє кожному учневі проявити ініціативу, самостійність; -створення проблемних ситуацій, складання й обговорення плану майбутньої роботи разом з учнями; - Стимулювання учнів до висловлювань без остраху помилитися, отримати неправильну відповідь; - Заохочення прагнення учня знаходити свій спосіб роботи, аналізувати діяльність інших учнів, вибирати раціональні способи вирішення пізнавальної задачі. Результати діагностики учнів 2 класу показали: у 75% дітей класу переважає пізнавальна мотивація, у 25% - ігрова. Володіючи досконало методикою початкового навчання, учитель творчо підходить до вибору методів, прийомів роботи: частково-пошуковий, рольової-ігровий методи, метод творчого читання, самостійної роботи; проблемні питання або створення навчальної проблеми, порівняльний аналіз, пізнавальні ігри Виховна робота будується на принципах самовизначення, самореалізації, гуманізації відносин всередині класного колективу. Вихованці Наталії Антоніновни виявляють творчу ініціативу, активність в колективних творчих справах класу, школи.Характеристика на вчителя початкових класів (зразок заповнення) ("відділ кадрів бюджетної установи", 2010, n 5) - Сейчас.ру
Форма підготовлена ??з використанням правових актів станом на 10.05.2010. Характеристика на вчителя початкових класів Наталине Антоніну
ПавловнуНатальіна Антоніна Павлівна, 1967 року народження, має вищу освіту за спеціальності "Математика", Що підтверджується державним дипломом Нижегородського державного педагогічного інституту. Заміжня, має двох дітей.
Після закінчення інституту працювала в якості асистента кафедри інформаційних технологій і проходила підвищення кваліфікації у м Москві. На роботу в МОУ "Середня школа N 4512" поступила в 1999 після місячної перерви в трудовому стажі.
Наталине А.П. має відповідну науково-технічну підготовку і добре володіє методикою початкового викладання. Велика увага приділяє розвитку логічного мислення учнів.
Активно застосовує інноваційні методи і форми в роботі для підвищення інтересу учнів до навчання. Однак слабо розвинена дисциплінованість - за останній місяць почастішали випадки запізнення на роботу більше ніж на 20 хвилин.
З дітьми завжди знаходить спільну мову (спілкування спокійне). Її учні є переможцями огляду-конкурсу "Театральна весна". В колективі її цінують і поважають. З колегами спілкується відкрито і доброзичливо. Завжди готова прийти на допомога.
Шкідливих звичок не має. Уравновешенна, ввічлива і тактовна. Захоплюється танцями та вокалом. Наталине
А.П. має багато грамот і дипломів, так як досить часто бере участь у різних конкурсах як районного рівня, так і федерального. За підсумками 2009 р їй присвоєно звання "Учитель року Нижегородської області".
За час роботи зарекомендувала себе як грамотний і виконавчий фахівець і професіонал. Характеристика складена 20.04.2010 і видана для надання за місцем вимоги. Директор школи Павлова /В.Л.
Павлова / М.П.
Характеристики ділянок теплової мережі.
Форма n 1 (рекомендована) (Методичні вказівки РАО 'ЄЕС Росії' від 04.05.2000 n РД 153-34.1-20.526-00)
Бланки та типові форми
Характеристика вчителя полянською Алли Валентинівни - 29 червня 2011 року - сайт вчителя полянською А.В.
педагогічної ради
МОУ «Середня загальноосвітня школа№2
г.Щігри Курської області »
на вчителя початкових класів
Полянську Аллу Валентинівну
Полянська Алла Валентинівна, 1959 року народження, закінчила в 1978 році Курське педагогічне училище за спеціальністю: викладання в початкових класах, в 1984 році Курський педагогічний інститут за спеціальністю: педагогіка та методика початкового навчання; педагогічний стаж 32 роки, в даній школі 32 роки, має вищу кваліфікаційну категорію з 2001року.
Алла Валентинівна регулярно підвищує свій професійний рівень. На курсах підвищення кваліфікації за міжатестаційний період пройшла навчання за програмами:
2007 рік - «Технологія діяльності організатора ЄДІ »; «Основи православної культури»;
2008 рік - короткострокове навчання в ГОУ ВПО Курський державний університет за програмою «Інформаційні технології в освітньому процесі школи ».
2009 рік - навчання в Кінпу (ПК і ПП) СОО за програмою «Проблеми та перспективи розвитку початкової школи в умовах модернізації російської освіти ».
Алла Валентинівна - талановитий учитель, зарекомендувала себе висококваліфікованим фахівцем.
Рівень освіченості і професіоналізму, компетентність, прагнення використовувати в роботі все краще дозволяють їй домагатися високих успіхів у навчанні і вихованні дітей. Її уроки відрізняються методичним і педагогічною майстерністю, різноманітністю нестандартних прийомів і методів навчання: практичні роботи, захист проектів, моделювання, досліди, дослідження.
Учитель у постійному творчому пошуку, систематично знайомиться з новітніми досягненнями педагогічної науки, апробує і успішно використовує їх у своїй роботі. Застосовуючи сучасні педагогічні технології; колективні та індивідуальні способи навчання; проблемне навчання; елементи тренінгових технологій, вона ефективно використовує систему навчання успіхам, ігрові моменти, розвиває творчі здібності кожного дитини, формує гнучкість і самостійність мислення, вчить дітей оволодівати операціями аналізу, синтезу, узагальнення.
Стабільність навчальних досягнень навчаються підтверджується кінцевим результатом кожного навчального року, що свідчить про те, що учні класу успішно освоюють державний Федеральний компонент стандарту початкової освіти. За результатами закінчення 2008-2009 навчального року якість знань в середньому по предметам склало 84%, а в 2009 -2010 році - 91%.
Алла Валентинівна на уроках здійснює пошук оптимальних шляхів і способів розвитку пізнавального інтересу учнів, встановлює міжпредметні зв'язки, дотримується ознаки наступності. У своїй роботі використовує завдання розвиваючого характеру, різноманітні прийоми активізації мисленнєвої діяльності навчаються: проблемні ситуації, картки - завдання для диференційованої індивідуальної роботи різного рівня складності, що перетворює урок в ділове співробітництво учителя і учня, в захоплюючий творчий пошук нових відкриттів.,
Учитель володіє високим рівнем професійної майстерності, володіє широким арсеналом методів і прийомів навчання. Вона використовує активні форми роботи: уроки - заліки, уроки - подорожі, ділові ігри, огляди знань, тестування, проектну діяльність. Створення проблемних ситуацій, пошук їх вирішення є стимулом для успішного навчання дітей.
Навчаються при цьому виступають в ролі дослідників, самостійно знаходять нові рішення. Найбільш результативною є робота навчаються в парах і групах, що дозволяє здійснювати контроль і самоконтроль.
Алла Валентинівна вчить дітей міркувати, аналізувати, будувати узагальнення, сперечатися, доводити, аргументовано відстоювати свою думку. Обов'язковою частиною уроку є використання узагальнюючих пам'яток, пеУкраіниокарт, схем, роздаткового та ілюстративного матеріалу. Її діти працюють захоплено, активно, радіючи успіхам кожного.
У Полянської А.В. склалася ефективна система роботи з обдарованими
дітьми. Її цілеспрямованість і послідовність в роботі дозволили навчаються мати високі результати на шкільних і муніципальних олімпіадах. Так в
2010 - 2011учебном році троє навчаються стали переможцями Всеросійського Молодіжного чемпіона «Старт», отримавши Дипломи 2 ступеня.
Алла Валентинівна - постійний член журі міських олімпіад по початковій школі.
Алла Валентинівна вміло проводить уроки російської мови. Цілеспрямована робота ведеться учителем по виробленню навичок грамотного фонетичного і моУкраіниологіческого бачення слова.
Граматичне і синтаксичне моделювання пропозицій дозволяє навчаються отримувати глибокі і міцні знання. Педагог показує хлопцям красу рідної мови, її мелодійність, яскравість, переконує навчаються, що багатий словниковий запас робить мову точною і виразною, вводить в активний словник школяра, вчить широко застосовувати їх у мовній практиці. Учитель допомагає дітям проникнути в таємниці утворення слів.
Формування оУкраіниографіческой зоркости учитель здійснює своїми, давно напрацьованими методичними прийомами, ретельно працює над помилками, продумує систему тренувальних вправ. Ця робота є підтвердженням 82% якості знань.
Уроки літературного читання, що проводяться Аллою Валентинівною - це школа виховання великих почуттів, формування справжнього читача. Вдумливий підхід учителя до роботи з текстом сприяє успішному оволодінню навичками читання, розвитку мовлення навчаються.
З цією метою вона використовує прислів'я, загадки, вірші. Адже саме в них так коротко, але яскраво виражена думка, їх використання дозволяє створити емоційний настрій, діти краще почувають багатство мови, її виразну силу.
Учитель цілеспрямовано працює над вдосконаленням навичок читання навчаються. Більшість її хлопців читають усвідомлено, побіжно, виразно, що неодноразово наголошувалося адміністрацією школи при відвідуванні уроків, при перевірці навичок читання.
Якість знань з літературного читання стабільно 100%.
Алла Валентинівна поширює досвід своєї роботи з підготовки та проведення уроків читання, виступає на методичних об'єднаннях учителів початкових класів школи, міста, на шкільних педагогічних радах, ділячись з колегами своїм досвідом роботи: «Шляхи вдосконалення навичок читання молодших школярів »,« Індивідуальний підхід у навчанні читання ».
Уроки літературного читання - уроки спілкування, роздуми, дискусії, на яких вирішуються моральні проблеми, конфлікти між тим, про що читають діти, і життям. У навчаються Алли Валентинівни багатий лексичний запас, широкий кругозір.
Про це свідчать чіткі і точні відповіді навчаються на запитання тестів, проведені шкільним психологом. Її діти відвідують ляльковий гурток, виразно і емоційно читають вірші напам'ять, з великим бажанням беруть участь в конкурсах, вікторинах, драматизациях, святах.
Уроки математики - зразок чіткості і точності, де широко застосовуються математичні диктанти з різноманітними завданнями, що сприяють розширенню кмітливості, розвитку логічного мислення. Особливе місце Алла Валентинівна відводить роботі над завданням: вибору найбільш раціонального способу розв'язання, складання та вирішенню обернених задач, задач з відсутніми і зайвими даними.
Її учні володіють міцними обчислювальними навичками, успішно справляються з моделюванням задач різного ступеня складності, без утруднень вирішують багатокрокові рівняння. Якість знань навчаються складає більше 80%.
Уроки природознавства яскраві, цікаві, проходять незвично. Діти виступають в ролі активних шукачів інформації, дослідників, доповідачів, співрозмовників. Часто уроки проходять на природі, де вирішуються конкретні екологічні проблеми.
Через такі уроки Алла Валентинівна формує у дітей любов до рідного краю, розкриває зв'язок предметів і явищ природи, виховує дбайливе ставлення до неї. Навчаються Алли Валентинівни - часті гості районного краєзнавчого музею.
Творчо працює педагог з різними матеріалами на уроках технології, максимально розвиває мислення, уява, здібності учнів, прищеплює любов до праці.
Педагогу притаманна активна інноваційна діяльність. Грунтуючись на методології розвиваючого навчання, вона апробує різні педагогічні технології: розвивальне і проблемне навчання, дослідницькі та проектні методи, інформаційно - комунікативні і здоров'язберігаючих технологій.
Результативність професійної діяльності характеризується 100% успішністю та високим рівнем якості знань учнів. Це дозволяє її випускникам успішно складати ДПА, яку організує РЕК і ЄДІ. Багато задумок і цікавих напрацювань у Полянської А.В., ще більше прагнень до створення нового творчого учительського потенціалу.
Учитель постійно працює над підвищенням своєї педагогічної майстерності, активно бере участь в семінарах, що проводяться муніципальним методичним центром г.Щігри, виступає з доповідями на засіданнях методичної ради міста: «Дослідницька діяльність навчаються »,« Комп'ютер як засіб активізації інтелектуального розвитку особистості »,« Організація проектної діяльності в початковій школі ».
За час роботи учитель накопичив багатий педагогічний досвід. Алла Валентинівна охоче ділиться з колегами методичними знахідками на відкритих уроках. Вчителями шкіл міста високо оцінений відкритий урок математики «Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через 10 (2008 - 2009 уч. рік), урок навколишнього світу «Корисні копалини нашого краю »(2009 - 2010 уч. рік), урок навчання грамоти« Звуки [ф], [ф '] і їх позначення буквами Ф, ф »(2010-2011 уч. рік).
Велику допомогу в підвищенні якості знань учнів надає оптимальне використання можливостей кабінету.
Полянська А.В. вміло організовує учнівський колектив, цілеспрямовано керує його діяльністю. Учитель створює послідовну систему духовно - морального розвитку. Багато уваги учитель приділяє формуванню і розвитку активної, комунікативної особистості, здатної орієнтуватися в системі цінностей, здійснювати самовдосконалення.
Алла Валентинівна - творчо працюючий класний керівник. Колектив її класу дружний, працьовитий, відрізняється високою громадською активністю, відповідальним відношенням до навчання, свідомої дисципліною.
Її діти часто виступають на шкільних святах, в бібліотеці, клубі «Вожатенок». Виховна робота з які навчаються заснована на шанобливому ставленні до особистості учня, на знанні інтересів, здібностей і можливостей кожного. Захоплюючими, пізнавальними були позакласні заходи: Презентація класного години «Державні символи нашої країни »- 2009р., свято« Давайте жити дружно »-2010г., класна година «Вічна слава героям» -2010г., поїздки в г.Курск, Москву, презентація свята «Спасибі, Азбука» - 2011р., захист проекту «Нехай завжди буде мама» і «Край мій солов'їний», вікторина «Поспішайте робити добро», дослідницька діяльність «Звідки на стіл до нас хліб прийшов», @ Тварини нашого дому »,« Все професії важливі »- 2011р.
Полянська А.В. співпрацює з установами додаткової освіти: Будинком піонерів і школярів, краєзнавчим музеєм, дитячої та міської бібліотеками, дитячою школою мистецтв. Учитель цікавиться успіхами дітей, відвідує концерти, змагання, виставки, де беруть участь її вихованці.
Алла Валентинівна веде в класі «Педагогічний всеобуч», регулярно проводить діагностичні дослідження з метою виявлення ступеня задоволеності батьків і навчаються якістю навчально-виховного процесу. Учитель регулярно проводить батьківські зборів, індивідуальні консультації, знає умови життя кожної дитини, часто буває у важких сім'ях.
Спільно з батьками часто організовує поїздки: в Ляльковий театр, Філармонію, Цирк, по пам'ятних місцях Курського краю, г.Губкін, екскурсії в природу, в краєзнавчий музей. В рамках святкування 65-річчя Великої перемоги Алла Валентинівна та її учні побували в Москві, де на Поклонній горі біля Вічного вогню діти вступали в піонери.
Багато уваги і турботи приділяє Алла Валентинівна збереженню і зміцненню здоров'я учнів, виховує у них потребу здорового способу життя. Взаємовідносини з дітьми будує на основі співробітництва, гуманізму, поваги.
Традиційними в діяльності класного керівника є такі заходи, як участь в благодійних акціях. Спільно з батьками щорічно школярі беруть участь в осінньої благодійному ярмарку по заготівлі овочів для шкільної їдальні, благодійної акції «Особистим книгам - друге життя», в акції «Діти - дітям» (Збір іграшок, книг, навчальних приладь для Центру допомоги сім'ї і дітям).
Алла Валентинівна володіє навичками роботи на персональному комп'ютері, розуміє важливість впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальний процес, оволодіває новими знаннями, застосовує їх на уроках. Педагог вивчає численні методичні матеріали, розміщені на сайтах, спілкується з колегами на форумах і по електронній пошті. Ефективність застосування сучасних технологій підтверджується динамікою росту успішності учнів її класу.
Навчаються Алли Валентинівни добре вчаться в середніх і старших класах. Колеги відзначають її класи як згуртовані, дружні колективи з високим рівнем вихованості.
Для Алли Валентинівни школа - великий спільний дім для дітей, батьків, вчителів, де кожен отримає пораду і допомогу, де кожен доріг і любимо.
Алла Валентинівна захоплений, енергійний, ініціативний учитель. Вона бере активну участь у педагогічної та методичної роботи школи та міста. Шанобливе і тактовне ставлення до батьків, учням, колегам створили їй заслужений авторитет в колективі.
Відомості про її творчий працю висвітлювалися в обласній і місцевій пресі, її портрет був занесений на Алею трудової слави. Багаторічну і сумлінну працю відзначений Почесними грамотами, значком «Відмінник народної освіти» в 1993 році, званням «Ветеран праці» в 2000 році.
Високий професіоналізм, творчий пошук, ініціатива, простота спілкування, коректність, чуйність, виключне працьовитість - це і є особливі якості Алли Валентинівни.
На підставі Наказу «Про введення в дію порядку атестації педагогічних працівників державних і муніципальних освітніх установ »затвердженого Міністерством освіти і науки України від 24.03.2010г. педагогічна рада МОУ «Середня загальноосвітня школа№2 г.Щігри Курської області» клопоче про присвоєння вищої кваліфікаційної категорії вчителю початкових класів Полянської Аллі Валентинівні за посадою «учитель»
Протокол № 7 від «14» червня 2011 року.
Голова педагогічної ради М.В.Булгакова
Секретар педагогічної ради Л.В.Ликова
Перекладено:
http://www.foreks-m.ru, http://www.lawmix.ru, http://pochemuchki.moy.su
Інші зразки характеристик
03 грудня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Шлюб - майно діти відносини
Багато хто хто зустрічався з сімейними неприємностями підтвердить, як скушно цим займатися і скільки нервових клітин це забирає. Добре якщо під руками відповідний зразок позову, який підходить під Вашу проблему. Брак и семьяОтримання спадщини
Отримання спадщини часто проходить з несподіваними перешкодами. Спадкування за заповітом і законом відрізняється за своїм принципом. Приклади заяв, по тяжбах пов'язаних з отриманням спадщини. НаследствоВласність і право проживання
Шаблони позовів у цивільних правовідносин, пов'язаних з правом на житло. Житлове право містить право проживання користування володіння. Тут відомо дуже багато суперечок і розбіжностей. Є різниця між орендою та власністю. Тут же виникають суперечності по розділу особового рахунку та користування квартирою. Шаблони заяв допоможуть вивчити що саме потрібно вказувати в своїй заяві. Жилищное правоШкода і проблеми щодо шкоди
Буває, що нашій власності завдають шкоду. Шкода може бути матеріальний, нематеріальний. Визначається це судячи з наявності провини можливості передбачити можливу шкоду. У залежності від обставин настає обов'язок покрити заподіяну шкоду. І людина, чиїм інтересам заподіяно шкоду жадає її компенсації. Укус собаки, зіпсованого майно та інше Возмещение вредаНеприємність в дорозі
Дорожньо транспортна пригода не буде приємною подією. Кожен хто проходив цю подію погодиться з цим висловлюванням. Раз вже це сталося, кожен змушений якось виходити із ситуації. Після того як оформлені пояснення схеми виклики страховиків страхові документи як правило виникає проблема про повне відшкодування шкоди, і моральної компенсації ДТПТонкощі законів
В інституті наполягали, якщо думаєш прославитися відмінним правознавцем, постійно стеж за законами. Або за оглядами законотворчості, написаними іншими правознавцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...