Зразок педагогічної характеристики
Вашій увазі шаблон, який залишить час на складання хорошого документа Сьогодні характеристики знову почали величати рекомендаційним листом. Існує відміну вимагати характеристики, інше скласти. Як правило просили принести характеристику з прежднего місця роботи. Коли підходив черга влаштовуватися на роботу, або випадала удача зайняти виборну посаду. В бутність СРСР рекомендацію заміняла видана характеристика. Кожному доводилося оперувати з таким терміном як характеристика. Останнім часом в звичний побут увійшло таке поняття як рекомендаційний лист.
Матеріал по темі: психолого-педагогічна характеристика учня початкової школи
Психолого-педагогічна характеристика прізвище ім'я.
Прізвище, ім'я, по батькові:
Дата народження:
Батько:
Мати:
Адресу проживання: ..................... .Телефон ....
Школа № клас
У школі №обучается з року (залишений на повторний курс в класі);
м навчався в школі №
Психологічна характеристика пізнавальних процесів
Загальна моторика характеризується (не) достатньою довільністю контролю над рухами, дрібна моторика добре / слабо розвинена.
Функція сприйняття недостатньо розвинена, дитина (не) випробовує незначні труднощі при дії по зоровому зразку / по словесній інструкції. Сприйняття розвинене краще / гірше, ніж мислення.
Увага (не) стійке і (не) виснажує, знижена / в межах вікової норми довільність, концентрація і переключення.
Зорова пам'ять, короткочасна і довготривала, (не) досить розвинені. Довільна короткочасна пам'ять (не) висока. Середній / високий / низький рівень механічної пам'яті, рівень логічної пам'яті нижче / вище.
При запам'ятовуванні швидко втомлюється / запам'ятовує (не) великі / середні обсяги тексту.
Наочно-дієве і наочно-образне мислення розвинені краще / гірше, ніж словесно-логічне / відповідають нормі даного віку.
(Не) Виявляються порушення усного мовного розвитку, фонематичного слуху. Артикуляція («змазана» / вимова звуків у складах і словах нечітке / часті аграматізми / неузгодженість).
Рівень сформованості понять і орієнтація в навколишньому світі (не) достатні / відповідає віку.
В цілому для дитини характерні (підвищена стомлюваність / нестійка увага / переважання процесів гальмування над процесами збудження).
Педагогічна характеристика навчальної діяльності.
Дитина навчається в масовому класі / знаходиться на індивідуальному навчанні ... рік.
Літературне читання. Темп читання ... слів на хвилину (норма на кінець першого / другого півріччя ... слів). Читання (не) достатньо усвідомлене, але мало виразне / Не виразне / виразне), без дотримання / с дотриманням логічних пауз і інтонації кінця пропозиції.
Допускає багато помилок (характер помилок), (але не) повторює їх при повторному перечитуванні тексту. Докладний / короткий / творчий переказ тексту утруднений, пропускає деталі, описи, розповідь мало / досить емоційний.
Вірші напам'ять читає з помилками, (не) досить виразно. Відповіді на запитання дає повні / розгорнуті / односкладові, допускає (незначні) помилки, встановлюючи причинно-наслідкові зв'язки. Словниковий запас обмежений / відповідає віку.
З російської мови правила (не) знає погано і (не) розуміє / не завжди розуміє, як їх застосовувати. Графо-моторні навички (не) досить розвинені, почерк відрізняється (недбалістю / часто дуже невеликий / дуже великий / нерівномірний, (не) розбірливий). Виявляються такі помилки на листі: (пропуски і заміни букв (часто подібних за написанням або позначають схожі звуки), зайві елементи букв, а також їх недописування, аграматизми), що вказує на порушення процесів письма.
З математики труднощі викликає формування (графічних навичок, навичок рахунку, рішення задач). Математична мова (не) формується повільно / в повному обсязі.
Найбільші труднощі викликає (формування обчислювальних навиків, які знаходяться на низькому / середньому рівні (без опори на наочність вважає в межах 10), механічне запам'ятовування таблиці множення / складання йде більш успішно). Конкретний зміст дій множення і ділення / додавання і віднімання усвідомлюється тільки при використанні наочності. При вирішенні задач труднощі виникають, (пояснення вибору дії, запис пояснень, пропуск найменувань).
Домашні завдання (не) виконує в (не) повному обсязі, але під контролем батьків / самостійно.
Темп роботи на уроці (не) достатній / низький / середній / високий при самостійному / колективному / виконанні простих (однотипних) завдань, вправи, що вимагають переключення уваги (не) викликають зниження темпу. Дитина на уроках мало / активний, творчі завдання інтересу (не) викликають.
Навчальна мотивація відсутня / невисока. Самоконтроль розвинений слабо / в межах вікової норми / високо, навички самостійної роботи формуються в (не) достатньому обсязі / формуються важко.
Відносини з учителем / спокійні / рівні / доброзичливі; вимоги і доручення виконує формально / охоче / іноді з неохотою / з бажанням. На зауваження і похвалу частіше реагує стримано / (не) адекватно.
Одяг дитини (не) охайна, письмове приладдя та навчальні предмети в хорошому / (не) задовільному стані.
Дитина (мало) товариський, з іншими дітьми (не) доброзичливий, в колективних іграх (не) бере участь / часто буває лідером. Поза школою друзів немає / є, захоплення (...), в школі займається в гуртках (...), поза школою відвідує (...).
Батьки рекомендації і прохання вчителя виконують (у міру можливості) / не виконують.
Учитель ______________ / прізвище в.о. /
Директор ____________ / прізвище в.о. /
Перекладено:
http://nsportal.ru
Інші зразки характеристик
21 листопада 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Позовні заяви з сімейних справах
Багато хто хто зустрічався з сімейними проблемами відчував, як болісно цим займатися і скільки клітин мозку це забирає. Допоможе якщо вчасно знайдеться хороший приклад заяви, який підходить під Вашу історію. Брак и семьяСпадкування за законом і заповітом
Відкриття спадщини часто проходить з несподіваними труднощами. Спадкування за заповітом і законом відрізняється за своїм порядком. Зразки позовів, з проблем пов'язаних з суперечками про отримання спадщини. НаследствоЖитлове приміщення і право користування
Зразки заяв до суду з цивільних правовідносин, щодо житла. Право на житло це право проживання користування володіння. Тут буває багато суперечок і розбіжностей. Існує різниця між власністю іарендой. За цим же ознаками виникають проблеми користування квартирою і по розділу особового рахунку. Зразки заяв допоможуть розібратися що саме вимагають вказувати в позовній заяві до суду. Жилищное правоВідшкодування шкоди
Трапляється, що нашому майну завдають шкоди. Шкода буває матеріальний, нематеріальний. У залежності від вини можливості передбачити несприятливі наслідки. У залежності від обставин виникає обов'язок покрити заподіяну шкоду. І той, чиїм інтересам заподіяно шкоду жадає її компенсації. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаНеприємність на дорозі
Дорожньо транспортна пригода не може бути приємним сюрпризом. Кожен хто зустрічав це подія підтримає це твердження. Раз вже це сталося, доведеться якось вирішувати цю проблему. Коли складені пояснення страхові документи виклики страховиків схеми як правило виникає суперечка про повну компенсацію ушкоджень, і моральної компенсації ДТПАналітичні огляди
Професори права наполягали, якщо мета бути успішним фахівцем, ретельно стеж за правовими документами. Або за аналітикою законів, зробленими іншими правознавцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...