Зразок характеристики музичного керівника
Кожному доводилося зв'язуватися з таким терміном як характеристика. Останнім часом у діловій ужиток увійшло старе поняття як лист з рекомендацією. Коли підходив черга бути прийнятим на роботу, або випадала нагода зайняти почесну посаду. Завжди вимагали характеристику з прежднего місця роботи. При соціалізмі рекомендацію гаранта заміняла звичайна характеристика. Існує відміну запитувати характеристики, зовсім інше скласти. Вашій увазі приклад, який збереже час на складання задовільного документа Зараз характеристики знову почали величати листами-рекомендаціями.
Матеріал по темі: нагородний лист на музичного керівника доу
Затверджено наказом Міністерства
освіти Республіки Татарстан
від 17. 05. 2004 № 669
НАГОРОДНОЇ ЛИСТ Почесна грамота
Міністерства освіти і науки Республіки Татарстан найменування нагороди
- Прізвище, ім'я, по батькові (за паспортом) ________________________
російською мовою
______________________________
- Дата народження ___________
- Національність ____________
- Стать жіноча
- Освіта (найменування навчального закладу, факультету, рік закінчення) середня професійна, _____________ педагогічне училище, спеціальність музичне виховання, 1987
- Вчений ступінь, вчене звання, кваліфікаційна категорія (вказати рік присвоєння) перша кваліфікаційна категорія, 2009 рік
- Місце роботи та займана посада муніципальне дошкільний освітній заклад «Дитячий сад №4» селища міського типу Уруссу Ютазінского муніципального району Республіки Татарстан, музичний керівник
(Найменування установи, району, області) російською мовою
Татарстан Республікаси Ютази муніципали райони ш???р тібиндаги Уруссу ешчел?р біст?сене? муніципали м?кт?пк?ч? яшьт?ге Белем бір? учрежденіясе д?ртенче Санлі балалар бакчаси
(Найменування установи, району, області) татарською мовою
- Стаж роботи в системі освіти 24 року
- Стаж роботи в даному колективі 13 років
- Які має державні нагороди, дата нагородження не має
- Диплом лауреата республіканського конкурсу «Вихователь року», 2010 рік
- Домашня адреса ____________________________________
- Характеристика на подається до нагородження:
____________ Володіє твердими знаннями в галузі музичного виховання дітей, стежить за спеціальною і методичною літературою. Відрізняється активним пошуком нових педагогічних ідей і рішень.
Орієнтується в сучасних психолого-педагогічних концепціях, вміло їх застосовує у своїй педагогічній діяльності. Працює захоплено, з інтересом. Стиль взаємодії з дітьми, колегами та батьками – демократичний, який приймає.
У структурі міжособистісних відносин ___________ відкрита до співпраці. Вона за педагогіку співробітництва з обгрунтованою вимогливістю. Володіє прийомами мотивації. Вміє організувати сприйняття і осмислення навчального матеріалу.
Аналізує та контролює ступінь засвоєння навчального матеріалу. У своїй роботі використовує критерії діагностики знань, умінь і навичок.
___________ Досконало володіє знаннями передових технологій дошкільної освіти, приділяє велику увагу питанням охорони та зміцнення фізичного і психічного здоров'я вихованців, їх повноцінного розвитку, підвищення рухової активності. Працює за програмами А.І.
Буреніної «Ритмічна мозаїка», А.І. Буреніної, Т. САУК «Топ-хлоп, малята!», І.М.Каплуновой, І.А. Новоскольцева «Ладушки», А також застосовує оздоровчо-розвиваючу програму з танцювально-ігрової гімнастики «Са-фі-дансе».
Узагальнила досвід роботи по темі «Розвиток дитини засобами музики і ритмічних рухів» і випустила брошуру «В скарбничку музичного керівника». Її досвід роботи затребуваний в муніципальній системі освіти. _____________ Бере активну участь в районному методичному об'єднанні музичних керівників, на базі дошкільного закладу щорічно показує відкриті заходи: 2006 – спортивний свято для вихованців старшої групи та їх батьків «ПДР кожен вік підвладний»; 2007 – логоритмічних заняття в підготовчій групі «Казка про дурному мишеня», «Вітамінне шоу» в старшій групі, показ відеоматеріалів з досвіду роботи за темою: «Оздоровчо-розвиваюча робота в дитячому садку»; 2008 – презентація досвіду роботи за темою: «Використання інноваційних програм по ритмічному вихованню дітей», Свято «Будемо веселитися!» у середній групі; 2009 – захід «Подія в лісі» в рамках місячника «Увага – діти!» із запрошенням фахівців відділу освіти та ГИБДД; 2011 – спільно з колективом педагогів підготувала і провела районне захід «Допоможи зібратися в школу».
____________ Бере активну участь у районних та республіканських конкурсах, є переможцем районного етапу Всеросійського конкурсу «Вихователь року» і лауреатом республіканського етапу в 2010 році. Вихованці ____________ займають призові місця в районних конкурсах «Міс Дюймовочка», «Фабрика зірочок», «Юні таланти», Вона регулярно виступає в даних конкурсах в якості ведучої.
Святковий захід з досвіду роботи __________«З днем ??народження, Казань!», Присвячене 1000-річчю міста Казані, транслювалося на республіканському каналі телебачення ТНВ. Завдяки її активній участі у підготовці матеріалів на перший всеросійський конкурс «Дитячі садки – дітям», В номінації «Кращий педагогічний колектив» на республіканському етапі, МДОУ «Дитячий сад №4» посів перше місце.
___________ Тісно співпрацює з адміністрацією та педагогами дитячого саду, що дозволяє якісно організовувати заходи різного рівня. Мета педагогічної діяльності _____________– розвиток творчої, що творить особистості дитини.
- Відомості про обговорення в колективі
_____________________ рекомендована зборами трудового колективу МДОУ «Дитячий сад №4» с.м.т. Уруссу Ютазінского муніципального району Республіки Татарстан до нагородження Почесною грамотою Міністерства освіти і науки Республіки Татарстан, протокол № 15 від 23 червня 2011 року.
Завідувач МДОУ: ________ Л.М. Ш.
- ВИСНОВОК відділів (управлінь) ОСВІТИ
Клопотати перед Міністерством освіти і науки Республіки Татарстан про нагородження Почесною грамотою Міністерства освіти і науки Республіки Татарстан музичного керівника МДОУ «Дитячий сад №4» селища міського типу Уруссу Ютазінского муніципального району Республіки Татарстан ___________________________
Начальник відділу освіти
Ютазінского муніципального району РТ _________ Г.Г. С.
Андреянова Олена Миколаївна, музичний керівник
Рік народження: 1972, 28 лютого.
Освіта: 1996 р Московський Педагогічний Державний університет ім. В. І. Леніна, спеціальність – музичну освіту, кваліфікація – викладач музики в загальноосвітніх установах, викладач музичних історико-теоретичних дисциплін та сольфеджіо в музичних навчальних закладах.
Педагогічний стаж: 13 років.
Стаж роботи в даному ОУ: 13 років.
Стаж роботи на посаді: 13 років.
Звання, нагороди: немає.
Підвищення кваліфікації: КПК МІОО по темі «Музичний розвиток дошкільнят» 2004
Досвід роботи:
З 1995 р по теперішній час – в ГОУ № 2402 на посаді музичного керівника.
1996-1997 р – ГОУ № 2402 (раніше УВК № 1641) – лауреат конкурсу «Дитячий сад року».
1998 – УВК № 1641 успішно закінчив експериментальну роботу за темою: «Модель Російської Монтессорі-школи в Москві». В ході експерименту розроблена «Програма навчання і виховання в Російському Монтессорі-дитячому садку і початковій школі», Яка була представлена ??на виставці «Школа – 98».
2000 – ГОУ Дитячий сад № 2402 став переможцем (Диплом другого ступеня) огляду конкурсу освітніх установ руху «Москва на шляху до культури миру» в номінації «Освітній заклад», Проведеного Урядом Москви, Комісією України у справах ЮНЕСКО, Московським Комітетом Освіти.
2003 – ГОУ Дитячий сад № 2402 – призер (Диплом третього ступеня) 3 огляду конкурсу освітніх установ руху «Москва на шляху до культури миру в номінації «Освітній заклад».
2006 – участь у проведенні на базі ГОУ ЦРР № 2402 семінару по темі: «З досвіду роботи груп короткотривалого перебування», «Музика в групах короткочасного перебування з дітьми від 3 до 7 років» для фахівців ЮВАО.
2008 - участь в конкурсі «Дитячий сад майбутнього» (Модуль «Відкриті можливості: підтримка дитячої ініціативи»). Опис розділу «Музичне виховання».
2008 – участь в конкурсі «Дитячий сад року» (Повідомлення).
Андреянова Олена Миколаївна знає нормативно-правову базу, визначальну і регулюючу діяльність музичного керівника дошкільних освітніх установ, досконало володіє методикою музичного виховання і навчання дітей дошкільного віку. Володіє сучасними методиками авторських, комплексних і парціальних програм і технологій.
Основними напрямками своєї діяльності Андреянова Є. Н. вважає:
- розвиток музичних і творчих здібностей дітей з урахуванням можливостей кожної дитини за допомогою різних видів музичної діяльності;
- формування почав музичної культури, а також загальної духовної культури вихованців;
- забезпечення в установі умов, необхідних для реалізації програми з музичного виховання;
- єдність взаємодії з вихователями та батьками в питаннях музичного виховання дітей;
- використання новітніх педагогічних технологій з метою більш продуктивної роботи;
- диференційований підхід до дітей, враховуючи їх психологічні особливості, здібності та інтереси;
- охорона життя та зміцнення здоров'я дітей.
Свою роботу музичний керівник будує відповідно до Програми виховання і навчання в дитячому садку під редакцією М. А. Васильєвої, В. В. Гербовий, Т.С. Комарової, використовує авторську програму О. П. Радинова «Музичні шедеври», «Елементарне музикування з дошкільнятами» Т. Е. Тютюнникова, «Елементарне музикування» Л. В. Виноградова.
Три рази на рік Олена Миколаївна проводить діагностику за показниками реалізації «Програми виховання і навчання в дитячому садку. Грамотна організація музичного виховання дозволяє досягати значних результатів у виконанні освітніх стандартів. Спостерігається позитивна динаміка у розвитку всіх напрямків музичного виховання (в 2006/2007 р рівень виконання програми – 91, в 2007/2008 р - 95), високі показники в елементарному музикуванні (в 2005/2006 р -94, в 2006/2007 р -92, в 2007/2008 р - 95).
Матеріально-технічна база відповідає сучасним вимогам навчання і розвитку дитини-дошкільника. За час роботи в ГОУ ЦРР Олені Миколаївні вдалося добре оформити і обладнати музичний зал всім необхідним.
Методичне забезпечення представлено необхідної музичної та теоретичної літературою, в достатній кількості є навчально-наочний матеріал, технічні засоби навчання. Зібрана аудіо-та відеотека, розробки сценаріїв музичних свят та дозвіль, театральних постановок, складених музичним керівником. Особливою гордістю є оснащення дошкільного освітнього закладу комплектом музичних інструментів, розроблених австрійським композитором, педагогом Карлом ОУкраіниом (штабшпілі, шумові інструменти).
У Андреяновой Є. Н. великий досвід роботи з дітьми в різновікової групі. Зміст роботи представлено як ряд цілей і практичних задач, розподілених на два щаблі згідно з двома віковими групами (старшої та молодшої).
Кожного місяця музичний керівник проводить з дітьми музичні свята і розваги. Їх тематика різноманітна і цікава: осінні і новорічні свята, свята, присвячені Дню 8 Березня і випуску дітей до школи, досуги: «Як добре в садку живеться», «Здрастуй, дитячий сад», «Знайка та Незнайка в гостях у дітей».
До складання сценаріїв музичний керівник підходить вдумливо і з фантазією, свята завжди видовищні й цікаві й улюблені дітьми і дорослими. Проводяться тематичні музичні заняття: «До 100-річчя Д. Шостаковича», «Творчість А. Барто в музиці», «Цих днів не змовкне слава.
Дню Перемоги присвячується». Театралізована діяльність представлена ??постановками дитячих опер «Колобок» і «Вовк і семеро козенят».
Інноваційною діяльністю Олени Миколаївни є постійний пошук нетрадиційних шляхів в творчій взаємодії з дітьми. «Рецепт» співробітництва з дітьми музичний керівник знайшла в елементарному музикуванні, об'єднуючи через музику, мова і рух всі форми і види діяльності на музичному занятті. Кожна дитина має можливість музикувати не тільки на оУкраіниовскіх штабшпілях і шумових інструментах, а й на власній блокфлейте, розвиваючи таким чином природну музикальність і беручи участь в импровизационно-творчої діяльності, а також, освоюючи елементарну музику, прості словесні тексти і форми руху.
Використання на музичних заняттях елементарних інструментів людського тіла (голос плюс гра звуками свого тіла – клацання, притупування, хлопки, шльопанці) і блокфлейти дозволяє вирішувати завдання зміцнення здоров'я дітей. Наприклад, ігри звуками свого тіла – це своєрідний самомасаж, а гра на блокфлейте сприяє не тільки розвитку мелодійного слуху, а й розвитку артикуляційного, дихального апарату, дрібної моторики рук.
Андреянова Е.Н. - Ініціативний педагог, постійно підвищує кваліфікацію: у квітні-травні 2003 та 2007 рр – семінар за авторською програмою О.П. Радинова «Музичні шедеври», В березні 2007 р – семінар № 1 «Вчуся творити.
Елементарне музикування: музика, мова, рух» за програмою Т. Е. Тютюнникова «Елементарне музикування з дошкільнятами». Олена Миколаївна – постійний відвідувач відкритих показів досвіду музичних керівників ЮВАО, нарад з загальних питань, показів з досвіду музичних керівників м Москви в рамках міського семінару «Витоки творчості», Проведеного в Будинку вчителя. Андреянова Е.Н. входить в актив музичних керівників ЮВАО, будучи консультантом-наставником музичних керівників дошкільних установ мікрорайону «Вихіно», А також експертом окружної комісії з атестації педагогічних кадрів.
Музичний керівник охоче ділиться з колегами досвідом роботи в групах короткочасного перебування з дітьми від 3 до 7 років. Так, у 2006 р Олена Миколаївна брала участь у проведенні на базі ГОУ ЦРР д / с № 2402 семінару по темі: «З досвіду роботи груп короткотривалого перебування», Підготувала виступ по темі: «Музика в групах короткочасного перебування з дітьми від 3 до 7 років» для фахівців ЮВАО.
Сценарії музичних свят, складених і розроблених Андреяновой Е.Н. («Кругосвітню подорож з Дідом Морозом», «Різдвяна вистава», «Проводи зими – зустріч весни», «Весна-красна на весь світ», «Цирк. Клоун Бім, клоун Бом і весна кругом».) Були представлені в проекті «Допоможи мені це зробити самому» на смотр- конкурс освітніх установ руху «Москва на шляху до культури миру» в номінації «Освітній заклад» (Диплом 3 ступеня) в 2003-2004 р Олена Миколаївна брала участь в описі досвіду роботи на конкурс «Дитячий сад майбутнього» (Модуль «Відкриті можливості: підтримка дитячої ініціативи») В квітні 2008 р (ЦРР Д / с № 2402 – лаурет конкурсу), підготувала і виступила з повідомленням на тему «Здоров'язберігаючих технологій на музичних заняттях» в рамках конкурсу «Дитячий сад року» в листопаді 2008 р
Музичний керівник бере активну участь у методичній роботі ГОУ, консультуючи педагогів на теми музичного виховання, роблячи доповіді на педрадах («Елементарне музикування з дошкільнятами», «Створення середовища з музичного виховання», «Народна музика в житті дитини», «Організація музичного виховання в ГОУ ЦРР №2402»). Матеріали по музичному вихованню регулярно оновлюються і поповнюються в групах.
До цих матеріалів звертаються і батьки вихованців ГОУ, крім того, Олена Миколаївна виступає на батьківських зборах («Як слухати музику з дітьми», «Музичний розвиток дошкільнят в ГОУ ЦРР № 2402», «Музично-педагогічна концепція К. ОУкраіниа») І проводить індивідуальні консультації з питань музичного виховання дітей в дитячому садку і вдома. У дні відкритих дверей, організованих для батьків майбутніх вихованців дитячого саду, Олена Миколаївна представляє роботу освітнього закладу з музичного навчання та розвитку. робота з соціумом.
За рекомендацією музичного керівника випускники ГОУ продовжують музичну освіту в ДШМ ім. М. А. Балакірєва, музичній школі при РАМ ім. Гнесіних.
Велику підтримку надають Олені Миколаївні вихователь з фізкультури, викладач ІЗО, психологи і вихователі груп. Музичний керівник із задоволенням бере участь в общесадовскіх спортивних заходах: Днях здоров'я, літніх олімпійських іграх, грі «Форт Боярд», Спортивне дозвілля. Спільно з вихователем з фізкультури здійснює підготовку та проведення першоквітневих циркових вистав, «Дня захисника Вітчизни», Літніх свят.
За роки роботи в ГОУ Андреянова Е.Н. проявила себе як відповідальний, сумлінний працівник, педагог-професіонал з величезним творчим потенціалом, великим досвідом. Особливо цінні такі її якості, як ініціативність, відкритість для сприйняття нового, духовність, допитливість, бажання підвищувати свій культурний рівень.
Адміністрація ГОУ ЦРР характеризує Андреянової Олену Миколаївну як педагога, здатного до творчої, методичної та дослідницької діяльності, що використовує в своїй роботі новаторські ідеї та інноваційні технології. Олена Миколаївна – педагог з активною громадянською позицією і є неодмінним учасником культурно-масової роботи установи.
У відносинах з колегами уважна, чуйна, завжди готова надати допомогу і підтримку, користується заслуженим авторитетом в колективі. Колеги, батьки та вихованці поважають Олену Миколаївну за компетентність, музикальність, такт, ерудованість і особиста чарівність.
Перекладено:
http://nsportal.ru, http://sad-montessori.ru
Інші зразки характеристик
- Як правильно заповнюється протокол ДАЇ про порушення правил дорожнього руху
- Зразок характеристики фахівця з кадрів
21 листопада 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Заяви у сімейних справах
Кожен, хто зустрічався з сімейними проблемами підтвердить, як не приємно цим займатися і скільки нервів і грошей це витягує. Непогано якщо вчасно знайдеться непоганий шаблон документа, який підходить під Вашу історію. Брак и семьяСпадщина і її розділ
Вступ у права успадкування часто буває з несподіваними перешкодами. Спадкування за законом і заповітом має відмінності за своїм механізмом. Приклади позовних заяв, за зверненнями пов'язаним з суперечками про поділ наслества. НаследствоВласність і право володіння
Зразки заяв до суду з цивільних правовідносин, щодо житла. Право на житло містить право проживання володіння користування. Тут відомо дуже багато розбіжностей і суперечок. Є відмінна риса між житловим фондом приватної та комунальної власністю. Тут же бувають суперечки користуванні квартирою спільно і по розділу особового рахунку. Шаблони позовних заяв допоможуть з'ясувати які саме вимоги слід вказувати в своїй заяві. Жилищное правоЗбитки та проблеми щодо шкоди
Трапляється, що нашим речам наносять шкоду. Збиток буває матеріальний, нематеріальний. Це залежить від вини умислу, необережності. У залежності від обставин з'являється обов'язок відшкодувати заподіяну шкоду. І громадянин, кому завдано шкоди жадає її відшкодування. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаЗнищення особистого засоба пересування
Дорожньо транспортна пригода не може бути приємним сюрпризом. Кожен, хто зустрічав цю подію погодиться з цим висловлюванням. Але якщо це прийшло, доведеться якось виходити з ситуації. Коли оформлені схеми виклики страховиків страхові документи пояснення часом виникає вимога про не покритому відшкодування шкоди, і моральної компенсації ДТПТонкощі законів
В університеті говорили, якщо бажаєш стати відмінним правознавцем, постійно стеж за законотворчістю. Або за статтями законотворчості, написаними іншими науковими світилами. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...