Характеристика продавця зразок
Завжди просили характеристику. Існує відміну вимагати характеристики, інше видавати. В сучасних умовах характеристики як раніше величають листами з рекомендацією. Візьміть шаблон, який залишить час на складання правильного документа Майже всім доводилося оперувати з таким поняттям як характеристика. Якщо приходив період бути прийнятим на роботу, або випадала удача зайняти важливу посаду. В сучасних реаліях в звичний ужиток вкралось іноземне поняття як лист з рекомендацією. Якийсь час назад рекомендацію заміняла банальна характеристика.
Характеристика продавця-консультанта: зразок
Характеристику необхідно завіряти печаткою та підписом. У ній в обов'язковому порядку зазначаються:
- Особисті дані співробітника;
- Коротка біографія;
- Усі факти, відомі роботодавцю про співробітника;
- Дані про роботу, яку виконує співробітник в даній компанії;
- Поради щодо застосування навичок співробітника;
-
Короткий психологічний опис співробітника, його позитивні і негативні якості;
- Оцінка комунікативних навичок і стресостійкості;
-
Прогноз розвитку співробітника;
- Оцінка професійних навичок, рівня дисципліни, творчих даних, амбіцій.
- Інша інформація, яка, на думку керівництва, буде цікава того кола осіб, для яких складається документ.
При складанні характеристики не можна забувати про те, що це офіційна папір, яка повинна містити тільки достовірні дані про співробітника.
Без відома співробітника в характеристику не можуть потрапити ті чи інші відомості, якщо тільки від надання цих відомостей не залежить життя або здоров'я співробітника. Організації, структури і органи не мають права розголошувати інформацію про співробітника без його згоди.
Приклад характеристики продавця-консультанта
Характеристика повинна бути складена згідно певній формі. Вона починається з зазначення особи, якій видається цей документ:
«Характеристика дана Іванову І.І., за місцем роботи. ІВАНОВ І. І. за час роботи зарекомендував себе як позитивний співробітник, виконував свої обов'язки у встановлені терміни і належним чином, пунктуальний, неконфліктний, відповідальний, в колективі користується повагою. Сумлінний, відповідальний і легко навчається, ».
Це приклад короткої характеристики. Більш розгорнутий варіант може містити такі дані, як:
- Обсяги виконуваних робіт;
-
Уміння аналізувати і робити висновки на основі наявної інформації;
- Рівень організаторських здібностей;
-
Емоційний портрет співробітника.
Характеристика продавця-консультанта: зразок
Іванов Іван Іванович працює на посаді продавця-консультанта з 2009 року. Освіта - закінчив Державний інститут культури і мистецтв.
З 2009 року приступив до роботи на посаді продавця-консультанта. У 2009 році пройшов тренінги з розвитку навичок в області продажів. У тому ж році освоїв спеціальність касира і був переведений на посаду продавця-консультанта з функціями касира.
По сьогоднішній день Іванов І. І. бере участь у всіх заходах з розвитку навичок в галузі продажів, регулярно відвідує тренінги, організовані компанією.
За час його роботи в нашій організації не раз траплялися нестандартні ситуації, з яких Іванов І. І. зміг знайти гідний і оптимальний вихід. Нарікань до його дій в стресових ситуаціях немає.
За підсумками роботи Іванов І. І. неодноразово преміювали.
Співробітник регулярно висуває новаторські пропозиції щодо поліпшення роботи співробітників торгового залу і підвищенню продажів. Деякі з них були впроваджені в практику. Іванов І. І. проявив себе хорошим організатором і професійним співробітником.
Характеристика на продавця
Для розвитку продажів магазину дуже важливий такий інструмент, як характеристика на продавця. Вона дозволяє підкреслити сильні сторони продавця і області його розвитку, оцінити успіхи і зрозуміти чому ще потрібно вчитися.
Замовте майстер-клас з продажу для Вашої компанії!
Характеристика роботи продавця може бути дана як його керівником, так і фахівцем з навчання продажам, в будь-якому разі вона має грунтуватися на фактах та бути об'єктивною. Характеристика роботи продавця повинна підвищувати його самомотивацію і стимулювати до подальшого розвитку, а також містити об'єктивну інформацію про співробітника, для його майбутніх роботодавців.
__________________________________ Зразок характеристики на продавця ______
Товариство з обмеженою відповідальністю «Назва організації»
(Адреса організації: ____________________________ )
(Реквізити: ___________________________________ )
« » Червень 2013
ХАРАКТЕРИСТИКА НА ПРОДАВЦЯ
Іванов Іван Іванович був зарахований в штат магазину ТОВ «Магазин дивовижних товарів» з 10 січня 2013 року на посаду: продавець-консультант, з окладом згідно штатного розкладу та випробувальним терміном на три місяці. За період роботи на випробувальному терміні зарекомендував себе, як цілеспрямований і відповідальний співробітник, легко навчаний і швидко сприймає нову інформацію.
У робочому колективі Іванов І.І. виявляв тактовність, задовільні навички комунікації, і зумів побудувати гарні відносини з колегами. За підсумками випробувального терміну Іванов І.І. успішно пройшов атестацію на знання товарів магазину, а також успішно пройшов навчання на двох тренінгах з продажу для продавців-консультантів, проведених для співробітників магазина спеціально запрошеним провайдером (компанією «Віжн-Тренінгс.ру»), Отримав хороші рекомендації від тренера з продажу та сертифікати про успішне навчання, після чого був прийнятий на постійну роботу в ТОВ «Магазин дивовижних товарів» з 10 квітня 2013 року.
За період роботи Іванов І.І. виявляв особисту ініціативу, ефективно працював з покупцями, не мав дисциплінарних стягнень, і був двічі відзначений додаткової грошовою премією від керівництва магазину (за успіхи в продажах супутніх товарів, і за якісну роботу по інвентаризації складу).
З особистісних якостей Іванова І.І. слід особливо відзначити його старанність, надійність, неконфліктність, прагнення проявити ініціативу і ефективно вирішувати складні ситуації. До зон розвитку Іванова І.І. слід віднести необхідність розвивати в собі лідерські якості та вміння навчати інших людей.
При призначенні йому в підпорядкування новеньких стажистів, він іноді робив складну роботу за них, замість того, щоб навчити їх самостійного виконання своїх обов'язків. Потенціал для роботи на керівній посаді у Іванова А.А. присутня.
За результатами роботи в ТОВ «Магазин дивовижних товарів», Іванов І.І. повністю виправдав покладені на нього очікування, успішно пройшов випробувальний термін, повністю окупив витрати на своє навчання знанню товару і технології роздрібних продажів, і щомісяця приносив магазину прибуток, як один з кращих продавців. На жаль, за сімейними обставинами (переїзд на інший кінець міста і поява в його родині маленької дитини), Іванов І.І. був змушений залишити роботу в нашому магазині, і написав заяву про звільнення за власним бажанням. Після підписання заяви про звільнення Іванов І.І. сумлінно відпрацював 2 тижні, успішно передав справи новому продавцю, здав всі матеріальні цінності, що належать компанії, і подякував керівництву магазина за надану можливість працювати в ТОВ «Магазин дивовижних товарів».
Висновки з характеристики на продавця Іванова І.І .:
- Іванов І.І. є кваліфікованим і навченим продавцем-консультантом, що довели свою кваліфікацію.
- До роботи Іванов І.І. відноситься відповідально, сумлінно і вміє спілкуватися з покупцями.
- До навчання і тренінгам Іванов І.І. ставиться з великим інтересом, відразу застосовує отримані знання та навички.
- Іванов І.І. має потенціал для управління персоналом і перспективний з точки зору вертикального кар'єрного росту.
Дана характеристика на продавця Іванова І.І. дана для пред'явлення за місцем вимоги.
Генеральний Директор В.М. Кутузов
(Підпис) (Розшифровка підпису)
Начальник відділу кадрів А.М. Маришев
(Підпис) (Розшифровка підпису)
__________________________________ Кінець документа (зразок) _____________
У разі підготовки індивідуальних характеристик на продавців коснультантов за підсумками навчання, можна обмежитися коротким описом, але обов'язково вказати рекомендації щодо подальшого розвитку співробітників
Замовлення характеристики
Приклад (зразок харатеристики продавців магазину):
Щоб правильно скласти характеристику на продавця необхідно в першу чергу визначити наскільки у продавцеві розвинені якості гарного продавця.
Приклади коротких характеристик на продавців:
ОКСАНА
Сильні сторони: Цілеспрямованість, орієнтація на результат, поведінкова гнучкість, наполегливість, вміння слухати, адекватна самооцінка, аналітичні здібності, високий професійний потенціал.
Зони розвитку: Управління своїми емоціями, уміння чути (читати емоції співрозмовника, відчувати що з ним відбувається), ставити запитання, зацікавлювати співрозмовника, розвиток лідерських якостей, вміння ставити завдання іншим людям, у разі бажання керувати – навчитися працювати в команді. Удосконалювати свій діловий імідж – класичні кольори, костюм, діловий одяг, більш яскравих тонів. Позитивний настрій, щира усмішка, легкість у спілкуванні.
МАРИНА
Сильні сторони: Уміння розташувати співрозмовника, аналітичні здібності, самомотивація до роботи, сміливість, вміння сконцентруватися, знайти вихід у новій ситуації.
Зони розвитку: Впевненість, рішучість, уміння виявляти потреби клієнтів, вміння показати замовнику якісь свої проблеми він зможе вирішити, почавши співпрацю з нами. Швидкість реакції в складних ситуаціях. Зробити спілкування ще більш вільним, упевненим.
Діловий імідж – можливо якийсь строгий діловий стиль, що підкреслює внутрішню впевненість і професійний досвід.
ОЛЕНА
Сильні сторони: Амбіційність, віра в успіх, наполегливість, структурність мислення, чарівність, гарні комунікативні навички, вміння розташувати і зацікавити співрозмовника, грамотна мова, впевнений голос, позитивний настрій.
Зони розвитку: Більш конкретно ставити собі цілі, усвідомити свої цінності заради якихось більш далеких цілей зараз варто домагатися запланованих результатів. Поставити собі цілі на 3, 6, 12 міс. і на 3 роки вперед. Довести собі, що не слабо досягати своїх цілей.
Навчитися терпінню, в стосунках в колективі вдосконалити ті свої якості, які заважають сприймати інших людей такими, які вони є. Інших міняти марно, можна самій стати ефективніше. Діловий імідж – атрибути ділового одягу, підкреслення своєї значущості, досвіду, може бути повністю діловий костюм, щоб дати собі можливість відчути психологічну роль успішної що відбулася ділової жінки.
СВІТЛАНА
Сильні сторони: Доброзичливий настрой, вміння розташувати співрозмовника, усмішка, море чарівності, самомотивація, наполегливість, вміння зацікавити, гарні комунікативні навички, здібності до того, щоб відчувати інших людей.
Зони розвитку: Уміння використовувати свій час, навчитися розвивати себе професійно та особистісно, ??розвивати іншу половину себе – екстраверта, навчитися слухати і чути інших людей. Загальні слова доповнювати конкретними.
Мовленнєва конструкція «Так, але…» це гра, мета якої знайти виняток де результат досягти не вийде. Можна спробувати пограти в гру «Так, і…», «Так, і саме тому…», «Так, і ще ..,».
Управління своїми емоціями, з'ясування позиції співрозмовника, замість пошуку відповіді всередині себе. Упертість. Діловий стиль – знайти образ, в якому вийшло б себе відчути діловою жінкою, плюс ділові атрибути – щоденник, авторучка, піджак, жіночий діловий портфель. Навіть трохи змінивши спосіб, можна отримати більш серйозне ставлення з боку замовника.
ДАРЬЯ
Сильні сторони: Відповідальність, організованість, вміння працювати в команді, вміння спілкуватися з людьми, здатність зацікавити співрозмовника, впевненість.
Зони розвитку: Більш глибоке вивчення своєї діяльності, самоосвіта, вміння ставити собі конкретні цілі, навчитися задавати професійні питання співрозмовнику, вміння слухати, вміння планувати свою бесіду і дотримуватися наміченого плану, управляти розмовою. Вивчити свою мотивацію, для чого ти займаєшся тією справою, якою займаєшся.
Яких конкретно результатів ти б хотіла досягти через рік, скільки заробляти – точна цифра, чому навчитися за цей рік (можна зробити список), і т.д. Діловий стиль – є унікальний стиль в одязі, для офісу він підходить, підкреслює смак, для ділових переговорів можна спробувати вже більш діловий одяг.
АНТОНІНА
Сильні сторони: Професіоналізм, вміння працювати з інформацією, з людьми, системність мислення, вміння структурно побудувати бесіду, керувати розмовою.
Зони розвитку: Відкритість у відносинах із замовниками та колегами, навчитися бути більш відкритою в колективі, довіряти іншим людям, давати їм відчути твій внутрішній світ, тому що будь-яка замкнутість відразу читається на рівні поведінки. Розвиток емоційної компетентності і впевненості в собі.
Дати собі можливість спробувати бути більш яскравою і енергійною, побачити і розкрити даний свій потенціал. Навчитися досягати поставлених цілей. Діловий стиль – навіть найпростіший діловий костюм, наявність візитки і щоденника в який записуються деталі розмови, підкреслить статус професіонала, і викличе більш серйозне ставлення з боку співрозмовника.
Залишилися питання? Потрібна консультація?
Заповніть форму "Задати питання" (Зліва), або напишіть нам на емейл
info@vision-trainings.ru
______________________________________________________________________
Як збільшити продажі в магазині? Як працювати з покупцями? (Детальніше)
Перекладено:
http://superiorseller.com, http://vision-trainings.ru
Інші зразки характеристик
23 листопада 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Позови з сімейних питань
Кожен хто стикався з сімейними проблемами погодиться, як болісно цим займатися і скільки клітин мозку це віднімає. Непогано коли вчасно знайдеться непоганий зразок позову, який підходить під Вашу ситуацію. Брак и семьяОтримання спадщини
Відкриття спадщини часто пов'язане з раптовими труднощами. Спадкування за законом і заповітом відрізняється за своїм порядком. Шаблони позовних заяв, у справах пов'язаних з суперечками спадкоємців. НаследствоПраво на житло
Шаблони заяв до суду у цивільних справах, щодо житлових квартир. Право на житло містить право користування проживання володіння. Тут буває багато розбіжностей і суперечок. Є різниця між житловим фондом комунальної ічастной власністю. За цим же ознаками виникають суперечки по розділу особового рахунку та визначення порядку користування квартирою. Шаблони заяв допоможуть розібратися що саме необхідно вказувати в позовній заяві до суду.Жилищное правоКомпенсація шкоди
Трапляється, що нам завдають шкоди. Збиток може бути матеріальний, нематеріальний. Це залежить від вини можливості передбачити можливу шкоду. Залежно від наявності-відсутності виникає обов'язок компенсувати заподіяну шкоду. І людина, кому майну заподіяно шкоду вимагає її компенсації. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаДорожньо транспортна пригода
Аварія з машиною не може бути приємним часом. Кожен хто зустрічав це подія підтримає це твердження. Раз вже це сталося, доведеться якось виходити з ситуації. Коли міліція склала схеми пояснення страхові документи виклики страховиків буває виникає проблема про додаткову компенсацію шкоди, і моральної шкоди ДТПОгляд законодавства
Професори говорили, якщо думаєш закрекомендовать себе прекрасним юристом, як слід стеж за законами. Або за аналітикою законів, зробленими іншими правознавцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...