Характеристика освітньої установи зразок
Все частіше в наш побут увійшло таке поняття як рекомендаційний лист. Кожному доводилося мати справу з поняттям як характеристика. У соціалістичному минулому рекомендацію заміняла банальна характеристика. Ось приклад, який збереже час для друкування задовільного документа В сучасних умовах характеристики знову величають листами-рекомендаціями. Як правило просили характеристику з прежднего місця. Якщо приходив час влаштовуватися на роботу, або зайняти цінну посаду. Є різниця вимагати характеристику, зовсім інше видавати.
Методичні матеріали до заповнюваної таблиці "Відомості про освітній установі" (Структура)
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТАБЛИЦІ
(1) Таблиця «Базова: Відомості про освітній установі (структура)» є щомісячної заповнюваної таблицею рівня освітньої установи.
(2) Таблиця повинна заповнюватися освітніми установами всіх типів і видів, включених до переліку установ в рамках Модернізації регіональних систем загальної освіти (максимальний об'єм вибірки).
(3) Дані з цієї таблиці використовуються для розрахунку показників в рамках моніторингу ефектів реалізації Постанови Уряду (МРСО), моніторингу реалізації НТІ «Наша нова школа» (ННШ), моніторингу введення ФГОС і НСОТ.
(4) Таблиця генерується в кабінети загальноосвітніх установ щомісячно з збереженням даних.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ ПОКАЗНИКІВ
Статус освітнього закладу (Status)
Інструкція щодо заповнення:
Вкажіть статус установи: веде воно освітню діяльність чи ні. Потрібне значення виберіть із списку.
У моніторингу враховуються тільки ті установи, які діють (статус «Функціонує») І які зареєстровані як самостійна юридична особа. Відомості про філії і структурних підрозділи додаються до показників базової школи.
Якщо вибрано інше значення статусу («закрито», «діяльність призупинена», «приєднано», «перетворено на філію», «ще не відкрите», «приєднано»), То інші поля в таблиці не заповнюються, так як звіти не функціонують шкіл не розглядаються. Зміна статусу проводиться на підставі постанови про реорганізацію (закриття) установи. Якщо після тимчасового припинення роботи освітня діяльність установи поновлюється, то необхідно змінити статус «Діяльність призупинена» на статус «Функціонує» і відновити заповнення таблиці.
Вид освітньої установи (vid)
Інструкція щодо заповнення:
Виберіть із списку вигляд вашого освітнього закладу. У разі реорганізації установи (Наприклад, реорганізації середньої загальноосвітньої школи в основну загальноосвітню школу) необхідно змінити даний показник.
Підставою для зміни значення є документ (Постанова) про реорганізацію установи. Право редагування назви освітнього закладу в базі моніторингу має регіональний оператор.
Тип закладу (type)
Одиниця виміру. Вибір з меню: автономне, казенне, бюджетне
Інструкція щодо заповнення: Виберіть тип освітньої установи. З 1 січня 2011 державні (муніципальні) установи поділяються на три типи: казенне установа, бюджетна установа і автономне установа (п. 4 ст. 6 Закону 83-ФЗ).
У разі зміни типу установи (наприклад, реорганізації муніципального загальноосвітнього установи в автономне загальноосвітній заклад) необхідно змінити даний показник. Підставою для зміни значення є документ (Розпорядження Адміністрації, Наказ органу управління освітою) про створення автономного установи.
Чи є освітня установа міським чи сільським (position)
Інструкція щодо заповнення: Вибір з меню: «міське», «сільське».
Установа розташована в населеному пункті з населенням менше 10 тисяч чоловік (population)
Інструкція щодо заповнення: Вибір з меню: «да» або «немає», Залишати прочерк (-) не допускається.
Установа є малокомплектні (small)
Інструкція щодо заповнення: Вибір з меню: «да» » або «немає», Залишати прочерк (-) не допускається.
ПІБ директора освітнього закладу (schoolhead)
Інструкція щодо заповнення: Прізвище Ім'я та По батькові директора вказуються повністю. Зразок заповнення: Іванова Марія Іванівна
Поштова адреса освітньої установи (address)
Інструкція щодо заповнення: Вкажіть: (1) поштовий індекс, (2) назва республіки, краю, області, автономного округу або автономної області; (3) назва району; (4) назва населеного пункту (міста, селища, села і т.п.) (5) назва вулиці, номер будинку, корпус, будова, володіння, номер квартири або офісу; (6) назва установи. Зразок: 670000 Республіка Бурятія р Улан-Уде вул. Партизанська д.30 МАОУ «Гімназія 33»
Телефон освітнього установи (код міста, номер телефону) (telephone)
Інструкція щодо заповнення: Впишіть номер телефону установи. Зразок заповнення: (495) 555-55-55. Якщо установа не має телефону, впишіть «немає»
Адреса електронної пошти освітньої установи (e-mail)
Інструкція щодо заповнення: Впишіть діючий адресу електронної пошти. Зразок заповнення: burgym33@yandex.ru
Чи має освітній заклад власний сайт в мережі Інтернет (site)
Одиниця виміру. Вибір з меню: «да», » або «немає», Залишати прочерк (-) не допускається
Інструкція щодо заповнення: Якщо освітня установа має свій сайт в мережі Інтернет, то виберіть відповідь «да».
Посилання на сайт освітнього установи (link)
Інструкція щодо заповнення: Зразок заповнення: http://www.site.ru або http://site.ru.
Осередок може залишатися порожній, тільки в одному випадку: коли в поле site вибрано значення «немає». Зайдіть на сайт установи і скопіюйте адресу сайту, що з'явився в адресному рядку. В цьому випадку ви уникнете можливих помилок при наборі імені сайту.
Зверніть увагу: адреса повинна починатися з http: //. Записи типу www.site.ru НЕ будуть розпізнаватися системою як гіперпосилання.
Автоматизована перевірка:
Якщо site = Так, то link обов'язкове для заповнення. Якщо site = Ні, link не заповнюється
Кількість філій (branch)
Одиниця виміру: Од.
Інструкція щодо заповнення: Якщо установа має один або кілька філій, вкажіть кількість філій. Якщо установа не має філій, поставте значення 0. Структурні підрозділи не беруть участь у розрахунку показника.
Кількість будівель, в яких ведеться навчальний процес (building)
Одиниця виміру: Од.
Інструкція щодо заповнення: Вкажіть загальну кількість будівель, в яких ведеться навчальний процес: тобто будівлі, в яких розташовані навчальні кабінети, навчальні лабораторії, навчальні майстерні, спортивні і актові зали.
Автоматизована перевірка: Buildingge; barrier_free. Значення показника building більше або дорівнює значенню показника barrier_free.
Кількість будівель, в яких забезпечена безбар'єрна середу для дітей з обмеженими можливостями здоров'я (Barrier_free)
Одиниця виміру: од.
Інструкція щодо заповнення: Вкажіть кількість будівель, що належать освітній установі і мають безбар'єрне середовище для дітей з обмеженими можливостями здоров'я. Безбар'єрне середовище – це пандуси і тратуаре з якісним покриттям, широкі двері та інші елементи, що значно полегшують пересування даної гурппи дітей.
Автоматизована перевірка: buildingge; barrier_free. Значення показника building більше або дорівнює значенням показника barrier_free.
Установа має окреме (і) будівля (я) для навчаються третього ступеня (10-11 (12) класи) (step3_building)
Одиниця виміру. Вибір з меню: «да», «немає».
Інструкція щодо заповнення: Якщо учні третього ступеня навчаються в окремому будинку, що належить загальноосвітній установі, то вкажіть «ТАК». Якщо учні третього ступеня навчаються в одному будівлі з учнями першого і другого ступеня, то вкажіть «Немає».
Загальна кількість класів та класів-комплектів на першого ступеня (step1class)
Одиниця виміру: Од.
Інструкція щодо заповнення: Вкажіть загальну кількість класів та класів-комплектів на першій рiвня (з урахуванням філій). Якщо класів та класів-комплектів немає, то обов'язково потрібно поставити 0 (нуль), осередок не може залишатися порожньою. В даному показнику враховуються всі класи і клас-комплекти першого ступеня, в тому числі і корекційні класи та клас-комплекти.
Загальна кількість класів на другому ступені (step2class)
Едініца виміру: Од.
Інструкція щодо заповнення: Вкажіть загальну кількість класів на другому ступені (з урахуванням філій). Якщо класів немає, то обов'язково потрібно поставити 0 (нуль), осередок не може залишатися порожньою. В даному показнику враховуються всі класи другого ступеня, в тому числі і корекційні класи.
Загальна кількість класів на третьому щаблі (step3class)
Одиниця виміру: Од.
Інструкція щодо заповнення: Вкажіть загальну кількість класів на третьому щаблі (з урахуванням філій). Якщо класів немає, то обов'язково потрібно поставити 0 (нуль), осередок не може залишатися порожньою. В даному показнику враховуються всі класи третього ступеня, в тому числі і корекційні класи.
В установі створений орган державно-громадського управління (governing)
Одиниця виміру. Вибір з меню: «да», «немає».
Інструкція щодо заповнення: До органів державно-громадського управління відносяться: Рада освітньої установи, Керуючий рада, Опікунська рада, Наглядова рада та інші органи державно-громадського управління. Зверніть увагу: Наглядова рада створюється тільки в автономних загальноосвітніх установах.
Якщо в освітній установі діє (ють) орган (и) державно-громадського управління, вкажіть відповідь «да» і поставте галочку (і) навпроти органів державно-громадського управління, які функціонують у вашому освітньому закладі.
Якщо в освітній установі відсутній орган державно-громадського управління, вкажіть «немає». Якщо вибрано значення «немає», То заповнення вибір галочками органів державно-громадського управління і заповнення поля act не потрібно.
Автоматизована перевірка: Якщо вибрано значення ТАК, то по повинна відзначена хоча б одна галочка (ge; 1), якщо НІ то стан галочок і поля act з галочками не аналізується (заповнення не обов'язково).
Орган державно-громадського управління приймає участь в розробці та затвердженні (act)
Одиниця виміру. Вибір з меню: «да», «немає».
Інструкція щодо заповнення: Якщо в освітній установі орган (и) державно-громадського управління приймають участь у розробці та затвердженні перерахованих нижче документів, вкажіть відповідь «да» і поставте галочку (і) навпроти перелічених документів. Якщо органи державно-громадського управління не беруть участі в розробці і затвердження зазначених документів, вкажіть «немає».
Автоматизована перевірка: Якщо вибрано значення ТАК, то по повинна відзначена хоча б одна галочка (ge; 1), якщо НІ, то стан галочок не аналізується (заповнення не обов'язково).
Орган державно-громадського упрвления (рада) обладет повноваженнями з розподілу коштів стимулюючої частини ФОТ (function)
Одиниця виміру. Вибір з меню: «да», «немає».
Методичні матеріали скачати
Методичні рекомендації з підготовки та оформлення матеріалів до заохочень управління освіти вологодського муніципального району
Додаток 4
до наказом управління освіти
Вологодського муніципального району
від «09»листопаді 2012 № 429
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
з підготовки та оформлення матеріалів до заохочень
управління освіти Вологодського муніципального району
- I. Загальні рекомендації.
1.1. Форма заохочення повинна відповідати характеру і ступеня заслуг поощряемого працівника.
При визначенні кандидатур на заохочення слід враховувати наявність нагород та заохочень, а також принцип послідовності заохочення за обов'язкової наявності нових професійних досягнень і заслуг.
1.2. Представлення до нагородження у зв'язку з ювілейними датами провадиться, якщо дані дати задовольняють наступним вимогам:
- для установ (організацій) ювілейними датами вважаються 50 років, 100 років і кожні наступні 50 років з дня заснування установи (організації);
- для працівників – 50 років, 55 років і кожні наступні 5 років з дня народження працівника.
1.3. Матеріали до заохочень вимагають ретельної підготовки, системного відбору фактичного матеріалу. Інформація повинна бути достовірною і повністю відповідати наявним (підтверджуючим) документам.
Матеріали до заохочень повинні пройти лінгвістичну експертизу, не повинні містити оУкраіниографіческіх, стилістичних, пунктуаційних помилок.
1.4. Основними вимогами до текстів документів до заохочень є стислість і точність викладу інформації, чітке структурування тексту документа. При складанні тексту застосовується нейтральна (без емоційного забарвлення) форма викладу: загальноприйнятим є офіційно-діловий стиль мовлення.
1.5. При оформленні документів про заохочення не допускаються скорочення, абревіатури, неточності та виправлення.
Для набору тексту використовується шрифт «Times New Roman», Розмір шрифту – 14, міжрядковий інтервал – одинарний, вирівнювання – по ширині, відступ (новий рядок) – 1,25 см.
- II. Особливості оформлення клопотання про заохочення.
2.1. Клопотання про заохочення оформляється на бланку (з використанням кутового штампу) освітнього закладу.
Клопотання про заохочення направляється в управління освіти Вологодського муніципального району в одному екземплярі.
2.2. Тема документа розташовується нижче реквізиту «Дата документа», Від межі лівого поля без відступу, безпосередньо перед текстом, в лапки не полягає, крапка наприкінці заголовка не ставиться.
2.3. Позначку про наявність додатка оформляють без абзацу, відступаючи від тексту один міжрядковий інтервал.
Так як документ має не назване в тексті додаток (інформаційну довідку або характеристику), вказується його найменування, кількість аркушів та кількість примірників.
2.4. Реквізит «Підпис документа» відділяється від відмітки про наявність додатка двома міжстроковими інтервалами.
До його складу входять: найменування посади особи, яка підписала документ (скорочене, так як документ оформляється на бланку), особистий підпис, розшифровка підпису (з пропуском між ініціалами і прізвищем).
2.5. Реквізит «Відмітка про виконавця» є обов'язковим і включає ініціали та прізвище (допускається написання імені та по батькові повністю) і номер службового телефону виконавця.
Реквізит розташовується на лицьовій стороні аркуша документа в лівому нижньому кутку і оформляється з використанням шрифту 12 розміру.
2.6. При поданні до заохочення групи осіб (3 особи і більше) кандидатури, подані до заохочення, перераховуються в клопотанні за формами заохочень (Лист подяки, Подяка, Почесна грамота).
Прізвища осіб, що представляються до заохочення однією формою заохочення, наводяться в алфавітному порядку.
Зразки оформлення клопотання про заохочення представлені в розділі V даних Рекомендацій.
III. Особливості оформлення інформаційної довідки та подання до заохочення.
3.1. Інформаційна довідка та подання до заохочення оформляються на аркуші формату А4, з полями: 20 мм – ліве, 20 мм – верхнє, 20 мм – нижнє, 10 мм – праве.
Рекомендований обсяг інформаційної довідки становить не більше однієї сторінки, подання до заохочення – не більше двох сторінок.
Допускається оформлення вистави з використанням оборотної сторони листа.
Інформаційна довідка та подання до заохочення направляються до управління освіти Вологодського муніципального району в двох примірниках.
3.2. Інформаційна довідка складається з трьох частин: заголовок інформаційної довідки, загальні біографічні дані [1], відомості про заслуги та здобутки працівника.
Подання до заохочення також складається з трьох частин: заголовок уявлення, загальні біографічні відомості, характеристика представляється до нагородження.
3.3. При оформленні заголовка інформаційної довідки та подання до заохочення прізвище, ім'я, по батькові працівника вказуються на підставі паспорта повністю, без скорочення або заміни імені та по батькові ініціалами, з урахуванням вживання в них букв «е» і «е». Найменування посади, найменування освітньої установи також вказуються повністю, без скорочень.
Посада акредитуючої до заохочення зазначається відповідно до штатного розкладу та записом в трудовій книжці. Найменування установи вказується відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи.
При оформленні заголовка інформаційної довідки прізвище, ім'я, по батькові працівника вказуються у місцевому відмінку (інформаційна довідка (про кого?) Про що представляється до заохочення Іванової Ользі Петрівні).
При оформленні заголовка подання до заохочення прізвище, ім'я, по батькові працівника вказуються родовому відмінку (подання до заохочення (кого?) Іванової Ольги Петрівни).
Зразки оформлення заголовків інформаційної довідки та подання до заохочення розміщені в розділі V даних Рекомендацій.
3.4. Загальні біографічні відомості – це дата і місце народження, відомості про освіту (рівень освіти, найменування освітніх установ і час отримання освіти); стаж педагогічної роботи (стаж роботи на посаді / в даному освітньому закладі); кваліфікаційна категорія.
Загальні біографічні відомості викладаються в анкетному-списковій формі, при якій дані вказуються у вигляді списку, наприклад:
Дата народження: 17 березня 1965.
Місце народження: м Кадников Вологодської області.
Освіта: вища педагогічна за спеціальністю «Російська мова та література», Московський педагогічний інститут, 1985 рік.
Стаж педагогічної роботи: 24 роки.
Кваліфікаційна категорія за посадою «учитель»: Вища.
Загальні біографічні відомості розташовуються нижче заголовка через один міжрядковий інтервал, від межі лівого поля без відступу, безпосередньо перед текстом інформаційної довідки або подання про заохочення.
Відомості про заслуги та здобутки працівника (в інформаційній довідці) і характеристика представляється до нагородження (в уявленні до заохочення) відокремлюються від загальних біографічний відомостей одним міжрядковим інтервалом.
3.5. Характеристика акредитуючої до заохочення повинна розкривати ступінь його заслуг перед Вологодським муніципальним районом за останні три-п'ять років (залежно від форми заохочення), аргументувати заслуги динамікою кількісних і якісних показників роботи.
У характеристиці повинні відображатися ділові якості, спеціальна теоретична підготовка та її вплив на результат практичної діяльності, кваліфікація фахівця, внесок працівника в розвиток установи, муніципальної (регіональної) освітньої системи, участь в науково-дослідній роботі, застосування у практичній діяльності сучасних досягнень педагогічної науки, інноваційних форм і методів роботи, розробка і впровадження інноваційних освітніх програм (проектів) і т.д.
3.6. Виклад матеріалу має бути хронологічним, послідовним, з висновками і результатами по кожному факту. Текст пишеться від 3-ї особи в сьогоденні або минулому часі (закінчив, працював, виконує, має).
Не допускається описувати життєвий шлях, послужний список або перераховувати посадові обов'язки.
Характеристика повинна містити конкретні особисті заслуги, раніше не відзначені заохоченнями управління освіти Вологодського муніципального району.
3.7. Структура характеристики акредитуючої до заохочення працівника освітнього закладу включає такі основні блоки:
- в яких класах (групах) в основному працює представляється до нагородження, значимість працівника в установі, муніципальної та регіональної системі освіти; результати навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації;
- форми та методи роботи, інновації у роботі, авторські програми (при наявності рецензії), результати роботи, ефективність освітнього процесу (динаміка якості навчання, результативність участі в олімпіадах і конкурсах різних рівнів);
- стан навчального приміщення (кабінету, груповий осередки, майстерні, спортивного залу), робота по збереженню та зміцненню матеріально-технічної бази;
- методична робота (участь в роботі методичного об'єднання, обмін досвідом), узагальнення досвіду, публікації;
- результативність участі в конкурсах професійної майстерності (різних рівнів);
- результати участі в суспільному житті;
- особистісні якості;
- наявність заохочень і нагороджень.
3.8. У характеристиці акредитуючої до заохочення керівника освітнього закладу вказуються:
- відомості про наявність ліцензії на право здійснення освітньої діяльності та свідоцтва про державну акредитацію освітньої установи;
- короткі відомості про педагогічний колектив (кількість працюючих, якісний склад працівників із зазначенням наявності у педагогічних працівників кваліфікаційних категорій, зростання професійної майстерності);
- відомості про учнівське колективі (контингент, динаміка якості навчання, результативність участі в олімпіадах і конкурсах різних рівнів, рівень вихованості (повинна бути інформація про відсутність правопорушень);
- матеріальна база установи, її вдосконалення;
- організація харчування та оздоровлення учнів;
- результати по формуванню стратегії розвитку установи, підготовці і реалізації програм в установі, планування та організації освітнього процесу, організації та впровадженню інновацій, організації позакласної та позашкільної роботи, професійної орієнтації учнів;
- ефективність взаємодії з організаціями, громадськістю, батьками;
- результати викладацької діяльності (за наявності педагогічного навантаження).
3.9. У характеристиці акредитуючої до заохочення заступника керівника освітньої установи вказуються:
- коротка характеристика курируваного педагогічного колективу;
- короткі відомості про учнівське колективі;
- кураторів напрямки освітньої діяльності установи і результативність даної діяльності (методична робота; робота з молодими фахівцями, атестація педагогічних кадрів; планування та організація освітнього процесу; впровадження передового педагогічного досвіду і досягнень педагогічної науки в практику установи; впровадження інновацій; робота з методичною радою установи, педагогічним радою; організація внутрішкільного контролю (форми і методи); організація позанавчальної (позакласної / позаурочної) роботи з учнями; організація роботи органів учнівського самоврядування;
- результати викладацької діяльності (за наявності педагогічного навантаження).
3.10. У характеристиці акредитуючої до заохочення вчителя загальноосвітнього установи крім відомостей, перерахованих в пункті 3.7., Зазначаються:
- результативність позакласної роботи з предмета;
- результати роботи в якості класного керівника.
3.11. При підготовці подання керівника освітнього закладу, заступника керівника освітньої установи, учителя, вихователя дошкільного навчального закладу, бібліотекаря (завідувача бібліотекою) припустимо слідувати:
- методичним рекомендаціям з підготовки і подання в Департамент освіти області нагородних документів працівників освіти області, виданих Департаментом освіти області у 2009 році;
- типовими характеристиками педагога, відповідного вимогам першої та вищої кваліфікаційних категорій (додаток 7 до «Методиці оцінки рівня кваліфікації педагогічних працівників», Підготовленої Департаментом загальної освіти Міністерства освіти і науки Російської Федерації).
3.12. Подання до заохочення керівника освітнього закладу підписується заступником начальника управління освіти і завіряється печаткою управління освіти Вологодського муніципального району.
Подання до заохочення працівника освітнього закладу підписується керівником і завіряється печаткою закладу освіти.
IV. Рекомендації щодо мовного оформлення матеріалів до заохочень управління освіти Вологодського муніципального району.
4.1. Матеріали до заохочень оформляються в офіційно-діловому стилі. Це один з найбільш жорстко нормованих стилів, в якому приділяється значна увага формальній стороні мови.
Крім лінгвістичних норм при оформленні документації необхідно дотримуватися вимог Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації (ГОСТ Р 6.30-2003).
4.2. Оформлення дат. Стандарт допускає два способи оформлення дат – цифрової (02.02.2010) і словесно-цифровий (1 лютого 2010 або 1 лютого 2010).
Перший складається з восьми цифр і не містить скорочення «м» (Рік).
При словесно-цифровому оформленні, якщо день місяця складається з однієї цифри, перед нею ставиться нуль.
Календарні терміни прийнято вказувати наступним чином:
- в листопаді 2008 р,
- в першому півріччі 2009 р,
- в I кварталі 2009 р,
але
- в 2009 році,
- з 2006 по 2008 рік.
Таким чином, якщо вказується тільки рік (роки), то слово «рік» пишеться повністю, якщо ж часовий відрізок конкретизується – називається місяць, квартал, півріччя, слово «рік» вживається скорочено.
Допускаються обидва варіанти: в 2008-2009 роках і в 2008-2009 рр.
4.3. При вказівці в тексті характеристики реквізитів якого-небудь документа вказується спочатку вид документа, автор (орган, його прийняв), потім число, номер і врешті назва в лапках: наприклад:
Наказ Міністерства освіти і науки Російської Федерації від 3 червня 2010 року № 580 «Про відомчі нагороди Міністерства освіти і науки Російської Федерації».
4.3. Вживання великих і малих літер. Найменування органів влади, установ, громадських, професійних організацій, міністерств, служб; найменування посад, звань, титулів; назви державних нагород, державних премій, грамот і ін. оформляються строго відповідно до їх найменуваннями у відповідних нормативних правових актах.
Так, наприклад, в назвах вищих органів влади все слова, крім службових (спілок, прийменників), пишуться з великої літери:
Федеральне Збори Російської Федерації,
Державна Дума Федеральних Зборів Російської Федерації.
У назвах державних установ – перше слово і всі власні імена пишуться з великої літери, решта – з малої:
Генеральна прокуратура Російської Федерації,
Міністерство освіти і науки Російської Федерації.
У найменуваннях типу Законодавчі Збори Вологодської області, Вологодська міська Дума слова «Збори, Дума» пишуться з великої літери, так як самі є назвами органів влади.
Офіційні найменування вищих посад і звань пишуться з великої літери:
Президент Російської Федерації,
Прем'єр-міністр Російської Федерації,
Голова Уряду Російської Федерації.
При повному написанні абревіатур ТОВ, ВАТ, ТОО всі слова пишуться з малої літери, наприклад, відкрите акціонерне товариство.
Слово «Інтернет» є ім'ям власним (тобто вимагають написання з великої літери), чоловічого роду, схиляється за правилами сучасної російської літературної мови.
Похідні від слова Інтернет (інтернет-версія, інтернет-кафе) пишуться з малої літери.
4.4. Нарощення числівників (буквене падежное закінчення) використовується тільки в запису порядкових числівників, наприклад, присутній в якості 3-ї особи.
Нарощення не потрібно:
- у записі кількісних числівників (рішення в 3 примірниках);
- при записи календарних чисел (15 грудня);
- якщо число позначено римською цифрою (в II кварталі).
Якщо поспіль йдуть два порядкових числівників, позначених арабськими цифрами і розділених комою або з'єднаних союзом, падежное закінчення нарощується у кожного, наприклад, 5-й, 6-й розряд; 5-й і 6-й розряд.
Якщо поспіль йдуть кілька (більше двох) порядкових числівників, падежное закінчення нарощується тільки в останнього – 1, 2, 4, 9-й листи.
Якщо два порядкових числівників написані через тире, то відмінкове закінчення нарощується тільки у другого (в 80-90-х роках).
Складні іменники та прикметники, до складу яких входять числівники, пишуться наступним чином: 50-річчя, 20-відсотковий, 2- і 3-кімнатні квартири.
4.5. Знаки номера, параграфа, процентів ставляться тільки при цифрах, до яких вони належать, і в заголовках граф табличних форм.
В інших випадках вони пишуться словами.
При декількох числах (тобто коли вони позначають поняття у множині) знаки номера, параграфа, відсотка не подвоюються (№ 3, 5; 20-30%).
Дані знаки від наступних за ними цифр відділяються пропуском.
4.6. Після скорочень «будинок», «квартира» пред цифрою також робиться пробіл. Літера з номером будинку пишеться разом: д. 70а.
4.7. При оформленні дат, календарних термінів, грошових сум, а також у назвах свят і знаменних дат не рекомендується відривати словесні вирази від цифрових, переносити їх на інший рядок. Не слід відривати знаки №,% і т.п. від відповідних цифр.
4.8. Дефіс є оУкраіниографіческім знаком, він ставиться між частинами слова (по-перше, по-друге) або між словами, складовими єдине ціле (умовно-достроково).
На відміну від дефіса тире – знак пунктуаційний, який виділяється пробілами з обох сторін.
4.9. Слова (терміни) і словосполучення (стійкі словосполучення), рекомендовані для використання в характеристиці працівника, репрезентованої до заохочення [2].
4.9.1. Рівень професіоналізму:
володіє високим рівнем професійної компетенції
високий професіоналізм
з широким кругозором і професійними знаннями
за період роботи в освітній установі проявив
учителем освоєні
для спеціаліста характерні
рішення педагогічних задач
потреба в безперервному професійному освіті
професійне зростання
професійний розвиток (вдосконалення)
зарекомендував себе як
високий рівень майстерності
педагогічний потенціал
високий рівень педагогічної культури
високий науково-теоретичний рівень
професійна компетентність педагога
прагнення до самовдосконалення
4.9.2. Педагогічна діяльність:
використовує сучасні педагогічні технології
цілеспрямована робота
під керівництвом (при безпосередній участі) впроваджуються
з метою розвитку (формування, створення, впровадження)
приділяє значну увагу
відводить важливу роль
успішно використовує
здійснює системну роботу по
особливе місце займає організація
створені і функціонують
завдяки організаторським здібностям
здійснюється діяльність за напрямками
склалася система
інноваційна діяльність
оновлення змісту освіти
впровадження федеральних державних освітніх стандартів (початкової загальної освіти)
використання сучасних навчально-методичних комплексів
застосування в освітньому процесі та в позаурочній роботі сучасних освітніх, в тому числі цифрових, технологій
пріоритетні напрями діяльності
сучасні досягнення в педагогіці (в методиці викладання)
ефективне використання диференційованого навчання (здоров'я-зберігаючих технологій, цифрових освітніх ресурсів, проектної діяльності ін.)
протягом ряду років (в даний час) керує (веде, організує)
поповнення матеріальної бази кабінету
створення освітнього середовища
розробка (виготовлення) матеріалів, обладнання
створені необхідні (оптимальні) умови для
умови для навчання та розвитку навчаються
реалізує
формує
навчає
створює
розвиває
отриманню високих результатів навчання сприяє
застосування продуктивних методів навчання
використання інноваційних підручників
формування позитивної мотивації
розвиток пізнавальних інтересів учнів
в системі (регулярно) проводяться
з ініціативи вчителя
неодноразово брав участь
позитивна мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
стиль викладання і спілкування з учнями
4.9.3. Результативність освітньої діяльності:
ефективність професійної діяльності
досягнення високих результатів
щорічно відзначаються
успішно реалізується
спостерігається позитивна динаміка
на високому рівні знаходиться
високу оцінку отримав
при безпосередній участі підготовлений
активні учасники, переможці та дипломанти
навчаються демонструють результати
показник успішності що навчаються становить
якість знань досягло
частка навчаються
досвід роботи занесений в
стаття опублікована в
досвід роботи широко використовується
значущі результати роботи
користується повагою серед співробітників і батьків
має авторитет серед колег по роботі, що навчаються та їх батьків
користується заслуженим авторитетом серед колег та громадськості
4.9.4. Ділові та особистісні якості:
володіє високими моральними принципами
має якості
енергійний, цілеспрямований, перспективний
виключне працьовитість
висока відповідальність
доброзичливість, тактовність
непересічна, творча, енергійна особистість
відрізняє активна життєва позиція
комунікабельність, організаторські, аналітичні здібності
вміння планувати діяльність і результат
працездатність педагога
активність, пунктуальність, відповідальність
V. Зразки оформлення документів.
5.1. Зразки оформлення заголовків інформаційної довідки та подання до заохочення.
Зразок 1
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
про що представляється до заохочення Іванової Ользі Петрівні, вчителя біології
муніципального бюджетного освітньої установи
Вологодського муніципального району
«Петровська основна загальноосвітня школа»
Зразок 2
ПРЕДСТАВЛЕННЯ
до заохочення Іванової Ольги Петрівни, учителя біології
муніципального бюджетного освітньої установи
Вологодського муніципального району
«Петровська основна загальноосвітня школа»
5.2. Зразки оформлення клопотань про заохочення.
Зразок 1
Бланк (кутовий штамп) освітнього закладу |
Начальнику управління освіти, голові Комісії управління освіти Вологодського муніципального району з розгляду матеріалів на нагородження Т.А. Попової |
Клопотання про заохочення |
Шановна Тамара Антонівна!
Просимо заохотити Подячним листом управління освіти Вологодського муніципального району Іванову Ольгу Петрівну, вчителя біології МБОУ ВМР «Петровська основна загальноосвітня школа», За ... (у зв'язку з ...)
Згода О.П. Іванової на обробку персональних даних є.
Додаток 1: інформаційна довідка про О.П. Іванової на 2 л. в 1 прим.
Додаток 2: копії документів, що підтверджують досягнення О.П. Іванової.
Директор Підпис Розшифровка підпису
І.О. Прізвище
00 00 00
Зразок 2
Бланк (кутовий штамп) освітнього закладу |
Начальнику управління освіти, голові Комісії управління освіти Вологодського муніципального району з розгляду матеріалів на нагородження Т.А. Попової |
Клопотання про заохочення |
Шановна Тамара Антонівна!
Просимо оголосити Подяка управління освіти Вологодського муніципального району Іванової Ользі Петрівні, вчителю біології МБОУ ВМР «Петровська основна загальноосвітня школа», За ... (у зв'язку з ...)
Згода О.П. Іванової на обробку персональних даних є.
Додаток: подання до заохочення О.П. Іванової на 2 л. в 1 прим.
Директор Підпис Розшифровка підпису
І.О. Прізвище
00 00 00
Зразок 3
Бланк (кутовий штамп) освітнього закладу |
Начальнику управління освіти, голові Комісії управління освіти Вологодського муніципального району з розгляду матеріалів на нагородження Т.А. Попової |
Клопотання про заохочення |
Шановна Тамара Антонівна!
Просимо нагородити Почесною грамотою управління освіти Вологодського муніципального району Іванову Ольгу Петрівну, вчителя біології МБОУ ВМР «Петровська основна загальноосвітня школа», За ... (у зв'язку з ...)
Згода О.П. Іванової на обробку персональних даних є.
Додаток: подання до заохочення О.П. Іванової на 2 л. в 1 прим.
Директор Підпис Розшифровка підпису
І.О. Прізвище
75 19 січня
[1] Інформаційна довідка та подання до заохочення належать до документів, що містять персональні відомості про працівника, отже, їх підготовка і подання має здійснюватися з дотриманням законодавчих норм, згідно з якими роботодавець не може повідомляти персональні дані працівника третій стороні без отримання письмової згоди працівника.
[2] Перелік не є вичерпним.
Кваліфікаційна характеристика музичного керівника освітнього закладу
Посадові обов'язки
Здійснює розвиток музичних здібностей та емоційної сфери, творчої діяльності вихованців. Формує їх естетичний смак, використовуючи різні види та форми організації музичної діяльності.
Бере участь в розробці освітньої програми освітньої установи. Координує роботу педагогічного персоналу і батьків (осіб, які їх замінюють) з питань музичного виховання дітей, визначає напрями їх участі у розвитку музичних здібностей з урахуванням індивідуальних і вікових особливостей вихованців, а також їх творчих здібностей.
Визначає зміст музичних занять з урахуванням віку, підготовленості, індивідуальних і психофізичних особливостей вихованців, використовуючи сучасні форми, способи навчання, освітні, музичні технології, досягнення світової та вітчизняної музичної культури, сучасні методи оцінювання досягнень вихованців. Бере участь в організації та проведенні масових заходів з вихованцями в рамках освітньої програми освітнього установи (музичні вечори, розваги, спів, хороводи, танці, показ лялькового і тіньового театру та інші заходи), спортивних заходах з вихованцями, забезпечує їх музичний супровід.
Консультує батьків (осіб, які їх замінюють) і вихователів з питань підготовки вихованців до їх участі в масових, святкових заходах. Забезпечує охорону життя і здоров'я вихованців під час освітнього процесу.
Бере участь у роботі педагогічних, методичних рад, інших формах методичної роботи, в проведенні батьківських зборів, оздоровчих, виховних та інших заходів, передбачених освітньою програмою. Виконує правила з охорони праці та пожежної безпеки.
Перекладено:
http://www.kpmo.ru, http://u08.edu35.ru, http://www.menobr.ru
Інші зразки характеристик
21 листопада 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Шаблони за сімейними питань
Кожен, хто стикався з сімейними суперечками знає, як не приємно цим займатися і скільки клітин мозку це забирає. Прекрасно коли під руками відповідний шаблон необхідного документа, який підходить під Вашу історію. Брак и семьяЗаповіт і закон
Вступ у права успадкування часто проходить з різними проблемами. Прийняття спадщини за заповітом і законом відрізняється за своїм порядком. Приклади заяв, з проблем пов'язаних зі спадковими спорами. НаследствоВласність І права володіння
Шаблон позовна заяв у цівільніх правовідносін, Щодо житловий пріміщень. Житлове право Це право володіння користування проживання. Щодо задовольняють спалахує багато розбіжностей І суперечок. Існує Відмінна рису Між державною І приватній квартирою. З ціх же причин відомі поклич по розділу особового рахунка та користування квартирою. Шаблоні судових ДОКУМЕНТІВ допоможуть вивчити які сортаменту Вимоги слід писати в судновому документі. Жилищное правоШкода і її компенсація
Буває, що нашому майну заподіюють шкоду. Збиток може бути матеріальний, нематеріальний. Це залежить від вини можливості передбачити несприятливі наслідки. Залежно від наявності-відсутності з'являється обов'язок відшкодувати завдану шкоду. І той, чиїм майну заподіяно шкоду хоче її компенсації. Відповідальність за неповнолітнього, собаку та інше Возмещение вредаДорожньо транспортна пригода
Неприємність на дорозі не є приємною подією. Той хто зустрічав ця подія буде згоден з цим висловлюванням. Раз вже це сталося, кожен змушений якось виходити із ситуації. Коли складені страхові документи виклики страховиків схеми пояснення часом виникає вимога про додаткове відшкодування шкоди, і моральної компенсації ДТПСтатті спеціалістів
Професори говорили, якщо мета стати відмінним фахівцем, не перестаючи стеж за правовими нормами. Або за аналітикою законодавства, зробленими іншими правознавцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...