Зразок характеристики випускника початкової школи
Майже всім доводилося оперувати з таким поняттям як характеристика. Коли доводилося влаштовуватися на роботу, або випадала нагода зайняти відповідальну посаду. Як правило була потрібна характеристика. В бутність СРСР рекомендацію заміняла звична характеристика. Все частіше в діловій ужиток входить іноземне поняття як рекомендація у вигляді листа. Існує відміну запитувати характеристики, зовсім інше складати. Зараз характеристики почали називати рекомендаційним листом. Пропонуємо шаблон, який збереже час виготовлення правильного документа.
Характеристика на випускника 4-го класу початкової школи. »Конспекти уроків для початкової школи, сценарії свят - 4 ступені
Характеристика ученіка.Фамілія, ім'я _____________________________________________ Дата _______________________________ Класс_______________Учитель___________________Школа_________________________Учебные характерістікі.1. Має незвичайно великий запас слов__________________________________________________________________________________________________2. Володіє великим обсягом інформації і вільно міркує на різні темы_____________________________________________________________________________________________________________________3. Розуміє зміст і причини дій людей і речей ___________________________________________________________________________________ 4. Є живим спостерігачем; «Бачить більше» або «бере більше» з оповідання, фільму або якоїсь діяльності, ніж інші ____________________________________________________________________________________ 5. Поступив в даний клас, маючи здатності читати більше, ніж потрібно в цьому классе_________________________________________________________________________________________________________________________6. Показав швидке розуміння арифметики______________________________________________________________________________________________Мотивационные характерістікі.1. Наполегливий у пошуках рішення задач___________________________________________________________________________________________________2. Легко стає розсіяним під час нудного заняття _________________________________________________________________________________ 3. Зазвичай перериває других___________________________________________________________________________________________________________4. Докладає зусиль для завершення действия____________________________________________________________________________________________5. Потребує мінімумі вказівок з боку вчителя ____________________________________________________________________________________ 6. Наполегливий у відстоюванні свого мнения________________________________________________________________________________________________7. Чутливий до думок других______________________________________________________________________________________________________8. Не байдужий до правильного і неправильного, доброго і поганого, до справедливості, може засуджувати людей, події, речі ____________________________________________________________________________________ 9. Схильний впливати на інших; часто керує іншими; може бути лидером_____________________________________________________________________________________________________________________________Творческие характерістікі.1. Цікавий і допитливий, ставить багато питань (не тільки на реальні темы)_______________________________________________________________________________________________________________________2. Проявляє інтерес до інтелектуальних ігор, фантазіям (цікаво, що сталося б, якщо ...)_________________________________________________________________________________________________________________3. Часто пропонує незвичайні відповіді, розповідає з багатою уявою історії, схильний до преувеличению_________________________________________________________________________________________4. Із захопленням прагне розповісти іншим про відкриттях (голос возбужден)___________________________________________________________________________________________________________________________5. Проявляє гостре почуття гумору і бачить гумор в ситуаціях, що не здаються іншим гумористичність, отримує задоволення від гри слів (грає в слова) ______________________________________________________________________________________________________________________6. Не схильний приймати на віру «офіційне рішення» без критичного дослідження; може зажадати доводи і доказательства__________________________________________________________________________________7. Чи не здається схвильованим, коли порушений нормальний порядок __________________________________________________________________________ Лідерські характерістікі.1. Бере на себе відповідальність ______________________________________ 2. Його люблять однокласники __________________________________________ 3. Лідер в декількох видах діяльності _____________________________Перекладено:
http://4stupeni.ru
Інші зразки характеристик
24 квітня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Позовні заяви з сімейних питань
Будь-хто хто стикався з сімейними позовами підтвердить, як гидко цим займатися і скільки нервових клітин це витягує. Добре якщо вчасно знайдеться відповідний приклад заяви, що підходить під Вашу ситуацію. Брак и семьяСпадкові тяжби
Спадкування часто пов'язане з раптовими спорами. Спадкування за заповітом і законом розрізняється за своїм принципом. Шаблони позовних заяв, по тяжбах пов'язаних з отриманням спадщини. НаследствоБудинок і право користування
Зразки заяв до суду з цивільних позовів, щодо житла. Житлове право містить право проживання володіння користування. Щодо цього відомо чимало розбіжностей і суперечок. Існує відмінна риса між житловим фондом приватної та комунальної власністю. Тут же йдуть проблеми по розділу особового рахунку та визначення порядку користування квартирою. Приклади позовів допоможуть розібратися що саме потрібно писати в позовній заяві до суду. Жилищное правоПозови з відшкодування шкоди
Буває, що нашим речам завдають шкоди. Шкода буває нематеріальний, матеріальний. Визначається це судячи по відсутності-наявності вини умислу, необережності. Залежно від наявності-відсутності з'являється обов'язок компенсувати завдану шкоду. І громадянин, чиїй власності заподіяно шкоду вимагає її відшкодування. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаДорожньо транспортна пригода
Неприємність з машиною не може бути приємною подією. Той хто переживав це подія підтримає цей вислів. Але якщо це сталося, доведеться якось вирішувати цю проблему. Після того як інспектор намалював страхові документи схеми пояснення виклики страховиків буває виникає вимога про додаткову компенсацію шкоди, та зменшення товарної вартості ДТППоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...