Зразок характеристики вчителя англійської мови
Останнім часом в звичний побут входить іноземне поняття як лист з рекомендацією. Кожному доводилося оперувати з таким поняттям як характеристика. Знайдіть зразок, який допоможе зберегти час на складання гідного документа В радянські часи лист з поручительством заміняла звична характеристика. Одна справа запитувати характеристику, зовсім інше скласти. Якщо доводилося вступати на роботу, або випадала удача зайняти цінну посаду. Зараз характеристики знову називають листами з рекомендацією. Зазвичай необхідно було з'явитися у відділ кадрів з характеристикою.
Викладач англійської мови
Характеристика- ПРЕДСТАВЛЕНІЕФедоровой Ірини Михайлівни, учителя англійської мови Федорова Ірина Михайлівна – учитель англійської мови, педагогічний стаж 26 років, в даній установі – 18 років, атестована на вищу кваліфікаційну категорію, має дві вищі освіти: в 1982 році закінчила ТГПИ ФИЯ за фахом «Учитель англійської та німецької мов»; в 1989 році отримала другу педагогічну освіту за спеціальністю «Учитель математики», Переможець конкурсного відбору кращих вчителів загальноосвітніх установ для грошового заохочення за високу педагогічну майстерність і значний внесок в освіту в рамках ПНП «Освіта» (2006 г.), нагороджена нагрудним знаком «Почесний працівник загальної освіти Російської Федерації». Федорова Ірина Михайлівна досконало володіє методикою викладання англійської мови, використовує сучасні досягнення методичної науки, нові педагогічні технології. При навчанні англійської мови молодших школярів учитель широко застосовує мультисенсорний технологію, ігрову, інформаційно-комунікативні і здоров'язберігаючих технологій.У практиці роботи зі старшокласниками Ірина Михайлівна використовує метод проектів, технологію дебатів, технологію рольових ігор, проблемне навчання та ІКТ. На всіх щаблях навчання англійській мові вона включає навчаються в проектно-дослідницьку діяльність на уроках і в позаурочній діяльності з урахуванням особистих інтересів і запитів кожної дитини. Федорова І. М. відноситься до тієї категорії вчителів, які не зупиняються на досягнутому і постійно вдосконалюють свою педагогічну майстерність. Ірина Михайлівна активно бере участь в інноваційній діяльності міста та області. Останні п'ять років вона активно займається темою «Використання інформаційно - комунікативних технологій при навчанні англійської мови».
Вона є керівником інноваційного проекту «Створення та апробація нового УМК з англійської мови із застосуванням комп'ютерних програм». В рамках даного проекту Іриною Михайлівною створено програму інтегрованого творчого конкурсу «Англійська плюс комп'ютер».
За два роки конкурс вийшов за рамки школи і отримав статус міського. Глибока, плідна дослідницька діяльність учителя дозволила в 2006 році очолити міську проблемно – творчу групу вчителів іноземних мов з практичного застосування комп'ютера на уроках іноземних мов. Під керівництвом Ірини Михайлівни на протязі 3-х років проводяться заняття з практичним навчанням освітян міста та області. Федорова І. М. є призером професійних конкурсів різного рівня: 2006 рік - I місце в міському конкурсі «Урок з комп'ютером» в номінації «Іноземний язик2007 рік – II місце в міському конкурсі «Урок з комп'ютером» в номінації «Іноземна мова»; 2008 рік: - I місце в міському конкурсі на кращу методичну розробку в номінації «Комбінований урок»; - III місце в Першому Чемпіонаті дебатів серед освітян області, - переможець номінації «Кращий перший спікер». З ініціативи Ірини Михайлівни та за її активної участі на високому організаційному та змістовному рівні в грудні 2008 року відбулося освітнє подія на обласному рівні – Перший обласний Турнір дебатів англійською мовою серед старшокласників. У плані підготовки до даного заходу Ірина Михайлівна провела ряд настановних, навчальних і організаційних семінарів для вчителів англійської мови шкіл міста та області – керівників команд, суддів, студентів-волонтерів. Ірина Михайлівна є автором і організатором ще одного обласного конкурсу «Калейдоскоп англійських книг» в рамках «Форуму знань» для учнів з п'ятого по одинадцятий клас. За останні 2 роки досвід Федорової Ірини Михайлівни неодноразово представлявся на різних рівнях: На міському рівні:• Публікація розробки уроку з англійської мови у 2 класі по темі «Іграшки» в збірнику матеріалів міського конкурсу на кращу методичну розробку, видавництво ДО адміністрації м Томська, ІМЦ р Томська.• Представлення досвіду роботи по темі «Застосування ІКТ при навчання англійській мові» на стендовій виставці в рамках першого міського Інформаційного Форуму «Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі». На регіональному рівні:• Проведення майстер – класу для слухачів обласних курсів підвищення кваліфікації при РЦРО по темі «Застосування дебат –технології на уроках англійської мови».• Виступ на семінарі перед слухачами курсів підвищення кваліфікації при ТОІПКРО по темі «Застосування сучасних освітніх технологій на уроках англійської мови».• Проведення відкритого навчального заняття з англійської мови з використанням технології дебатів в 10 класі по темі «Професійний спорт – це здоров'я» в рамках регіонального семінару «Впровадження сучасних технологій навчання в освітній процес».• Виступ на регіональному семінарі «Реалізація міждисциплінарних підходів в освітніх програмах з розвитку обдарованості» по темі «Інтеграція в навчанні англійської мови: англійська та інформатика».• Проведення практичних занять за темами: «Структура дебатів і форми їх проведення», «Суддівський протокол, його структура та правила заповнення на навчальному семінарі в рамках підготовки до обласного турніру дебатів англійською мовою серед старшокласників для вчителів англійської мови ОУ міста Томська і області - керівників команд навчаються - учасників першого обласного Турніру дебатів англійською мовою серед старшокласників і студентів – волонтерів з ТГПУ ФИЯ – провідних дебати.• Представлення досвіду роботи по темі «Поурочні комп'ютерне супровід освітнього процесу» в рамках педагогічної майстерні по темі «Удосконалення професійної майстерності в процесі викладання» для слухачів курсів ПК при ТОІПКРО – учителів англійської мови ОУ Томській області.• Виступ з узагальненням досвіду роботи по темі «Дебати як одна з форм діалогічного мовлення з ІМ. Методика підготовки та проведення дебатів з ІМ. Технологія перехресних запитань» для слухачів курсів ПК при ТОІПКРО – учителів англійської мови ОУ Томській області.• Представлення досвіду роботи по темі «Дебати на уроках англійської мови в старших класах» для слухачів курсів ПК при ТОІПКРО – учителів англійської мови ОУ Томській області• Представлення досвіду роботи на регіональній науково-практичній конференції «Мовна освіта: проблеми змісту та сучасні технології» по темі «Впровадження сучасних технологій навчання на уроках англійської мови».• Виступ на регіональній конференції «Мовна освіта» по темі «Як допомогти дитині успішно справлятися з контрольними і тестовими завданнями?».• Виступ перед слухачами курсів підвищення кваліфікації при ТОІПКРО – учителів англійської мови ОУ Томській області по темі «Використання комп'ютерних технологій в освітньому процесі: навчальної та позанавчальної діяльності». Захопленість своїм предметом, високий рівень професійної майстерності, використання в роботі сучасних форм проведення уроків, грамотний підхід до змістовної сторони освітнього процесу дозволяють вчителю домагатися високих результатів у навчанні англійської мови та в позаурочній пошукової діяльності навчаються по предмету. Протягом 6 років навчаються Ірини Михайлівни є переможцями і призерами міського проекту «Юні обдарування - Томску».2007 Рік - II місце в номінації «Мова і політика» зайняли учениці 10 класу Жумангаліева Р. і Ритова Д., представивши проект «Російсько-американські відносини в період холодної війни»2008 рік - II місце в номінації «Мова і політика» зайняла Ритова Д. з проектом «Світова політична карикатура».Городской Конкурс «Англійська плюс комп'ютер»: Впродовж 3-х років учні Ірини Михайлівни займають призові місця у своїй віковій категорії: 2007 рік - II місце, 2008 рік - I місце (Рижкова Е., 11 клас). Протягом 4-х років навчаються Федорової І. М. беруть активну участь у міській дитячо-юнацької Асамблеї «Толерантність від покоління до покоління» і домагаються високих результатів: 2007- 2008 навчальний рік - I місце в номінації «Конкурс творів англійською мовою»; - I і II місця в конкурсі «Я – громадянин Росії»; - I місце в конкурсі спікерів англійською мовою. 2008 – 2009 навчальний рік - команда 8 класів посіла I місце в номінації «Соціально значущий проект», За підсумками двох років стала переможницею в номінації «Дослідницький проект» в рамках Асамблеї. У 2007 році учень Ірини Михайлівни Маринин Тимофій зайняв III місце в міській олімпіаді з англійської мови для учнів 5-х класів в номінації «Аудіювання». У 2008 році команда навчаються 11-х класів під керівництвом Федорової І. М. завоювала Кубок переможця Обласного Турніру дебатів англійською мовою. Учасниця команди, крім того, стала переможцем в номінації «Кращий спікер турніру». У 2008 році учениця Ірини Михайлівни Ритова Дар'я (11 клас) стала переможницею міжнародного конкурсу «Flex» для навчаються з англійської мови і в даний час учениця продовжує навчання в США, штат Каліфорнія. У 2008 році команда навчаються 10-11-х класів під керівництвом Ірини Михайлівни стала фіналістом регіональної вікторини «Meet the USA». У 2009 році учениця 4 класу Понеделко Катерина зайняла II місце в міській олімпіаді з англійської мови в початковій школі, учень 8 класу Хосіев Кемран зайняв I місце в міському конкурсі англійською мовою «Співаємо із задоволенням». У 2009 році 2 команди Ірини Михайлівни навчаються 5- 6 і 7 - 8 класів зайняли два I місця в обласному конкурсі «Калейдоскоп англійських книг», Команда 6-х класів посіла II місце в міському конкурсі «Англійська з задоволенням» в номінації «Театралізація». Ірина Михайлівна – яскрава особистість, захоплюється спортом – обов'язкова учасниця всіх спортивних змагань серед вчителів, виступала у складі міської команди «Освіта»: III місце в VI обласній спартакіаді трудящих до 100-річчя профспілок, в 2007 році нагороджена бронзовою медаллю з стрітболу. За підсумками 2007 – 2009 років за сумлінну творчу працю Федорова Ірина Михайлівна має такі нагороди і заохочення: • Подячний лист Департаменту освіти Адміністрації м Томська за активну участь та високу результативність у реалізації міської програми Дитячо-юнацька Асамблея «Толерантність: від покоління до покоління».• Грамота Асоціації вчителів англійської мови за активність, творчість, професіоналізм в справі виховання дітей і великий внесок у діяльність Асоціації вчителів англійської мови Томськ.• Грамота департаменту освіти Адміністрації м Томська за II місце в міському конкурсі «Урок з комп'ютером» секція «Іноземні мови».• Грамота департаменту освіти Адміністрації м Томська за I місце у міському конкурсі методичних розробок номінація «Комбінований урок» секція «Іноземні мови».• Сертифікат Американського посольства за високі результати у підготовці команди для участі в регіональній вікторині «Meet the USA»• Грамота Департаменту з молодіжної політики, фізичної культури і спорту Адміністрації Томської області за III місце в обласній спартакіаді трудящих.
Учитель на уроках передбачає різні форми групової діяльності та взаємоконтролю навчаються, в ході навчально-виховного процесу постійно формує мотиваційний інтерес до способів навчальної роботи, самооцінювання та самоконтролю. Вікторією Анатоліївною розроблений роздатковий дидактичний матеріал для учнів з урахуванням пізнавального інтересу та рівня інтелектуального розвитку дітей; навчальну діяльність будує вчитель не як прямий вплив, а як передачу «підстав», з яких діти могли б самостійно виводити свої рішення. Діяльність педагога орієнтована на процес і результати навчання.
Вікторія Анатоліївна планує навчально-виховний процес адекватно можливостям дітей, поетапно відпрацьовує весь навчальний матеріал, уважно стежить за рівнем знань всіх учнів. На уроці постійно представлені закріплення і повторення навчального матеріалу, контроль знань учнів, в ході навчального заняття вчитель часто міняє види роботи, використовує багатий арсенал методичних прийомів при відпрацюванні навчального матеріалу.
Педагог міцно зацікавлює учнів особливостями свого предмета, постійно заохочує самостійний вибір учнями посильних завдань. За останній час проведено 6 відкритих уроків: • «Відпрацювання навичок спілкування по страноведческим темами» - 8 (загальноосвітній) клас;• «Методика диференційованого підходу в класі з різним рівнем підготовки» - 6 (загальноосвітній) клас; • «Корекційна робота з авторських матеріалами в класі, що складається з вихованців дитячого будинку» - 9 клас; • «Система пред'явлення матеріалу з використанням ПК» - 9 (технологічний) клас; • «Практичне відпрацювання і закріплення теми« Робочий день »з використанням ПК» - 5 (поглиблене вивчення ін. Мови) клас; • «Моніторинг рівня закріплення теми з використанням ПК» - 5, 6 (поглиблене вивчення ін. Мови), 9 (технологічний) класи. Участь в науково-методичної та дослідно-експериментальній роботі - С 2002-2003 навчального року учитель керує шкільним методичним об'єднанням вчителів іноземної мови, бере активну участь в інноваційній діяльності, володіє комп'ютерними технологіями і активно застосовує їх на своїх уроках. Вікторія Анатоліївна брала активну участь у підготовці та проведенні семінару для директорів ОУ Раменського району «Інформатизація УВП та впровадження дистанційного навчання в МОУ», нею був дан відкритий урок та розроблено методичні рекомендації до досліджуваної теми.
Учитель брав участь у підготовці семінару для керівників ШМО вчителів початкової школи Раменського району «Інформаційні технології в початковій школі», Вікторія Анатоліївна надає методичну допомогу молодим вчителям у підготовці уроків та заходів на іноземній мові. Учитель брав участь в роботі школи-лабораторії району «Застосування комп'ютерних технологій».
2 роботи вчителя розмножені для вчителів району. Результативність професійної діяльності учителя - У учнів Вікторії Анатоліївни спостерігається зростання комунікативних навичок, про що свідчать вироблені вміння висловлюватися по темі у вигляді монологу, логічно будувати своє висловлювання. Моніторинг навчальної діяльності учнів і аналіз контрольних робіт постійно показує позитивну динаміку в навчанні.
Навчання ведеться на допустимому і оптимальному рівнях. Випускники Вікторії Анатоліївни вступають до ВНЗ з мовною підготовкою і повертаються на практику, де вчитель надає їм якісну професійну, методичну допомогу. Систематично педагог веде діагностичну роботу, що дозволяє індивідуалізувати систему викладання в рамках особистісно-орієнтованої освіти. Комунікативні якості особистості аттестуемого - учитель добре володіє вербальними засобами спілкування, шанобливо ставиться до кожного учня, Вікторія Анатоліївна - чуйний, емоційний, проникливий, відкритий до спілкування педагог з психологічним «настроєм» на оптимальну роботу з класами різного рівня. Учитель користується повагою з боку адміністрації, колег, батьків, учнів. Єфременко Вікторія Анатоліївна є лідером в організації та впровадженні дистанційного навчання з середній школі № 15 Раменського району.
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Зразки документів у сімейних справах
Кожен, хто стикався з сімейними суперечками підтвердить, як не приємно цим займатися і скільки нервових клітин це забирає. Доброю допомогою є коли знайдеться конкретний шаблон заяви, що підходить під Вашу ситуацію. Брак и семьяЗаповіт і закон
Вступ у права успадкування часто пов'язане з несподіваними перешкодами. Прийняття спадщини за заповітом і законом має відмінності по своєму порядку. Приклади позовних заяв, по спорах пов'язаних з суперечками про поділ наслества. НаследствоВласність і право користування
Приклади позовних заяв у цивільних справах, щодо житлових приміщень. Право на житло укладає право володіння проживання користування. Тут відомо багато розбіжностей і суперечок. Законом визначена різниця між житловою квартирою ічастним будинком. Тут же бувають тяжби визначення порядку користування квартирою і по розділу особового рахунку. Зразки позовних заяв допоможуть зрозуміти що саме необхідно писати в заяві до суду. Жилищное правоКомпенсація шкоди
Трапляється, що нашим речам заподіюють шкоду. Збиток буває нематеріальний, матеріальний. Визначається це судячи з наявності-відсутності провини наявності недбалості. Залежно від ознак з'являється обов'язок покрити заподіяну шкоду. І людина, чиїм інтересам заподіяно шкоду мріє її компенсації. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаПсування особистого засоба пересування
Псування особистого автомобіля не може бути приємною подією. Кожен хто зустрічав цю подію погодиться з цим висловлюванням. Раз вже це сталося, доведеться якось вирішувати цю проблему. Після того як інспектор склав схеми пояснення страхові документи виклики страховиків як правило виникає вимога про повне відшкодування, і зменшення товарної вартості ДТПЗаконодавство Огляд
Професори говорили, якщо цілишся стати хорошим адвокатом, ретельно стеж за законами. Або за аналітикою законодавства, зробленими іншими фахівцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...