Характеристика учня 1 класу зразок
Кожному доводилося мати справу з таким поняттям як характеристика. Пропонуємо шаблон, який заощадить час видачі якісного документа Останнім часом в наш побут увійшло капіталістичне поняття як рекомендаційний лист. Одна справа вимагати характеристику, зовсім інше надавати. Тепер характеристики знову називають рекомендаційним листом. Не змінилися обов'язково було йти до кадровику з характеристикою. Коли доводилося вибирати роботу, або зайняти цінну посаду. При соціалізмі рекомендацію гаранта заміняла складена характеристика.
Консультація (1 клас) з теми: зразок характеристики на учня початкової школи
Характеристика
на учня 1 класу ГБОУ ЗОШ с.Кашпір,
м.р. Приволзький, Самарської області
Кучкова Андрія Едуардовича,
2005 року народження.
Кучков Андрій вступив в 1 клас в 2012 році. До цього не відвідував дитячий сад.
Мотивація навчання відсутня. На уроках працює активно, але без бажання. Працездатність середня - втомлюється ближче до кінця уроку. Любить отримувати позитивні відмітки.
У хлопчика низький рівень розвитку загального інтелекту. В даний час йому важко працювати на одному рівні з усім класом. Мова недостатньо розвинена: страждає словниковий запас, не може дати розгорнуту відповідь на поставлене запитання.
В даний момент відчуває труднощі в навчанні письму під диктовку, неуважний при списуванні. Забуває написання букв, недостатньо розвинений фонематичний слух. У дитини сильно порушена каліграфія.
При читанні допускає помилки, з нормою техніки читання не справляється.
Великий інтерес виявляє до математики: досить швидко засвоїв рахунок в межах 20 і назад. Хлопчикові легко даються обчислювальні операції. Легко справляється з вирішенням прикладів і задач.
За характером спокійний, врівноважений, доброзичливий, але першим в спілкування вступає рідко. Настрій рівне, рідкісних перепадів не спостерігається.
У Андрія в кожному місяці маються пропуски, особливо в лютому і в березні. На уроках часто спостерігається посилений кашель.
Андрій із задоволенням бере участь у громадських справах класу та школи. Відвідує гуртки «Юний художник», «Танцювальний», «Інфознайка» ..
Батьки завжди цікавляться навчанням сина, піклуються про зовнішній вигляд дитини, відвідують батьківські збори.
Директор ГБОУ ЗОШ с.Кашпір ____________ Петракова Т.Н.
Класний керівник ___________________ Ілюхіна Т.В.
Методична розробка (1 клас) з теми: характеристика учня 1 класу
Характеристика учня 2 класу МБОУ «Селенгушская ЗОШ»
Пинин Данила
Данило виховується в повній сім'ї. Фізично розвинений, хто оволодів основними культурно - гігієнічними навичками. У дитини сформовані основні фізичні якості і потреба в руховій активності.
Данило займається у спортивній секції дзюдо.
Допитливий, активний. Цікавиться новим, невідомим в навколишньому світі. Задає питання дорослому. Здатний самостійно діяти. У випадку ускладнень звертається за допомогою до дорослого.
Бере живу, зацікавлена ??участь в освітньому процесі. Займався в гуртку «Театр і діти». Прекрасно грає в постановках.
Батьки шиють цікаві костюми.
Відгукується на емоції близьких людей та друзів. Співпереживає персонажам казок, історій, оповідань. Емоційно реагує на твори образотворчого мистецтва, світ природи.
Опанував засобами спілкування та способами взаємодії з дорослими і однолітками. Дитина адекватно використовує вербальні і невербальні засоби спілкування, володіє діалогічного промовою і конструктивними способами взаємодії з дітьми та дорослими. Здатний змінювати стиль спілкування з дорослими або однолітками, в залежності від ситуації.
Данило здатний вирішувати інтелектуальні і особистісні завдання, адекватні віком. Він може застосовувати самостійно засвоєні знання і способи діяльності для вирішення нових завдань, поставлених як дорослим, так і їм самим, в залежності від ситуації може перетворювати способи вирішення задач.
Має первинні уявлення про себе, сім'ї, суспільстві, державі, світі і природі. Відповідальний. Переживає за свої успіхи і невдачі.
Опанував універсальними передумовами навчальної діяльності - умінням працювати за правилом і за зразком, слухати дорослого і виконувати його інструкції.
Класний керівник ------------------- (Корнєєва Н.І.)
Характеристика учня 2 класу МБОУ «Селенгушская ЗОШ»
Логінова Михайла
Михайло виховується в повній сім'ї. Фізично розвинений, хто оволодів основними культурно - гігієнічними навичками. У дитини сформовані основні фізичні якості і потреба в руховій активності.
Самостійно виконує доступні віку гігієнічні процедури, дотримується елементарних правил здорового способу життя.
Допитливий, активний. Цікавиться новим, невідомим в навколишньому світі. Задає питання дорослому.
Здатний самостійно діяти. У випадку ускладнень звертається за допомогою до дорослого. Бере живу, зацікавлена ??участь в освітньому процесі.
Відгукується на емоції близьких людей та друзів. Співпереживає персонажам казок, історій, оповідань. Емоційно реагує на твори образотворчого мистецтва, світ природи.
Михайло відвідував гурток «Театр і діти». Прекрасно заучивает ролі в постановках.
Опанував засобами спілкування та способами взаємодії з дорослими і однолітками. Дитина адекватно використовує вербальні і невербальні засоби спілкування, володіє діалогічного промовою і конструктивними способами взаємодії з дітьми та дорослими. Здатний змінювати стиль спілкування з дорослими або однолітками, в залежності від ситуації.
Михайло здатний вирішувати інтелектуальні і особистісні завдання, адекватні віком. Він може застосовувати самостійно засвоєні знання і способи діяльності для вирішення нових завдань, поставлених як дорослим, так і їм самим. Здатний запропонувати власний задум і втілити його в малюнку, споруді, оповіданні.
Має первинні уявлення про себе, сім'ї, суспільстві, державі, світі і природі.
Опанував універсальними передумовами навчальної діяльності - умінням працювати за правилом і за зразком, слухати дорослого і виконувати його інструкції.
Класний керівник ------------------- (Корнєєва Н.І.)
Характеристика на ученицю
Азарова Олена вчиться в даній школі з 1 класу. Зарекомендувала себе як старанна, працьовита учениця. Оволодіває навчальним матеріалом на достатньому рівні. Навчається в міру своїх сил, виявляє логічне мислення.
Має особливий інтерес до вивчення історії, літератури. На уроках не завжди буває уважною, але активна, систематично виконує домашні завдання, має відмінну пам'ять. Школу відвідує регулярно.
До виконання громадських доручень завжди ставиться сумлінно, бере активну участь у громадському житті школи. Скромна, товариська, стримана. Правила поведінки завжди свідомо виконує.
Користується авторитетом серед однокласників. Підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.
Батьки приділяють належну увагу вихованню дочки.
Характеристика видана за місцем вимоги.
Директор школи (Прізвище Ім'я По батькові)
Класний керівник (Прізвище Ім'я По батькові)
Текст характеристики складається з чотирьох частин ::
1. Анкетні дані особи, на якого складається характеристика (розміщуються по центру аркуша або в стовпчик праворуч).
2. Відомості про діяльності навчанні (з якого року працює або навчається, де, ставлення до роботи, навчання, рівень професіоналізму, навчальних досягнень і володіння майстерністю, або володіння навчальним матеріалом).
3. Оцінка ділових і моральних якостей: відомості про заохочення (стягнення): відносини в колективі.
4. Висновки: вказівка, куди подається характеристика.
Для прикладу нижче ми наводимо зразки характеристик.
Характеристика (зразок)
Зразок характеристики вчителя
Зразок характеристики учениці
Зразок характеристики рекомендації
Зразок характеристики поганого працівника
Приклад характеристики лікаря
Приклад документа на програміста
Зразок характеристики працівника фірми
Приклад документа на вчителя початкових класів
Приклад документа на вчителя початкових класів (2)
Приклад документа на вчителя зарубіжної літератури
Характеристика роботи вчителя
Приклад документа на випускника школи
Приклад документа на випускника школи (2)
Приклад документа на випускницю школи
Характеристика з місця навчання
Характеристика на ученицю
Приклад документа на студента
Приклад документа на випускника
Приклад документа на випускника 2
Приклад документа на випускника 3
Приклад документа на випускника 4
Приклад документа на випускника 5
Приклад документа на випускника 6
Приклад документа на випускника 7
Приклад характеристики випускника
Зразки характеристик українською мовою
Характеристика (зразок) учня 10 класу
Зразок характеристики випускника
Приклад характеристики учнів 5 класу
Психолого - педагогічна характеристика 6 класу
Психолого-педагогічна характеристика учня, схільного до Правопорушення
Психолого педагогічна характеристика
Психолого педагогічна характеристика учня
Характеристика музею
Характеристика вчителя початкових класів
Зразок характеристики класу
Зразок характеристики учня
Зразок характеристики учня (2)
Зразок характеристики учня (3)
Характеристика роботи вчителя
Перегляньте характеристику вчителя математики
Хочемо звернути вашу увагу на те, що бувають і інші види характеристик ..
Зразок характеристики класу
Технічна характеристика
Характеристика музею
На додаток пропонуємо відвідати розділ "Ділова мова"
Також пропонуємо відвідати розділи
"Як написати заяву"
як написати довіреність
Як написати розписку
Зразок написання оголошення
Як написати автобіографію
обговорити на форумі перейти на сторінку "статті" Новини Оголошення
Повернутися на сторінку "Характеристика"
Перекладено:
http://nsportal.ru, http://svatovo.ws
Інші зразки характеристик
21 листопада 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Шлюбно сімейні відносини
Будь-хто хто стикався з сімейними позовами відчував, як не приємно цим займатися і скільки нервових клітин це забирає. Допоможе якщо поруч підходящий приклад документа, який підходить під Ваш випадок. Брак и семьяСпадкові спори
Прийняття спадщини часто буває з великими проблемами. Прийняття спадщини за заповітом і законом різниться за своїм механізмом. Приклади позовів, по спорах пов'язаних зі спадковими спорами. НаследствоЖитло та право користування
Шаблон заяв до суду у цівільніх справах, Щодо житловий квартир. Право на житло укладає право проживання користування володіння. Щодо задовольняють спалахує Дуже багато суперечок І розбіжностей. Помітна різніця Між житлового фонду приватної та комунальної власністю. На цьому ж грунті розгораються протіріччя по розділу особового рахунка І порядку Спільного проживання. Шаблоні заяв допоможуть вивчити Що сортаменту Необхідно писати в судновому документі. Жилищное правоКомпенсація шкоди
Буває, що нам заподіюють шкоду. Шкода буває нематеріальний, матеріальний. У залежності від вини можливості передбачити несприятливі наслідки. У залежності від цього настає обов'язок покрити заподіяну шкоду. І людина, чиїм інтересам завдано шкоду хоче її відшкодування. Відповідальність за неповнолітнього, собаку та інше Возмещение вредаДТП
ДТП не відчувається приємним часом. Той хто проходив це подія підтримає цей вислів. Раз вже це прийшло, доведеться якось виходити з ситуації. Після того як інспектор склав страхові документи виклики страховиків схеми пояснення часто виникає проблема про не покритому страхової компенсації ушкоджень, і зменшення товарної вартості ДТПАналітичні огляди
В інституті повторювали, якщо мрієш прославитися успішним юристом, ретельно стеж за законами. Або за оглядами законодавства, зробленими іншими юристами. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...