Характеристика на середнього учня зразок
Тепер характеристики як раніше почали величати рекомендаційним листом. Багатьом доводилося оперувати з терміном як характеристика. В радянські часи рекомендацію заміняла звичайна характеристика. В сучасних реаліях в діловій ужиток вкралось капіталістичне поняття як рекомендація в паперовому вигляді. Не змінилися необхідно було йти до кадровику з характеристикою. Одна справа отримувати характеристику, зовсім інше надавати. Якщо доводилося влаштовуватися на роботу, або випадала удача зайняти виборну посаду. Візьміть бланк, який збереже час виготовлення задовільного документа.
Педагогічна характеристика на слабкого учня.
Педагогічна характеристика на учня ----- класу ----- МОУ СЗШ 2 з поглибленим вивченням окремих предметів міста Лохвиця ---------- ПІБ -------. -ПІБ ------------------------------------------ Народжений ----- ------ році ---------- листопада. Сім'я дитини складається з чотирьох осіб. Мати ---------------, батько ---------------, старший брат -------------- ----. Проживають за адресою: місто Лохвиця, вулиця --------- будинок ---, кв .----. ------------ Поступив, в дану школу ---------- року в другий клас. До цього він навчався в МОУ СЗШ --- міста Лохвиця і був залишений на повторне навчання в другому класі через неуспішність. Режим дня школяра в основному дотримується. Пропуски навчальних занять з неповажних причин відсутні. Хворіє рідко. ----------- Працьовитий. Будь-яку роботу, завжди виконує охоче, намагається зробити її добре.Містить в належному порядку власні та позичені йому речі. Охайно одягнений, підтягнутий. З однолітками товариський, воліє спокійні ігри. В ігровій діяльності порушень немає, дитина вміє підкорятися загальним правилам гри. Допомагає товаришам, коли його просять. Вміє співчувати.
Хлопчик ввічливий і тактовний з оточуючими. Навчальна діяльність на низькому рівні. Зазнає труднощів при оволодінні програмним матеріалом, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички, низьку успішність з російської мови, математики. Загальний темп діяльності середній. Ситуації успіху викликають у дитини позитивні емоції. Переважаючий тип настрою спокійний, врівноважений. Пізнавальні інтереси в навчальній сфері сформовані недостатньо повно. Хлопчик не приймає активну участь в ході уроку, так як невпевнений у правильності своїх відповідей. Спостерігається низька активність уваги, підвищена стомлюваність в кінці навчального дня.
На уроках завжди спокійний. У школяра переважає наочно-образне мислення, а словесно-логічне розвинене ще не в повній мірі. У --------- уповільнене сприйняття і осмислення нового навчального матеріалу. Йому потрібна постійна організуюча допомога вчителя у вигляді навідних запитань, підказок, опора на наочний матеріал. Міцність запам'ятовування низька. Відтворення навчальної інформації (правил, текстів, таблиці множення, змісту завдань) неповне, неточне. Самостійно застосувати вивчений матеріал на уроці не може.
Робить багато помилок і не помічає їх при перевірці. При колективному обговоренні та поясненні будь-яких завдань, сенс не ухвативает. У його зошитах завдання виконані неправильно, навіть якщо ці ж завдання були виконані на дошці і перевірялися. Краще розуміє матеріал тільки після індивідуальних додаткових занять. Рівень розвитку мовлення дитини не відповідає віковій нормі. У школяра спостерігається відставання у розвитку фонематичного сприйняття: учень не може проаналізувати звуковий, складовий склад слова, допускаючи пропуски, перестановки, додавання букв. Учень по прослушанному тексту відповідає на запитання однозначно, не може скласти поширене речення, здійснити послідовний точний переказ. У нього спостерігається недостатня виразність мови, тихий і невпевнений голос, низька мовна активність і бліда емоційне забарвлення самостійних висловлювань.
У промові мало прислівників, складних прийменників, визначень, доповнень. Учень складає прості непоширені пропозиції із заданим словом або по картинці, але утруднюється ускладнити структуру вихідного пропозиції з питань, додати кілька слів в незакінчену пропозицію. Дитина читає повільно, невиразно, без інтересу, часто виявляє недостатнє розуміння прочитаного. Читання з помилками, по здогаду. Спосіб читання по складах.
При читанні допускає помилки: заміни букв, пропуски, перестановки букв. Переказати прочитане, учень вагається. Вірші напам'ять практично не запам'ятовує. ------------ З малою кількістю помилок списує короткі друковані та рукописні тексти. При листі під диктовку допускає стійкі специфічні помилки: не ставить крапку в кінці речення, плутає і пропускає букви, не використовує оУкраіниографіческіе правила 1 класу, пише прийменники злито.
Все це пов'язано з недостатнім оволодінням звуковим аналізом, оУкраіниографіческіе помилки, пов'язані з невмінням застосовувати вивчені правила. Часто чи додають не дописує елементи букв. Самостійні роботи виконує повільно. Погано знає таблицю множення; допускає помилки при додаванні і відніманні двозначних чисел; не вміє самостійно вирішувати завдання; не знає назви компонентів чисел при додаванні, відніманні, множенні і діленні; не справляється зі складанням обернених задач; утруднюється при виконанні геометричних завдань; багато помилок пов'язаних з нумерацією чисел. Хлопчик любить малювати, ліпити з пластиліну, робити аплікації, із задоволенням займається на уроках фізкультури, музики.
Характеристика випускника 7 (зразок)
Єгоров Віктор навчався в школі з 1 по 9 клас. За час навчання в школі показав себе старанним учнем. Навчальним матеріалом опанував на середньому рівні.
Навчався не в повну міру своїх сил. Має довільну пам'ять, добре запам'ятовував навчальний матеріал. Проявляє конкретне мислення. Має здатність до вивчення гуманітарних дисциплін.
Точні науки викликають труднощі у вивченні.
До громадських доручень ставився не завжди сумлінно. Брав участь у житті школи, але ініціативи ніколи не виявляв. Правила поведінки виконував не завжди.
Хлопець доброзичливий, добрий, працьовитий. Користувався авторитетом серед учнів, мав багато друзів, особливо серед старших. Віктор легко піддається чужому впливу.
Вихованням сина займалася мама (батько помер), яка не завжди приділяла належну увагу синові.
Характеристика видана для пред'явлення за місцем вимоги.
Директор школи (Прізвище Ім'я По батькові)
Класний керівник (Прізвище Ім'я По батькові)
Текст характеристики складається з чотирьох частин ::
1. Анкетні дані особи, на якого складається характеристика (розміщуються по центру аркуша або в стовпчик справа).
2. Відомості про діяльності навчанні (з якого року працює або навчається, де, ставлення до роботи, навчання, рівень професіоналізму, навчальних досягнень і володіння майстерністю, або володіння навчальним матеріалом).
3. Оцінка ділових і моральних якостей: відомості про заохочення (стягнення): відносини в колективі.
4. Висновки: вказівка, куди подається характеристика.
Для прикладу нижче ми наводимо зразки характеристик.
Характеристика (зразок)
Зразок характеристики учениці
Зразок характеристики рекомендації
Зразок характеристики поганого працівника
Приклад характеристики лікаря
Характеристика програміста (приклад)
Зразок характеристики працівника фірми
Характеристика вчителя початкових класів
Документ вчителя початкових класів (2)
Документ учителя зарубіжної літератури
Документ роботи вчителя
Документ на випускника школи
Документ випускника школи (2)
Документ випускниці школи
Документ з місця навчання
Документ на ученицю
Документ студента
Документ випускника
Документ випускника 2
Характеристика випускника 3 (зразок)
Характеристика випускника 4 (зразок)
Характеристика випускника 5 (зразок)
Документ випускника 6 (зразок)
Характеристика випускника 7 (зразок)
Приклад характеристики випускника
Зразки характеристик українською мовою
Зразок характеристики
Характеристика (зразок) учня 10 класу
Зразок характеристики випускника
Приклад характеристики учнів 5 класу
Психолого - педагогічна характеристика 6 класу
Психолого-педагогічна характеристика учня, схільного до Правопорушення
Психолого педагогічна характеристика
Психолого педагогічна характеристика учня
Характеристика музею
Характеристика вчителя початкових класів
Зразок характеристики класу
Зразок характеристики учня
Зразок характеристики учня (2)
Зразок характеристики учня (3)
Характеристика роботи вчителя
Перегляньте характеристику вчителя математики
Хочемо звернути вашу увагу на те, що бувають і інші види характеристик ..
Зразок характеристики класу
Технічна характеристика
Характеристика музею
На додаток пропонуємо відвідати розділ "Ділова мова"
Також пропонуємо відвідати розділи
"Як написати заяву"
як написати довіреність
Як написати розписку
Зразок написання оголошення
Як написати автобіографію
обговорити на форумі перейти на сторінку "статті" Новини Оголошення
Повернутися на сторінку "Характеристика"
Перекладено:
http://pavlovskayass.blogspot.com, http://svatovo.ws
Інші зразки характеристик
- Зразки виробничих характеристик для нагородження
- Характеристика студентки зразок характеристики студентки педагогічного училища
25 квітня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Заяви у сімейних справах
Будь-хто хто зустрічався з сімейними проблемами відчував, як не приємно цим займатися і скільки клітин мозку це витягує. Чудово якщо вчасно знайдеться конкретний зразок позову, який підходить під конкретний випадок. Брак и семьяОтримання спадщини
Відкриття спадщини часто пов'язане з раптовими труднощами. Спадкування за законом і заповітом відрізняється за своїм порядком. Шаблони позовних заяв, у справах пов'язаних з суперечками спадкоємців. НаследствоЖитлові тяжби
Приклади позовна заяв у цівільніх справах, Щодо житловий пріміщень. Житлове право укладає право володіння користування проживання. Тут вінікає Дуже багато суперечок І розбіжностей. Законом визначи Відмінна рису Між приватній квартіройігосударственной. Тут же виникають поклич корістуванні квартирою спільно І по розділу особового рахунка. Зразки заяв до суду допоможуть зрозуміті які сортаменту Вимоги потрібно писати у своїй заяві. Жилищное правоЗавдана шкода і її компенсація
Буває, що нашому майну заподіюють шкоду. Збиток буває матеріальний, нематеріальний. Це залежить від вини наявності недбалості. У залежності від обставин виникає обов'язок відшкодувати заподіяну шкоду. І людина, кому майну заподіяно шкоду мріє її відшкодування. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаДТП
ДТП не може бути приємним сюрпризом. Кожен, хто переживав цю подію буде згоден з цим висловлюванням. Раз вже це прийшло, кожний змушений якось виходити із ситуації. Після того, як міліція оформила схеми страхові документи пояснення виклики страховиків іноді виникає вимога про повну компенсацію шкоди, та зменшення продажної вартості ДТПАналітичні огляди
В університеті наполягали, якщо мета прославитися гарним правознавцем, як слід стеж за законами. Або за оглядами законотворчості, зробленими іншими фахівцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...