Характеристика дитини дошкільного віку зразок
Тепер характеристики називають листами з рекомендацією. У документообігу в наш ужиток зайшло старе поняття як рекомендація в письмовому вигляді. Одна справа отримувати характеристику, зовсім інше надавати. Не змінилися була потрібна характеристика. Якщо доводилося вибирати роботу, або зайняти відповідальну посаду. У соціалістичному минулому рекомендацію гаранта заміняла звична характеристика. Майже всім доводилося стикатися з поняттям як характеристика. Знайдіть бланк, який збереже час виготовлення гідного документа.
Зразок характеристики на вихованців
ХАРАКТЕРІСТІКАНа Іванова Івана Івановіча10.10.2003г.р.Домашній адреса: Мати: Батько: Іван проживає з батьками в двокімнатній квартирі. Батьки створили всі умови для розвитку та навчання ребенка.Іван відвідує дитячий сад з 2008 р За цей період хлопчик неодноразово хворів простудними захворюваннями. Потребує діете.Антропометріческіе дані - в нормі. Ведуча рука – левая.У Івана переважає короткочасна зорова, рідше слухова память.Взаімоотношенія з дітьми в групі складаються залежно від настрою хлопчика. Іван проявляє задатки лідерства: легко організовує дітей, залучає до своєї деятельності.Логіческое мислення розвинене слабо: погано орієнтується в пошуку закономірностей, классіфікаціі.В спілкуванні з дітьми та дорослими часто буває нав'язливий (багаторазово повторює його інформацію, не вимагаючи роз'яснень або збагачення знань) Хлопчик воліє будівельні сюжетні ігри. Іванко не планує сюжет гри, використовує максимум атрибутів та предметів – замінників. Він так захоплено грає, що часто «зависає» на одному сюжеті тривалий час і насилу перемикається на другой.У дитини дуже розвинені конструктивні здібності. Хлопчик споруджує з різноманітних матеріалів складні макети транспорту, знайомих предметов.Ваня займався за програмою старшої группи.Познавательная активність на заняттях носить короткочасний характер, відволікається, не чує вопроса.На заняттях швидко втомлюється, виснажується, немає посидючості. Часто переводить тему бесіди на цікаві для його абстрактні теми.Не включається в освітній процес, більшу частину часу займається сторонніми деламі.Развітіе елементарних математичних здібностей частково не відповідають віку: рахує до 10, знає геометричні фігури. Утруднюється в розкладанні серіаціонних ряду, не орієнтується в поняттях « вище – нижче», «вже – ширше», «довший – коротше», Класифікувати геометричні фігури по прізнакам.Ванечке подобаються продуктивні види діяльності: він вчиться промальовувати дрібні деталі предметів, відмінно справляється з аплікацією і конструюванням. Працює автономно і швидко, часто «прикрашає» поробки, додаючи частини предметов.Ребенок любить трудитися. Віддає перевагу господарсько-побутової працю. Не проявляє ініціативи до праці, але до доручень відноситься відповідально, доводить розпочату справу до кінця. Навички самообслуговування сформовані відповідно до її віку: вміє самостійно одягатися, роздягатися, містити свій одяг в чистоті, користуватися хусткою, гребінцем, столовими приборами, застібати гудзики, зав'язувати шнурки. Під час їжі акуратний. З програмою старшої групи справляється частічно.Воспітателі: Завідуюча МДОУ ХАРАКТЕРІСТІКАНа Домашня адреса: Мати: Батько: Оля проживає з батьками в однокімнатній квартирі. Житлові умови хороші. У дитини є все необхідне для життя, розвитку і обучения.Антропометрические дані в нормі. Потребує спостереження у окуліста і ортодонта.Вніманіе устойчівое.Память розвинена задовільно, краще запам'ятовує яскраві мнемодорожкі, великі картинки для пересказа.Логіческое мислення розвинене слабо: утруднюється в класифікації предметів, в пошуку закономірностей, погано орієнтується в схемах і лабіринтах, не розуміє ребуси і шаради вообще.Взаімоотношенія з дітьми групи хороші, ровние.Ольга спокійна, чуйна і врівноважена. Часто проявляє занижену самооцінку до себе, замикається (голос перетворюється на шепіт), відчуває себе невпевнено. Дівчинка воліє спортивні ігри: бадмінтон, футбол, хокей. У грі з дітьми завжди спокійна і поступлива. Ніколи не виявляє ініціативи до складання сюжету, вибору ролей.В колективні рухливі ігри з правилами грає з удовольствіем.На заняттях Олечка дисциплінована: піднімає руку, не перебиває дітей, дорослих, уважно слухає інформацію. Дівчинка займається за програмою підготовчої группи.Развітіе елементарних математичних здібностей не відповідає віком. Оля вміє рахувати до 10. Зазнає труднощів у запам'ятовуванні цифр.
Знає і називає геометричні фігури, але не може їх класифікувати і перетворювати. Вагався у співвіднесенні числа предметів з цифрою. Володіє знанням послідовності днів тижня, поточних місяців, сезонов.Ізобразітельная діяльність дитини розвинена задовільно. Дрібна моторика - на середньому рівні. Оленька дуже любить малювати, прикрашати. Дівчинка не любить конструювати споруди з будівельника, паперу та природного матеріалу, тому, що відчуває великі труднощі в створенні споруди, її аналізі, читанні схем.Ребенок дуже любить трудитися. Вона завжди готова всім допомагати у всьому. Віддає перевагу господарсько-побутової працю.
До трудових доручень ставиться відповідально, доводить розпочату справу до конца.Навикі самообслуговування сформовані відповідно до її віку: вміє самостійно одягатися, роздягатися, містити свій одяг в чистоті, користуватися хусткою, гребінцем, столовими приборами, застібати гудзики, зав'язувати шнурки. Під час їжі акуратна. До навчання в школі готова.Воспітателі: Завідуюча МДОУ Зразок характеристики на вихованців (мовної дс) скачати
Завантажити Зразок характеристики на вихованців (мовної дс) .zip
Зразок характеристики на дитину дошкільного віку
ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА НА Вихованці Муніципального бюджетного дошкільного освітнього закладу ____________________________________________________________ІНФОРМАЦІЙНІ ВІДОМОСТІ1. П.І.Б. дитини: _____________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 2. дата народження: ______________________________________________________________ 3. домашня адреса: ____________________________________________________________ 4. відомості про сім'ю: ____________________________________________________________ Склад сім'ї - повна, не полная, в розлученні, шлюб не зареєстрований. П.І.Б. мами, місце роботи, займана посада - _______________________________ _____________________________________________________________________________ П.І.Б. папи, місце роботи, займана посада - _______________________________ _____________________________________________________________________________- житло - благоустроєне, невпорядковане, підлозі благоустроєне;
- хто здійснює виховання дитини в сім'ї - папа, мама, тітка. Дядя, дідусь, бабуся,________________________________________________________________
- звідки прибув в Д / о - з сім'ї, детск??? садка № - ___,
- яку групу відвідує _________________________________________________
- ступінь сформованості культурно-гігієнічних навичок - сформовані, не сформовані;
- особливості адаптаційного періоду - довгостроково протікав, важко тривало протікав, протікав без особливостей; _____________________________________
- Родові узагальнення «іграшки», «продукти», «взуття», «одяг», «посуд», «меблі»,
- Освітня область «Художня творчість» - освоєна, що не освоєна, освоєна частково, володіє олівцем, не володіє олівцем, володіє ножицями, не володіє ножицями,
- володіє пензлем, не володіємпензлем;_____________________________________________
- Освітня область «Фізичний розвиток» - відповідає віку, не відповідає віком;
- особливості великої і дрібної моторики:
- особливості усвідомлення мети і умов трудової діяльності:
- вміння планувати процес свого трудового завдання:
- навички роботи зі схемами, зразками:
- характер виконуваних доручень
- в ігровій діяльності:
- тип ігрової діяльності, характер взаємодії в грі:
- віддаються перевага гри:
- бере на ??б? ролі відповідно до сюжетом (Вміє, не вміє, заві??т від ??туаціі)
- використовує в грі атрибути, конструктори, будівельний матеріал, предмети заступники. (Використовує, не використовує, іноді)
- рахується з і???ресамі інших дітей ( так, ні, іноді)
- уміє вирішувати спори (Вміє, не вміє, заві??т від ??туаціі)
- виконує правила ігор. (Так, ні, іноді)
- відіграє в різні дидактичні ігри (Вміє, не вміє)
Перекладено:
http://mistergid.ru, http://xies.ru
Інші зразки характеристик
29 березня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Документи з сімейних проблем
Кожен, хто стикався з сімейними неприємностями погодиться, як скушно цим займатися і скільки грошей і нервів це витягує. Непогано якщо поруч непоганий зразок необхідного документа, який підходить під Ваш випадок. Брак и семьяСпадщина і її розділ
Вступ у права успадкування часто пов'язане з раптовими труднощами. Спадкування за заповітом і законом має відмінності за своїм механізмом. Шаблони судових позовів, за зверненнями пов'язаним з суперечками про поділ наслества.НаследствоПраво на житло
Приклади заяв до суду з цивільних позовів, щодо житлових приміщень. Право на житло це право проживання користування володіння. Тут виникає чимало розбіжностей і суперечок. Законом визначено відмінна риса між житловим фондом приватної та комунальної власністю. За цим же ознаками йдуть протиріччя по розділу особового рахунку та користування квартирою. Приклади позовів допоможуть вивчити які саме вимоги потрібно вказувати в заяві до суду. Жилищное правоКомпенсація шкоди
Трапляється, що нам завдають шкоди. Збиток може бути матеріальний, нематеріальний. Це залежить від вини можливості передбачити можливу шкоду. Залежно від наявності-відсутності виникає обов'язок компенсувати заподіяну шкоду. І людина, кому майну заподіяно шкоду вимагає її компенсації. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаЗнищення особистого засоба пересування
Дорожньо транспортна пригода не може бути приємним сюрпризом. Кожен, хто зустрічав цю подію погодиться з цим висловлюванням. Але якщо це прийшло, доведеться якось виходити з ситуації. Коли оформлені схеми виклики страховиків страхові документи пояснення часом виникає вимога про не покритому відшкодування шкоди, і моральної компенсації ДТПСтатті спеціалістів
Викладачі говорили, якщо мета прославитися відмінним фахівцем, не перестаючи стеж за законами. Або за аналізом законотворчості, написаними іншими юристами. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...