Компенсація після ліквідації селища в 1994 році. Неправомірне виключення зі списку потребують поліпшення житлових умов, відновлення у черзі
Компенсація після ліквідації селища в 1994 році

Селище знаходився в районі Крайньої Півночі, був ліквідований в 1994 році. Ми проживали в будинку, який був куплений, збереглася будинкова книга, договір купівлі-продажу. Про компенсацію ніхто не говорив. Через знайомих дізналися, що при ліквідації нам була призначена компенсація. Чи можна отримати її зараз? І якими указами та постановами можна керуватися? Спасибо.
Абдрахімова Р. А.
Мирний
Федеральний закон "Про житлові субсидії громадянам, які виїжджають з закриваються населених пунктів у районах Крайньої Півночі і прирівняних до них місцевостях" від 17.07.2011 N 211-ФЗ встановлює право на надання за рахунок коштів федерального бюджету житлових субсидій (одноразових соціальних виплат) на придбання житлових приміщень і умови їх надання громадянам Російської Федерації, які виїжджають з населених пунктів (у тому числі з міст, селищ), з полярних станцій, що знаходяться в районах Крайньої Півночі і прирівняних до них місцевостях і закриваються відповідно до законодавства Російської Федерації на підставі рішень органів державної влади суб'єктів Російської Федерації за узгодженням з Урядом Російської Федерації.
Так, згідно зі ст. 2 зазначеного Закону право на отримання житлових субсидій мають громадяни, що виїжджають з закриваються населених пунктів, що не мають інших житлових приміщень на території Російської Федерації або потребують поліпшення житлових умов і не отримували субсидій на ці цілі, які проживають за місцем проживання в зазначених населених пунктах.
Право на отримання житлових субсидій мають громадяни, які проживають за місцем проживання в зачиненій населеному пункті на дату прийняття органом державної влади суб'єкта Російської Федерації рішення про його закриття, незалежно від стажу роботи в районах Крайньої Півночі і прирівняних до них місцевостях.
Громадяни, що виїжджають з закриваються населених пунктів і прийняті на облік як мають право на отримання житлових субсидій до дня набрання чинності зазначеного Закону, зберігають право перебувати на даному обліку, житлові субсидії їм надаються відповідно до наявної черговістю для зазначеної категорії громадян.
Таким чином, за змістом ст. 2 зазначеного закону у разі виїзду громадян з районів Крайньої Півночі і прирівняних до них місцевостей у разі закриття відповідних міст, селищ за рішенням органів державної влади суб'єктів Російської Федерації і за погодженням з Урядом Російської Федерації, значущим обставиною є виїзд з таких населених пунктів безпосередньо у зв'язку з прийняттям зазначених рішень з боку органів державної влади суб'єктів РФ.
Постановка на облік громадян, які мають право на отримання житлових субсидій відповідно до Федерального закону, і визначення розміру житлових субсидій здійснюються органами виконавчої влади суб'єктів Російської Федерації за місцем проживання таких громадян.
Здійснення державних повноважень суб'єктів Російської Федерації щодо постановки на облік та обліку громадян, які мають право на отримання житлових субсидій, законами суб'єктів Російської Федерації може бути передано органам місцевого самоврядування.
Житлова субсидія може бути надана громадянину тільки один раз.
Неправомірне виключення зі списку потребують поліпшення житлових умов, відновлення у черзі
Як мені бути в ситуації, що склалася! З 5 листопада 1998 я маю статус вимушеного переселенця, переїхав з Казахстану в 1997 році. Мені присвоїли статус вимушеного переселенця, на підставі рішення Міграційної служби Омської області, в даний час перебуваю на обліку в УФМС Росії по Омській області, як вимушений переселенець потребує житло. Раніше був прийнятий на облік для поліпшення житлових умов рішенням в Адміністрації Ленінського АТ м.Омську, але картка була виписана не так на моє ім'я, а на мою дружину, яка не має статусу вимушеного переселенця, а є уродженкою Омської області. Далі після розірвання шлюбу в 2006 році, вона звернулася в Ленінську адміністрацію м.Омську із заявою, де зазначила, що у зв'язку з розірванням шлюбу зі мною, виключити мене з черги як потребує житло, тому що картка черговика була помилково оформлена не на мене, а на неї. Тим самим я був позбавлений права складатися в черзі, як має спеціальний статус «вимушеного переселенця». Після надходження заяви від моєї колишньої дружини про виключення мене зі списків черговиків, співробітники Ленінської адміністрації м.Омську виключили мене зі списків потребує поліпшення житлових умов, що не сповістили мене про це, і не прийняли рішення про виділення мене з особистої справи черговика в окреме провадження , з урахуванням мого статусу вимушеного переселенця. У зв'язку з чим вважаю, що мої права були порушені, рішення про виключення мене зі списків які потребують житло, що має статус вимушеного переселенця було передчасним і необгрунтованим. Що мені потрібно, що б мене поновили на списки черговиків потребують поліпшення житлових умов, як має статус вимушеного переселенця (уже 15 років) і зобов'язати Ленінську адміністрацію м.Омську відновити мені картку черговика для пред'явлення в УФМС Росії по Омській області для прийняття рішення про виділенні мені коштів на придбання житла, тому що Державні зобов'язання по забезпеченні мене житлом не виконані.
Медедляев Сергій Сергійович
Омськ
В даний час питання житлового облаштування вимушених переселенців вирішуються шляхом реалізації Федеральної цільової програми «Житло». Порядок випуску та реалізації державних житлових сертифікатів в рамках реалізації відповідної підпрограми встановлюють Правила випуску та реалізації державних житлових сертифікатів в рамках реалізації підпрограми "Виконання державних зобов'язань щодо забезпечення житлом категорій громадян, встановлених федеральним законодавством" федеральної цільової програми "Житло" (Далі Правила), затверджені Постановою Уряду Російської Федерації від 21 березня 2006 р. N 153. Відповідно до п. 5 Правил право на участь в підпрограмі мають громадяни, визнані у встановленому порядку вимушеними переселенцями і включені територіальними органами Федеральної міграційної служби у зведені списки вимушених переселенців, які перебувають в органах місцевого самоврядування на обліку як потребують отримання житлових приміщень. Відповідно до п. 17 Правил стосовно до умов підпрограми членами сім'ї громадянина - учасника підпрограми щодо громадян, зазначених в п.п. «Ж» п. 5 Правил визнаються постійно проживають разом з ним особи, визнані у встановленому порядку вимушеними переселенцями, а також неповнолітні діти незалежно від наявності у них статусу вимушеного переселенця. Формування зведених списків одержувачів сертифікатів здійснюється відповідно до хронологічною послідовністю постановки на облік громадян - учасників підпрограми. Постановка на чергу здійснюватиметься відповідно з датою подання заяви та прийняття рішення про визнання особи учасником такої програми. У разі утворення з однієї сім'ї вимушених переселенців декількох, розрахунок виплати буде проведений в залежності від того, чи вимушені переселенці в черзі як одна єдина родина або ж, як кілька сімей. Оскільки поставлене Вами питання детально не регламентовано Правилами, то для отримання вичерпної інформації з даного питання Вам слід письмово звернутися до уповноваженого органу з проханням роз'яснити відповідний порядок.
Прийняття на облік громадян як нужденних у житлових приміщеннях регулюється ст. 52 Житлового Кодексу РФ (далі ЖК РФ). Відповідно до п. 7 ст. 52 ЖК РФ порядок ведення органом місцевого самоврядування обліку громадян у якості нужденних у житлових приміщеннях встановлюється законом відповідного суб'єкта Російської Федерації.
Дистанційна консультація юристами нашої організації передбачається з загальних питань законодавства. За отриманням більш детальної інформації та дачі роз'яснень з цікавить Вас рекомендуємо Вам письмово звернутися до житловий відділ органу місцевого самоврядування за місцем проживання. Заяву необхідно надіслати рекомендованим листом з повідомленням. Рішення про відмову у відновленні в черзі може бути оскаржено до суду.
Для інформації повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону «Про змушених переселенців» від 19 лютого 1993 року N 4530-1 (далі Закон № N 4530-1) статус вимушеного переселенця надається на п'ять років. Якщо вимушений переселенець не облаштовані на новому місці проживання, тобто не має власного житла, термін дії його статусу продовжується територіальним органом федерального органу виконавчої влади, уповноваженого на здійснення функцій з контролю та нагляду у сфері міграції, на кожний наступний рік за заявою вимушеногопереселенця. В силу п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону № N 4530-1 вимушений переселенець зобов'язаний проходити щорічний переоблік в терміни, що встановлюються територіальним органом федерального органу виконавчої влади, уповноваженого на здійснення функцій з контролю та нагляду у сфері міграції.
Джерело: http://civitas.ru
Ще відповіді на питання
- Чи можна отримати допомогу від держави крім участі в програмі «молода сім'я». Сертифікати для виїхали з районів Крайньої Півночі по Алтайському краю. Чи можна отримати житловий сертифікат, якщо квартира в заставі у банку
- Розмір пенсії після отримання ВНЖ. Розрахунок пенсії при переїзді з Туркменії
- Анулювання дозволу на тимчасове проживання громадянину Туреччини. В'їзд в РФ після закінчення 90 діб
02 квітня 2025 року
Вас может заинтересовать

Заяви за сімейними питань
Кожен хто зустрічався з сімейними суперечками підтвердить, як болісно цим займатися і скільки нервів і грошей це забирає. Непогано коли вчасно знайдеться непоганий зразок документа, який підходить під конкретний випадок. Брак и семья
Спадщина і спадкоємці
Отримання спадщини часто проходить з раптовими спорами. Прийняття спадщини за законом і заповітом має відмінності за своїм принципом. Зразки заяв, по спорах пов'язаних з отриманням спадщини. Наследство
Право на житло
Шаблони позовів з цивільних спорів, щодо житлових квартир. Право на житло це право проживання володіння користування. Тут буває чимало суперечок і розбіжностей. Є різниця між орендою та власністю. Тут же бувають проблеми порядку спільного проживання і по розділу особового рахунку. Приклади заяв допоможуть зрозуміти що саме необхідно писати в судовому документі. Жилищное право
Завдані збитки та її відшкодування
Буває, що нашим речам заподіюють шкоду. Шкода буває нематеріальний, матеріальний. Визначається це судячи з наявності провини наявності недбалості. Залежно від ознак з'являється обов'язок відшкодувати заподіяну шкоду. І той, чиїм інтересам завдано шкоду вимагає її компенсації. Відповідальність за неповнолітнього, собаку та інше Возмещение вреда
Неприємність в дорозі
ДТП не є приємним сюрпризом. Той хто переживав це подія підтримає цей вислів. Але якщо це сталося, кожен змушений якось виходити із ситуації. Після того як інспектор оформив страхові документи пояснення схеми виклики страховиків буває виникає проблема про повну компенсацію збитків, і погіршенні зовнішнього вигляду ДТППоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...