Компанія Arzinger провела бізнес-сніданок на тему «Правові аспекти реклами та промоції лікарських засобів, медичної техніки та виробів медичного призначення»
26 вересня ц.р. юридична компанія Arzinger в рамках проекту Arzinger Academy Legal Days провела бізнес-сніданок, темою якого стали правові аспекти реклами та промоції лікарських засобів, медичної техніки та виробів медичного призначення.
Доповідачами семінару виступили: Тимур Бондарєв, керуючий партнер і керівник практики охорони здоров'я та фармацевтики Arzinger, юристи Світлана Івасенко та Світлана постригав.
В ході семінару доповідачі детально розглянули нормативні акти, які регулюють рекламну і промоутерську діяльність на фармацевтичному ринку, виділивши в них основні вимоги, заборони і «підводні камені» з точки зору реклами лікарських засобів (ЛЗ) та медичної техніки (МТ) .
Відповідно до Закону України «Про рекламу» рекламувати можна зареєстровані лікарські засоби (ЛЗ), що відпускаються без рецепта лікаря, і медичну техніку (МТ), застосування якої не вимагає спеціальних знань і підготовки. Реклама ЛЗ та МТ повинна в обов'язковому порядку містити об'єктивну інформацію про ЛЗ / МТ і давати чітке розуміння, що дане повідомлення є саме рекламним. Закон вимагає повідомляти в рекламі про необхідність консультації з лікарем перед прийняттям ЛЗ та ознайомленням з інструкцією, а також давати попереджувальний текст про небезпеку самолікування.
Забороняється в рекламі надавати інформацію, яка може вводити споживачів в оману щодо складу ЛЗ, їх походження, ефективності і лікувальних властивостей; порівнювати з іншими ЛЗ / МТ; приводити конкретні приклади вдалого застосування ЛЗ / МТ і давати рекомендації або посилання на рекомендації медичних працівників, вчених і медичних установ щодо таких ЛЗ / МТ.
Ст. 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» визначає поняття недостовірної інформації, що вводить в оману, розповсюдження якої є порушенням конкурентного законодавства. При підготовці рекламних текстів і повідомлень про ЛЗ / МТ важливо пам'ятати, що поняття вводить в оману інформації не обмежується тільки очевидно недостовірними повідомленнями. Поширення неточної, неповної, відірваної від контексту інформації, так само як і перебільшення, замовчування окремих фактів, пов'язаних з предметом реклами, може створювати у споживачів невірне уявлення про рекламованих товарах, роботах чи послугах.
Одним з розглянутих питань семінару стало нове антикорупційне законодавство - Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції» в контексті реклами та промоції ЛЗ / МТ. Юристи Arzinger нагадали учасникам семінару, як трактує новий закон подарунки і гостинність, які заборони і обмеження існують в цьому зв'язку.
Зокрема, згідно з роз'ясненням Мін'юсту від 28.07.2011 р., до подарунків, що відповідають загальноприйнятим уявленням про гостинність, відносяться особисті подарунки, наприклад, з нагоди дня народження або загальновизнаного свята, а також ділові подарунки (сувеніри) і прояви гостинності (запрошення на каву чи обід) у скромних масштабах, за умови, що ці подарунки не вплинуть на прийняття рішення суб'єктами відповідальності.
По завершенні семінару юристи Arzinger дали ряд рекомендацій для представників фармацевтичних компаній з підготовки реклами та промо матеріалів ЛС / МТ з урахуванням вимог законодавства.
Після виступу доповідачів учасники бізнес-сніданку мали можливість задати питання експертам і поділитися своїм досвідом з колегами.
20 квітня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Зразки документів з сімейних питань
Сімейні позови забирають у подружжя надто багато часу, сил і грошей. Розірвання шлюбу зазвичай, погане подія, а за ним часом слід розділ майна подружжя та вирішення питання виховання дітей. Всі ці суперечки вимагають звернення до суду, якщо сторони не зуміли вирішити все мирно. Брак и семьяЗаповіт і закон
Спадкування часто проходить з різними суперечками. Отримання спадщини за законом і заповітом різниться за своїм механізмом. Шаблони документів, по спорах пов'язаних з суперечками про отримання спадщини. НаследствоЖитлові проблеми
Зразки позовів у цівільніх правовідносін, Щодо житловий будінків. Житлове право укладає право володіння проживання користування. Щодо задовольняють розгорається багато розбіжностей І суперечок. Існує Відмінна рису Між житлового фонду комунальної ічастной власністю. З ціх же причин розгораються проблеми по розділу особового рахунка та корістуванні квартирою спільно. Шаблоні судових ДОКУМЕНТІВ допоможуть розібратіся які сортаменту Вимоги Необхідно вказуваті в позовній заяві до суду. Жилищное правоШкода і її компенсація
Трапляється, що нашим речам заподіюють шкоду. Шкода буває матеріальний, нематеріальний. Визначається це залежно від вини можливості передбачити несприятливі наслідки. Залежно від наявності-відсутності наступає обов'язок компенсувати завдану шкоду. І кожен, чиїм інтересам завдано шкоду мріє її відшкодування. Відповідальність за неповнолітнього, собаку та інше Возмещение вредаПодія з машиною
Псування особистого авто-одного не відчувається приємним сюрпризом. Той хто проходив цю подію буде згоден з цим висловлюванням. Але якщо це сталося, доведеться якось виходити з ситуації. Коли інспектор оформив страхові документи схеми пояснення виклики страховиків як правило виникає вимога про повну компенсацію збитків, і зменшення продажної вартості ДТППоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...