Зразок характеристика на ПМПК
Тепер характеристики знову почали величати листами з рекомендацією. Якийсь час назад рекомендацію заміняла звична характеристика. Як правило потрібна була характеристика. Коли доводилося бути прийнятим на роботу, або зайняти виборну посаду. В сучасних реаліях в звичний побут увійшло таке поняття як рекомендація в образі письма. Існує відміну запитувати характеристику, інше скласти. Знайдіть зразок, який збереже час для друкування якісного документа Багатьомдоводилося оперувати з документом як характеристика.
Профістарт
Рейтинг публікації: популярно (0), корисно (0)
Автор: Богомазова Марія Гаріфовна
Психолого-педагогічна характеристика
на учня 1 Б класу МБОУ Джидинского ЗОШ п. Джіда.
Гриценко Олексія Юрійовича
Рік народження: 06.10.2003 р
Проживає за адресою: п. Джіда, вул. Транспортна, буд. 18.
Гриценко Олексій до надходження в школу не відвідував дошкільний заклад. 1.09.2011 року був зарахований до першого класу (На повторний курс навчання) МБОУ Джидинского ЗОШ віком 7 років 8 місяців і навчається за програмою Система розвиваючого навчання Л.В. Занкова.
Причина показу на ПМПК: недостатньо сформовані вміння та навички, необхідні для засвоєння навчального матеріалу загальноосвітньої програми.
Стан здоров'я школяра відповідає основній групі. За даними медичної карти зір, слух, нюх в нормі.
Сім'я дитини складається з п'яти чоловік. Мати Гриценко Наталія Юріївна, 32г., Освіта 11 кл., Не працює. Батько
Гриценко Юрій Володимирович, 35 л., Освіта середньо-спеціальна, не працює. БратГріценко Ігор Юрійович, 13 років, навчається в 6 Б класі МБОУ Джидинского ЗОШ, брат Гриценко Артем Юрійович, 4 м, будинку.
Сім'я проживає в окремому (власному) домі, соціально-побутові умови задовільні, матеріальне становище - малозабезпечені. Режим дня школяра в основному дотримується. Пропуски навчальних занять з неповажних причин відсутні.
Питанням виховання і розвитку дитини в сім'ї приділяється досить багато часу.
В результаті обстеження адаптації навчаються 1 Б класу до навчально-виховному процесу було виявлено, що у Гриценка Олексія недостатньо сформовані вміння та навички, необхідні для засвоєння навчального матеріалу.
Зовнішній вигляд у школяра охайний, доглянутий. З однолітками товариський, спілкується абсолютно з усіма учнями класу. Добре йде на контакт з дорослими, ставиться до них шанобливо; спокійно і уважно сприймає зауваження вчителя.
Загальна мотивація соціальна, заснована на розумінні суспільної необхідності навчання, навчально-пізнавальна мотивація розвинена недостатньо. Часто переживає за свої вчинки, поведінку; на критичні зауваження реагує адекватно, намагається виправитися.
Рухові функції сформовані відповідно віку (хода стійка, координація не порушена, спритність рухів в нормі). Добре розвинена дрібна моторика рук. Ведуча рука права.
Рухові вміння, пов'язані з самообслуговуванням, вироблені дуже добре.
У Олексія недостатньо повний обсяг знань і уявлень про навколишній світ. В ігровій діяльності порушень немає, дитина вміє підкорятися загальним правилам гри. Навчальна діяльність на низькому рівні. Школяр знає відомості про себе, розуміє родинні зв'язку.
Навички просторового орієнтування сформовані неповно, слабо орієнтується в основних поняттях часу, утруднюється у встановленні причинно-наслідкових відносин між явищами дійсності. Зазнає труднощів при оволодінні програмним матеріалом, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички, низьку успішність з російської мови, читанню.
У школяра переважає наочно-образне мислення, а словесно-логічне розвинене ще не в повній мірі. У Альоші уповільнене сприйняття і осмислення нового навчального матеріалу, особливо з російської мови, читання.
Йому потрібна постійна організуюча допомога вчителя у вигляді навідних запитань, підказок, опора на наочний матеріал. Він самостійно встановлює причинно-наслідкові зв'язку в серії сюжетних картин з явним змістом сюжету, але не справляється з визначенням логічних відносин при роботі з серією картин з прихованим змістом і незавершеним кінцем дії, розуміє сенс загадок, дуже любить їх відгадувати.
Пізнавальні інтереси в навчальній сфері сформовані недостатньо повно. Олексій намагається брати активну участь в ході уроку, часто помиляється, так як невпевнений у правильності своїх відповідей (хоча іноді думає правильно, а говорить зовсім інший варіант, слухаючи інших хлопців).
Школяр відчуває труднощі в перемиканні з письмових форм роботи до усних завдань (з російської мови). Відзначається порівняно невелика стійкість уваги. Переважає мимовільна увага.
У Олексій краще розвинена зорова пам'ять. Міцність запам'ятовування словесного матеріалу, цифр, букв низька. Відтворення навчальної інформації (правил, текстів, змісту завдань) часто неповне, неточне.
Самостійно застосувати вивчений матеріал на уроці не може. Домінує мимовільне запам'ятовування.
Загальний темп діяльності повільний. Ситуації успіху викликають у дитини позитивні емоції. Переважаючий тип настрою спокійний, врівноважений.
Рівень розвитку мовлення дитини не відповідає віковій нормі. У школяра спостерігається відставання у розвитку фонематичного сприйняття: учень вагається в розрізненні опозиційних фонем, не може проаналізувати звуковий, складовий склад слова, допускаючи пропуски, перестановки, додавання букв (наприклад, глечик к, в, ш, н).
Він розуміє сенс окремих слів повсякденного значення. Учень по прослушанному тексту відповідає на запитання однозначно, не може скласти поширене пропозицію, здійснити послідовний точний переказ.
Він правильно вимовляє не всі звуки російської мови, у нього спостерігається недостатня виразність мови, тихий і невпевнений голос, низька мовна активність і бліда емоційне забарвлення самостійних висловлювань. Відзначається наявність бідного словникового запасу.
Олексій знає такі узагальнюючі (категоріальні) поняття, як птахи, тварини, меблі, овочі, фрукти, посуд, квіти, послідовність пір року. Пасивний словник переважає над активним.
Олексій називає добре всі букви алфавіту, знає їх напам'ять, але не читає, не може зливати звуки .. Школяр практично без помилок списує короткі друковані та рукописні тексти. При листі під диктовку допускає стійкі специфічні помилки, пов'язані з недостатнім оволодінням звуковим аналізом, оУкраіниографіческіе помилки, пов'язані з невмінням застосовувати вивчені правила.
За час навчання в першому класі Олексій показав слабкі знання з основних навчальних предметів.
Часто чи додають не дописує елементи букв. Самостійні роботи виконує повільно, з допомогою вчителя, з опорою на наочний матеріал (алфавіт, таблиці); знає, але не вміє застосовувати вивчені правила на листі. Словникові слова запам'ятовує насилу.
Навик самоконтролю розвинений слабо.
На уроках математики виконує додавання і віднімання чисел іноді за допомогою рахункових паличок, пальців, лінійки. Здійснює прямий і зворотний рахунок у межах десяти. Добре знає таблицю складання однозначних чисел в межах десяти.
Припускається помилок на порівняння двозначних чисел. Не вміє самостійно вирішувати завдання. Альоша приймає допомогу вчителя у вигляді навідних запитань, може вирішити просту арифметичну задачу за аналогією на складання чисел.
Хлопчик любить малювати, ліпити з пластиліну, робити аплікації, із задоволенням займається на уроках фізкультури.
Програму першого класу з основних навчальних предметів Гриценко Олексій засвоїв погано. Рекомендую навчання за полегшеною програмі.
Директор школи: ________ / Малова І.С. /
Класний керівник 1 Б класу:
__________ / Богомазова Р.Г. /
Дата складання характеристики:
Оцініть публікацію: [+] [-] [Корисно] Ваша оцінка:
Докладні характеристики на невстигаючих дітей початкової школи
Муніципальний загальноосвітній заклад
«Середня загальноосвітня школа № __» м ________
Характеристика ______________________,
___________ Року народження, учениці 1 «Б» класу
мешкає за адресою: ___________________________
В середню загальноосвітню школу № ____ м _______ пішла з 7 років (1.09.2008) в перший загальноосвітній клас «Б», Де навчається на даний момент.
Дівчинка живе в неповній малозабезпеченій сім'ї з мамою і ще 2 дітьми. Мати постійно міняє роботи. Зі слів Олени, мати проживає з співмешканцем (дядьком Михайлом), який не працює і в нетверезому стані б'є дітей і мати.
В будинку постійно бійки і сварки.
Школу відвідує постійно, заняття не пропускає. На вимогу адміністрації школи або вчителя мати завжди є в школу.
Фізичний розвиток дівчинки відповідає віку. На перший погляд дівчинка створює враження неохайного, недоглянутого дитини. Від дівчинки найчастіше виходить неприємний запах, т. К. Спить вона з маленькими дітьми в одному ліжку.
Зі слів матері: «Кожен день Лена одягнена в свіжу одяг».
За первинний період навчання в школі (1 чверть) дівчинка проявила себе дуже агресивним дитиною з неадекватною поведінкою, внаслідок чого була направлена ??до невролога. За результатами обстеження дано висновок: «Продовжити навчання в загальноосвітній школі. Призначено курс лікування (сонопакс). Повторна явка у другому півріччі»
Протягом 1 чверті на контакт з дітьми Лена не входила, будь-які взаємини закінчувалися бійкою і агресією з її боку. Вона сама провокувала конфлікти в класі з дітьми (билася, рвала підручники дітей, «чиркала» в чужих підручниках).
На зауваження вчителя не реагувала, будь-яке втручання дорослого теж зустрічало агресію (могла вкусити, кинути що-небудь і навіть вдарити). Свої небажані агресивні емоційні прояви придушити не могла.
Приклад. Вранці до початку занять стала провокувати дітей (смикати, відбирати у чергового ганчірку з дошки), потім почала підбігати і бити щоденником по голові. На зауваження вчителя не реагувала.
Після дзвінка продовжила ходити по класу і бити хлопців. Почати урок не давала. На прохання вийти з класу не реагувала.
Приклад. Побила хлопчика на перерві (вдарила в око). Його відвели до лікаря, вона не відставала ні на крок, намагаючись ще вдарити.
Після цього в емоційному пориві, стала бити інших дітей. Класний керівник і вчитель початкових класів 1 «В» стали утримувати її, вирвавшись вона кілька разів вдарила вчителя по грудях, відскочивши початку «гавкати».
Приклад. На перерві Лена закривала двері в клас, не даючи дітям вийти і силою утримувала її. Проведена бесіда класним керівником з Оленою не допомогла. Так тривало хвилин 15.
Далі підключилися мед. працівник, соц. педагог і вчитель початкових класів 1 «В». Результату не було. Дівчинка з агресією кидалась на двері і утримувала її, не реагуючи на дорослих.
Коли її відтягли від дверей і силоміць посадили на диван в коридорі школи у неї почалася істерика. Вона кричала в коридорі весь урок, під наглядом медика, не даючи можливості вчителям вести уроки, поки не прийшла мати, викликана класним керівником.
Після того як Олена почала пити таблетки, призначені неврологом, таких небажаних проявів агресії Герасимчука спостерігатися. Дівчинка стала дуже спокійною, що зберігається до даного моменту.
Лена не прагне до підтримання порядку і чистоти в класі. Не містить в порядку свої речі, а також шкільне майно та речі товаришів.
Ігрова діяльність не розвинена. Дівчатка її в своє коло не приймають.
До навчальної діяльності дівчинка інтересу не проявляє. Вона ніколи не прагне дізнатися щось нове, цікаве. Увага нестійке, концентрація знижена.
Вчителі на уроці не слухає, робить що хоче.
До візиту до невролога Лена на уроці шуміла, намагалася спровокувати конфлікт з найближчими до неї дітьми, ходила по класу, лізла в шафи, малювала на дошці під час уроку, а також у своїх зошитах, ніж природно відволікала дітей і вчителя. На зауваження не реагувала.
Приклад. На уроці математики після дзвінка не стала сідати за парту, а продовжувала малювати на дошці. На зауваження вчителя сісти не реагувала.
При спробі посадити її за парту, Лена кинулась на вчителя з кулаками, але від дошки не відходила весь урок, продовжуючи малювати.
З Оленою було проведено ряд тестів на виявлення рівня готовності до школи.
Проведений тест на початку року, який досліджує мислення показав дуже низький рівень психосоціального розвитку (т. е. шкільну незрілість).
Тест, проведений з метою виявити засвоєння початкових математичних понять, показав, що дівчинка не може назвати геометричні фігури, не вміє рахувати, не може розрізнити поняття «більше», «менше», «між», «маленький», «великий», Не володіє елементарними соціально-побутовими поняттями (скільки вушок у зайця, ніг у кішки).
Навичок читання немає. Знає окремі букви. При списуванні робить помилки.
Мова розвинена слабо. Скласти розповідь по картинці не може (одиночні слова і пропозиції). Звуки з слів не виокремлює.
У зв'язку з цим була проведена робота і індивідуальні бесіди з ____________ класним керівником, соціальним педагогом, шкільним психологом і медиком. В популярність поставлено керівництво школи.
На даний момент Лена поводиться на уроці спокійно, не шумить, малює на уроці, коли вчитель веде бесіду. Іноді, дивлячись на інших дітей, вона піднімає руку, але нічого не може відповісти, або повторює відповіді дітей, або може підняти руку і відповісти що-небудь не по темі уроку.
Приклад: На дошці дані склади: на, за, до, ка, ра, ма, си, са, ло, во, ро, га, да, го, але, р, с, ля. Завдання: складіть слова. Лена піднімає руку і відповідає: «Кішка»
Завдання письмового характеру виконує, коли є зразок (запис на дошці, показ в зошити). Коли потрібно виконати завдання самостійно намагається списати у «сусідів», Чим заважає дітям.
Будинки за Лену виконує завдання мати.
На уроках праці та образотворчого мистецтва завдання виконує, однак результат не завжди досягається. Супроводжує словами: «Не змогла. Я не вмію»
Дослідження стану аналізаторів показало, що слух і зір у дівчинки в нормі.
Дослідження загальної моторики показало, що дівчинка добре контролює свої довільні рухи. Дрібна моторика розвинена слабо. Завдання на рухову пам'ять і динаміку координації руху Лена виконує не точно.
Просторові і часові уявлення розвинені слабко. Вона не може назвати місце розташування предмета із зазначенням сторін (плутає ліво, право), не може виконати завдання по знаходженню предмета за пропонованою інструкції, однак у власному тілі орієнтується. Плутає поняття «старше-молодше».
Пам'ять не розвинена. Дівчинка не може вивчити чотиривірш, скоромовку, переказати розповідь.
Дослідження мислення й мови показало, що випробувана не здатна до виявлення причинно-наслідкових зв'язків, аналізу і синтезу, виявленню загального і відмінностей, угрупованню предметів. Прихований сенс не розуміє (на картинці).
Логічну послідовність в серії сюжетних картинок встановити самостійно не може. Словниковий запас бідний. Відповідає окремими словами або короткими фразами.
Читання: називає деякі букви. Читати не може. Скласти розповідь і переказати не може.
Не може пояснити сенс прислів'я.
Лист: під диктовку писати не може. Списує текст, спотворюючи деякі елементи букв.
Математика: рахунок до 10 в прямому і зворотному порядку за допомогою педагога. Обчислення виробляти не може, прості арифметичні задачі не вирішує.
Висновки та рекомендації педагога:
На даний момент, Лена, не справляється вимогами програми «Школа Росії», Що пред'являються до знань, умінням і навичкам учнів 1 класу. Психолого-педагогічне дослідження ________ дає підставу говорити, про те, що дівчинка педагогічно та соціально запущена.
При таких показниках, агресії, педагогічної та соціальної занедбаності, педагогічну корекцію і навчання в 1 загальноосвітньому класі середньої школи № __ вважаємо неефективною і недостатньою.
До характеристики додаються:
Прописи.
Зошити.
Тест на дослідження мислення.
Тест з математики на засвоєння початкових математичних понять.
Деякі роботи з образотворчого мистецтва і праці.
«_____»__________________ ________ Г.
Класний керівник __________________ (______________)
Директор школи __________________ (______________)
М. П.
Завантажити повну версію зареєструйтесь або войдітеgt; gt; gt;
Перекладено:
http://www.profistart.ru, http://koncpekt.ru
Інші зразки характеристик
30 cічня 2025 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Шаблони по сімейних справах
Багато хто хто стикався з сімейними проблемами підтвердить, як скушно цим займатися і скільки життєвих сил це віднімає. Прекрасно коли знайдеться гарний зразок документа, який підходить під Вашу історію. Брак и семьяСпадщина і спадкоємці
Спадкування часто проходить з не малими спорами. Отримання спадщини за заповітом і законом розрізняється за своїм принципом. Шаблони заяв, за зверненнями пов'язаним з суперечками про поділ наслества. НаследствоВласність і право володіння
Приклади позовів у цивільних позовів, щодо житла. Житлове право це право володіння проживання користування. Тут буває багато суперечок і розбіжностей. Є різниця між житловим фондом комунальної ічастной власністю. На цьому ж грунті бувають проблеми користування квартирою і по розділу особового рахунку. Приклади позовів допоможуть з'ясувати що саме вимагають писати в заяві до суду. Жилищное правоЗавдана шкода та її відшкодування
Буває, що нашому майну завдають шкоди. Збиток може бути нематеріальний, матеріальний. Визначається це судячи з наявності провини наявності недбалості. Залежно відсутності-наявності настає обов'язок покрити заподіяну шкоду. І кожен, чиїм інтересам заподіяно шкоду вимагає її відшкодування. Укус собаки, зіпсованого майно та інше Возмещение вредаАварія з машиною
ДТП не буде приємним сюрпризом. Кожен, хто зустрічав це подія підтримає цей вислів. Але якщо це прийшло, кожний змушений якось виходити із ситуації. Коли оформлені виклики страховиків схеми пояснення страхові документи іноді виникає вимога про повне компенсації ушкоджень, і погіршенні товарного виду ДТПОгляд законодавства
В інституті казали, якщо бажаєш бути гарним юристом, постійно стеж за законами. Або за оглядами законодавства, зробленими іншими юристами. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...