Соціальна характеристика сім'ї зразок
Вашій увазі приклад, який збереже час для друкування хорошого документа В сучасних умовах характеристики почали називати листами з рекомендацією. Якщо доводилося вступати на роботу, або випадала удача зайняти відповідальну посаду. Багатьом доводилося зв'язуватися з документом як характеристика. В сучасних реаліях в діловій ужиток вкралось капіталістичне поняття як рекомендація у вигляді листа. Одна справа вимагати характеристику, інше скласти. Завжди була потрібна характеристика. При соціалізмі лист з рекомендацією заміняла видана характеристика.
Психологічна характеристика. соціальна характеристика
Документація шкільного психолога - Документація (плани, звіти, характеристики) |
Психологічна характерістікаУчащегося ___________ класу СШ№ ______ ФИ _________ Дата народження _________________ Дом.адрес __________ 1. Тип труднощі пояснюється: прогалинами в оволодінні етичними знаннями, несформованістю моральних уявлень, відсутністю навичок адекватної поведінки, змінами особистості, пов'язаними із спотворенням уявлень про взаємини з оточуючими, органічними порушеннями нервової системи, психічної нестійкістю, підвищеної аффективностью, расторможенностью потягів. 2.Псіхофізіологіческіе особливості) стабільний екстраверт: товариський, відкритий, балакучий, доступний, безтурботний, живий, безтурботний, схильний до лідерства; б) нестабільний екстраверт: образливий, неспокійний, агресивний, збудливий, мінливий, імпульсивний, оптимістичний, активний, в) стабільний інтроверт: пасивний, обережний, розсудливий, мирний, стриманий, надійний, рівний, спокійний, р) нестабільний інтроверт: похмурий, тривожний, песимістичний, замкнутий, нетовариський, тихий; Тип особистості (за Айзенком) Характеристика типу: ________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 3. Емоційно-вольова сфера. Тип акцентуації характеру (по Шмишеку):гипертимныйтревожныйдистимическийпедантическийэмотивныйзастревающийдемонстративныйэкзальтированныйциклическийвозбудимый4. Мотиваційно-потребностная сфера.Потребності: у фізичному вдосконаленні, духовному вдосконаленні, у трудовій діяльності, в дружбі, в емоційній близькості з однолітками, в повазі і підтримки з боку дорослих, з боку однолітків, в розвагах, в комфорті, в лідерстві, в наданні допомоги оточуючим, в досягненні високих результатів у діяльності, в автономії, в престижі, сексуальні потребності.5. Особливості шкільної дезадаптації: а) учеба: низька здатність до навчання при позитивній навчальної мотивації, задовільна або висока здатність до навчання при стійкому байдужості або негативному ставленні до вченню, низький рівень навченості при негативному ставленні до навчання; б) психологічні причини: несформованість прийомів навчальної діяльності, недостатній розвиток психічних процесів, неадекватне використання індивідуально-типологічних особливостей; в) трудова та громадська діяльність: низька (висока) трудова (суспільна) активність, нездатність до систематичної , цілеспрямованої, напруженої діяльності, низька (висока, ситуативна) працездатність, низьке (високе) почуття відповідальності, нездатність (здатність) довести розпочату справу до кінця, ініціативність (безініціативність), низькі (високі, середні) організаторські здібності; г) психологічні причини: дефекти виховання, несформованість трудових навичок, нерозвиненість вольових якостей, відсутність інтересу до труду.6. Тривожність: а) загальна (по Прихожан): висока, підвищена, в нормі, низька; б) особистісна: висока, підвищена, в нормі, низька; в) міжособистісна: висока, підвищена, в нормі, низька; г) шкільна (по Філліпсу): висока, підвищена, в нормі, низька. Високий рівень за факторами: страх ситуації перевірки знань, страх несоответствовать очікуванням оточуючих, фрустрація потреби в досягненні успіху, конфлікти з вчителями, страх пред'явлення себя.7. Інтелектуальний рівень (по Ровену): Рівень інтелектуального розвитку: високий, середній, низький. gt; gt; Modules Anywhere gt; gt; gt; --gt;Соціальна характерістіка.1.Положеніе в групі: лідер, бажаний, ізольований, прийнятний, отверженний.2. Ставлення до групи: позитивне, негативне, індеферентное.3. Входить до складу группировки____________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Референтна группа_______________________________________________________________________________________________________________________________________________ 5. Порушення спілкування і поведінки: а) вікові ситуативно-особистісні реакції: відмови, опозиції (активної, пасивної), імітації (наслідування), компенсації (бажання усунути слабкість), гіперкомпенсації, емансипації (відмова від опіки дорослих), групування з однолітками, сексуальних потягів, хобі-реакція, дісмоУкраіниореакція (фіксація на зовнішності), рефлексіореакція (фіксація на внутрішньому світі), б) домінуючі синдроми дезадаптації: недовіра до нових людей, речей, ситуацій; депресія; відхід у себе; тривожність по відношенню до дорослих, до однолітків; ворожість по відношенню до дорослих, однолітків; недолік соціальної нормативності; соціальна депривація; невгамовність; емоційну напругу; невротичні симптоми; несприятливі умови середовища; випереджувальний сексуальний розвиток; розумова відсталість; труднощі навчання; хвороби і органічні порушення; фізичні дефекти.Дезадаптація проявляється в незначній (значною) мірою. Має ситуативний (хронічний) характер. Дитина стоїть на межі клінічних порушень та потребує (немає) в допомозі псіхоневролога.в) характер девіації: аморальна, делинквентное (некримінальним правопорушення), кримінальна поведінка. Причини: спадковість, соц. ситуація розвитку, особистісний криза, конфліктність, неуспішність у провідній діяльності, неадекватна самооцінка, відсутність авторитету, стан аффекта.г) вид порушення поведінки: прогули, втечі, злодійство, дрібна спекуляція, бійки, вживання алкоголю, наркотиків, токсикоманія, куріння, девіація сексуального поведінки (мастурбація, ексгібіціонізм, груповий секс, фетишизм, гомосексуалізм), суїцидальна поведінка (демонстративне, істинне, афективний), страхи (фобії), нав'язливі ідеї (миготіння, посмикування, гризеніе нігтів, смоктання пальця, страх заразитися, повторні руху, слова) , вербальні порушення (лихослів'я, патологічна брехня), захоплення азартними іграми, комп'ютерна залежність, підвищена агресивність, підвищена тривожність, гіперактивність, аутичность, підвищена конфліктність, негативізм, підвищене упертість, імпульсивність, егоїзм, слабовілля, аффективность. 6. Стосунки в сім'ї: а) тип сім'ї по виховному потенціалу: виховно-нестійка (гіперопіка); виховно-слабка з втратою контакту з дитиною і контролю над ним; воспитательно- слабка з агресивно-негативною атмосферою; маргінальна (з алкогольною, сексуальною, наркотичної деморалізацією); правонарушітельная; злочинна; психічно обтяжена, бездоглядність, жорстоке поводження з ребенкомб) культурний рівень сім'ї: високий середній, нізкій.в) взаємини: довірчі, рівні, конфліктні, отчужденние.г) батьківський авторитет: високий, невисокий, недостатній, нізкій.д) стиль, методи, прийоми виховання: педагогічно вірні, невірні, неадекватні. Єдність (відсутність єдності) виховних впливів членів семьи.) громадський режим і клімат сім'ї задовільний, позитивний, неудовлетворітельний.ж) рівень виконання вимог школи: високий, задовільний, недостатній, низький, вкрай нізкій.Семья є (немає) стабілізуючим фактором для дитини . Додаткові відомості: Склала психолог: gt; gt; Modules Anywhere gt; gt; gt; --gt; |
Перекладено:
http://vashpsixolog.ru
Інші зразки характеристик
03 грудня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Шаблони по сімейних справах
Кожен, хто стикався з сімейними позовами підтвердить, як не приємно цим займатися і скільки клітин мозку це краде. Добре коли вчасно знайдеться непоганий приклад позову, який підходить під Ваш випадок. Брак и семьяСпадкування за законом і заповітом
Вступ у права успадкування часто пов'язане з не малими проблемами. Отримання спадщини за законом і заповітом має відмінності за своїм принципом. Приклади документів, у справах пов'язаних з суперечками про отримання спадщини. НаследствоЖитлові проблеми
Шаблон позовів у цівільніх справах, Щодо житловий пріміщень. Житлове право укладає право користування проживання володіння. Щодо задовольняють спалахує багато розбіжностей І суперечок. Помітна різніця Між приватним будинка І жітлової квартирою. З ціх же причин Бувають проблеми визначення порядку користування квартирою І по розділу особового рахунка. Зразки позовів допоможуть з'ясувати які сортаменту Вимоги слід вказуваті в судновому документі. Жилищное правоЗавдана шкода і її компенсація
Трапляється, що нашій власності завдають шкоду. Збиток буває матеріальний, нематеріальний. Визначається це залежно від вини наявності недбалості. Залежно відсутності-наявності з'являється обов'язок покрити заподіяну шкоду. І громадянин, кому заподіяно шкоду хоче її компенсації. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаНеприємність на дорозі
Дорожньо транспортна пригода не може бути приємним сюрпризом. Кожен хто зустрічав це подія підтримає це твердження. Раз вже це сталося, доведеться якось вирішувати цю проблему. Коли складені пояснення страхові документи виклики страховиків схеми як правило виникає суперечка про повну компенсацію ушкоджень, і моральної компенсації ДТППоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...