Характеристика кандидата в депутати зразок
Коли приходив час вибирати роботу, або випадала удача зайняти важливу посаду. Все частіше в діловій ужиток входить таке поняття як лист з рекомендацією. Багатьом доводилося оперувати з таким терміном як характеристика. В радянські часи лист з гарантією заміняла складена характеристика. Існує відміну запитувати характеристику, інше скласти. Не змінилися просили характеристику з прежднего місця навчання. Тепер характеристики почали величати листами з рекомендацією. Пропонуємо приклад, який залишить час для написання гідного документа.
Я - депутат! все для перемоги на виборах: політичний імідж кандидата
Імідж політика складається з цілого ряду компонентів, які, в ідеалі, повинні працювати на створення єдиного образу: Програм, заяв, в яких відображені основні ідеї лідера. Це, як правило, кілька найбільш злободенних проблем суспільного життя, які вимагають розв'язання. У передвиборчий період задача пропонованого лідером політичного курсу виражається в короткій і доступній для розуміння формулі лозунге.Процесс формування іміджаІмідж створюється власною роботою кандидата. Але найчастіше будується спеціально, розвивається і закріплюється в уявленні виборців за допомогою ЗМІ, засобів агітації і пропаганди.Фахівці, починаючи розробку іміджу виходять з того, що змінювати треба не людину, яка виступає в якості кандидата, а враження про нього, яке більше залежить від ефективності діяльності засобів масової комунікації, ніж від самого кандидата. Щоб перемогти на виборах, потрібно стати міфом або легендою. Досвід показує, що в багатьох випадках на виборах перемагає не конкретна людина, а міф про цю людину, потужне відображення розкручуваного образу в суспільній свідомості. * Перше. Спочатку проводяться дослідження, які сприяють виявленню очікуваних якостей і здібностей кандидата. * Друге. Фахівці в галузі виборчих технологій, іміджмейкери розробляють стратегічний образ кандидата. * Третє. Фахівці в області агітації і пропаганди, використовуючи ЗМІ, друковану та зовнішню рекламу, інші способи комунікації доводять цей образ до виборців. * Четверте. Довірені особи та агітатори в безпосередньому спілкуванні з виборцями закріплюють цей образ. * П'яте. Кандидат на зустрічах з виборцями демонструє цей образ, зміцнює свій імідж.Основние риси іміджу: 1. Індивідуально-особистісні риси: винятковість (ексклюзивність), впевненість у собі і своїй справі (до самовпевненості), сила. 2. Соціальні риси: позиція служителя суспільства, турбота про людей, добре знання їх проблем, прагнення покращувати життя. 3. Особистісно-енергетичні риси: ентузіазм, бадьорість, оптимізм, провокування позитивних емоцій. 4. Соціально-енергетичні риси: вміння впливати на людей, рішучість, енергія, воля, напористість. 5. Соціально-моральні риси: високі моральні якості, відповідність громадському ідеалу.Важно! Як правило, цілісний імідж складається з ряду мікроіміджей конкретних мікромодель, що розгортають ті чи інші риси цілісного іміджу. Для того, щоб цілісний імідж був ємним, помітним і незабутнім, конкретні моделі іміджу повинні включати в себе не більше 3-4 основних зовні фіксованих образів-слагаемих.Основние складові іміджу кандідатаВ іміджі важливими вважаються наступні характеристики політика: 1. Особистість (харизма, спрямованість , інтелект, моральність, потенціал). 2. Відношення (до країни, народу, соратникам, самому собі). 3. Поведінка і діяльність (лідерське як в екстремальні моменти, так і в буденному житті) .Прежде всього, оцінюють: * зовнішність, ступінь вираженості чоловічих або, відповідно, жіночих якостей; * Виразність поведінки (міміку, жестикуляцію); * Впевненість, переконаність у тому, про що він говорить; * Професійні ораторські якості (темп і чіткість мови, розкутість, ораторські прийоми) і лише потім зміст виступу. Про це часто забувають оратори, бажаючі справити враження на аудиторію за допомогою вишуканої логіки та ерудиції. * Крім названих якостей, глядачі реагують на харизматичні якості особистості, що примушують їх вірити і відчувати наснагу при спілкуванні з виступающім.Важно! Зовнішні компоненти відіграють значну роль у сприйнятті іміджу кандидата. В першу чергу, це його обличчя, зачіска та інші черепно-лицьові ознаки.
Потім слід одяг та аксесуари. Після цього міміка і пантоміміка, жести і жестикуляція. Потім мова: дикція, тембр голосу, темп і особливості мови, наявність в ній своєрідних оборотів, прислів'їв, афористичних фраз.
Кандидату і членам його команди, відповідальним за імідж необхідно пам'ятати про проблему першого враження, виробленого кандидатом на аудиторії, а також проблеми створення людьми якогось власної думки про політику по його фотографіям в газетах, журналах, на плакатах або по телевізійному зображенню. У соціальній технології давно встановлено, що саме перші секунди чисто зовнішнього сприйняття іншої людини формують загальне позитивне або, навпаки, негативне ставлення до нього грубо кажучи любов чи нелюбов з першого взгляда.Важное значення має і той образ, який вибирає кандидат для публічних виступів. Серед найбільш популярних образок такі, як: проповідник людина, що стоїть вище повсякденних турбот і пристрастей, що є еталоном моральних цінностей.
Це вельми привабливий образ, проте реальним людям дуже важко йому відповідати. Інший образ учитель людина, що знає відповіді на всі питання. Послужний список політика повинен працювати на цей образ.
Досить суперечливий образ такий же, як ви, свій хлопець. З одного боку, він дозволяє бути ближче до виборців, з іншого боку, змішується з образом сусіда по сходовому клетке.В цілому ж формування образу політика складний процес. Чим талановитіший, яскравіше особистість політика, тим менше йому потрібна правка. Харизматичні особистості володіють гіпнотичною здатністю впливати на людей цього навчити не можна.
В формуванні образу політика беруть участь багато елементів: особистість кандидата і біографія, його індивідуальна легенда. політична платформа, виборча програма, склад команди підтримки, текст основної промови кандидата і т.д.Существует кілька базових складових образу кандідата.Первий рівень морально-етичні якості, що мають величезне значення в умовах кризи довіри виборця до всякої влади: чесність, непідкупність, справедливість , ответственность.Следующій рівень ділові та професійні якості, компетентність: знання потреб виборців, володіння досвідом управління і успіхами на попередніх місцях работи.Еще один рівень пробивні якості кандидатів; вхожість в коридори влади, наявність потрібних знайомств, лідерські якості тощо. д.Следующій рівень зовнішні дані: особиста чарівність, привабливість, солідність і показність, хороші манери.Пятий рівень комунікативні якості: вміння переконувати співрозмовників і вести за собою людей, отримувати додаткову енергію від спілкування і т.д.Імідж політика складається з цілого ряду компонентів, які, в ідеалі, повинні працювати на створення єдиного образу: Програм, заяв, в яких відображені основні ідеї лідера. Це, як правило, кілька найбільш злободенних проблем суспільного життя, які вимагають розв'язання. У передвиборчий період задача пропонованого лідером політичного курсу виражається в короткій і доступній для розуміння формулі лозунге.Поведенія, що дозволяє продемонструвати риси характеру, які в суспільній свідомості пов'язуються з поняттям лідера. Серед них такі як рішучість у відстоюванні своїх ідей, компетентність. Важливо, щоб поведінка політика демонструвало простоту, відкритість у спілкуванні та інші якості, що викликають симпатію і довіру у людей; Зовнішності (одяг, обличчя, фігура), манер, жестів, ходи, красномовства. Психологи кажуть, що ставлення до політика визначається не тільки тим, що він говорить і пропонує, але так само тим як він виглядає. Навіть стиль одягу покликаний підкреслити візуальний образ політика, зблизити його з якимись групами населенія.Біографіі: походження, освіти, професія, партійності. Авторитет кандидата може підкріпити його посадовий статус та імідж тієї організації, з якою він у професійному плані пов'язаний.
Слід враховувати, що професійний досвід не обов'язково повинен бути пов'язаний з досвідом державного управління. Він може бути будь-яким, але найголовніше щоб він був успішним.
Підтвердити право на лідерство можуть і яскраві факти життєвого шляху, що підтверджують сміливість і рішучість політика, наприклад, служба в армії, участь у військових діях, боротьба з корупцією і привілеями, з проявами несправедливості. Біографія, будучи первісною візитною карткою кандидата не повинна бути складена сухим, офіційною мовою, повинна бути ретельно відретушована і не містити нічого такого що могло б призвести несприятливе враження на виборців.
Однак, створюючи іміджеву біографію, треба постійно прораховувати, як зможуть або не зможуть вивернути її політичні противники. Обов'язкове завершення політичної біографії пояснення того, як. Чому і для чого прийшла людина в політіку.Формірованіе позитивного образается вибір позитивного образу впливають три фактори, з урахуванням яких і слід визначати його ядро. Це: 1 Сам кандидат. 2. Виборці округу. 3. Конкурент.КандідатОбраз повинен відповідати його біографії і жізні.Наіболее виграшні образи: * найсильніший; * Найчесніший; * Чудотворець (людина зробить якесь яскраве справа). * Близький до нього образ переможець (людина, яка домагається успіху). * Досить ефективний образ борця (людина бореться за вирішення будь-яких конкретних і важливих для виборців проблем). * Можливий також образ людини постраждалий за правду (для нашої ментальності). * Залишаються популярними й такі образи: добрий начальник (дбати про людей). * Суворий начальник (управляє твердою рукою, тримає порядок, міцний господарник) Якщо є сильний конкурент, то в основу кампанії можна поставити не свій позитивний образ, а його отріцательний.Очень важливо! Не можна бути хорошим для всіх. Краще бути кращим для некоторих.Определів ядро ??позитивного образу до нього необхідно прив'язати оболонку. Наприклад, переможець. Супутні йому якості: 1. сильна воля, здатність подолати перешкоди; 2. оптимізм, впевненість в кінцевий успіх; 3. практичний розум, необхідний для вирішення конкретних проблем 4. презирливо ставлення до невдах і неумехамЕще один приклад. Найчесніший: 1. правдивість 2. безкорисливість 3. безстрашність 4. нетерпимість до брехунам і ліцемерамГлавная задача оболонки це яскравіше висвітити образ кандідатаПозіціонірованіе кандідатаПод позиціонуванням розуміється політична позиція кандидата і ті соціальні групи, інтереси яких він представляє. Ці інтереси кандидат може представляти реально, а може тільки декларувати.
Крім того, можливо, що на попередніх виборах кандидат позиціонував себе інакше, ніж на майбутніх виборах. Необхідно описати реальне і деклароване позиціонування кандидата, а також причини розбіжності позицій, якщо вони імеются.Проблема узнаваемостіОдна з найважливіших проблем для багатьох учасників передвиборчої боротьби це проблема УЗНАВАЕМОСТІ.Кандідат можна вважати впізнаваним, якщо достатня кількість активних виборців (тобто голосуючих) можуть назвати його прізвище і хоча б приблизно відповісти на питання, що з себе кандидат представляє. Не може бути перемоги, якщо впізнаваність на момент голосування не досягає 40-50% .ПрПрежде всього, впізнаваності слід домагатися в самому початку виборчої кампанії. Потім настає бум і можна загубитися. Цю проблему легше вирішити, якщо за кандидатом популярна партія чи популярний лідер.
В цьому випадку перед кандидатом стоїть завдання ОТОЖДЕСТВЛЕНІЯ.Задача отождествленияОтождествление є, мабуть, найпоширенішою стратегічною ідеєю, яка використовується в ой чи іншій формі мало не у всіх кампаніях, в тому числі і негативних. На ототожненні можна будувати всю стратегію кампанії. Якщо є серйозна проблема з впізнаваністю, то можна піти на нестандартні ходи, аж до скандалу. Але в рамках розумного (роздягнувся голий, відрізав палець і т.д.) Побудова кампанії на контрходи цьому випадку велика увага звертається не на створення свого позитивного образу, а на розкриття негативного образу конкурента і (або) інших людей, які стоять за конкурентами Розрахунок на перемогу будується на протиснутися голосуванні, на тому, що кандидата виберуть тому, що він головний противник поганого человека.Операція з просування політика складається з трьох основних моментів. 1. Відбір тих характеристик, які аудиторія вважає важливими для кандидата на цей пост. 2. Впровадження цих характеристик в образ кандидата. 3. Продаж цього образу ізбірателям.В закінчення наведемо думку відомого французького спеціаліста з виборчих технологій Ж. Сегела.Своі спостереження, що стосуються побудови вдалих іміджів, він наділив у форму восьми заповідей: 1. Голосують за людину, а не за партію. 2. Голосують за ідею, а не за ідеологію. 3. Голосують за майбутнє, а не за минуле. 4. Голосують за образ соціальний, а не за політичний. 5. Голосують за людину-легенду, а не за посередність. 6. Голосують за долю, а не за буденність. 7. Голосують за переможця, а не за невдаху. 8. Голосують за цінності справжні, а не мнімие.Віталій Андрієвський
Інститут соціології ран. портрет ідеального кандидата в депутати законодавчих зборів
Резюме: Головна вимога, яку люди пред'являють до політичної платформі,— забезпечити загальну зайнятість, при цьому конкретна політична орієнтація кандидата не має великого значення. Із збільшенням кількості робочих місць населення пов'язує і покращення життя взагалі.
Однак те, що вимога підвищити рівень життя, або «покращити життя», Займає третє місце в таблиці, свідчить ще й про те, що виборці не ускладнюють себе конкретизацією свого ставлення до політичних концепціям і аналізом саме політичної платформи кандидата,—- «була б людина хороший», При якому стало б краще жити. Інакше кажучи, у свідомості населення будується наступна ланцюжок: хороший правитель — робота всім — всім стане краще жити.
Питання 7Яка позиції ідеального кандидата в депутати в питаннях, що стосуються проблем міста і становлять компетенцію депутатів даного представницького органу влади? Ці відповіді в сукупності становлять близько 5,5% від загального числа суджень. Однак і тут бачимо, що у свідомості опитаних відсутнє чітке уявлення про функціональномурозподілі різних гілок влади та про коло питань, безумовно входять до компетенції ЗС. Зокрема, такі проблеми як «благоустрій міста», «порядок в місті», «культура міста» явно лежать у сфері компетенції виконавчої влади. До відання ЗС прямо належать питання незалежності статусу СПб, власне питання законодавства і питання, які потребують законодавчого забезпечення. У той же час серед виділених «міських» рубрик майже половину становлять абстрактні гасла та побажання типу «відродити Петербург». «Благо міста і городян», «міські проблеми» (Які?), «екологія Петербурга», «використання ресурсів СПб» і т. п. Таким чином, можливі щонайменше два пояснення отриманих даних. По-перше, свідомість громадян не обтяжене знанням того, як влаштована або, як повинна бути влаштована влада в нормальному цивілізованому суспільстві. Якщо це так, то настійно необхідна масштабна освітня та пропагандистська кампанія з використанням усіх каналів і засобів масової комунікації. Суть цієї кампанії — роз'яснення принципів організації влади. І цю кампанію не слід змішувати власне з передвиборчої агітаційної кампанією.
Перекладено:
http://www.yadeputat.org, http://www.elections.spb.ru
Інші зразки характеристик
21 листопада 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Позовні заяви з сімейних справах
Кожен хто стикався з сімейними неприємностями знає, як не приємно цим займатися і скільки життєвих сил це віднімає. Допоможе коли під руками конкретний приклад документа, який підходить під Ваш випадок. Брак и семьяСпадкові тяжби
Прийняття спадщини часто буває з великими спорами. Прийняття спадщини за заповітом і законом має відмінності за своїм механізмом. Шаблони документів, у справах пов'язаних з суперечками про отримання спадщини. НаследствоВласність І права володіння
Шаблон позовна заяв у цівільніх правовідносін, Щодо житловий пріміщень. Житлове право Це право володіння користування проживання. Щодо задовольняють спалахує багато розбіжностей І суперечок. Існує Відмінна рису Між державною І приватній квартирою. З ціх же причин відомі поклич по розділу особового рахунка та користування квартирою. Шаблоні судових ДОКУМЕНТІВ допоможуть вивчити які сортаменту Вимоги слід писати в судновому документі. Жилищное правоЗавдана шкода і її компенсація
Буває, що нам завдають шкоди. Шкода буває матеріальний, нематеріальний. У залежності від вини умислу, необережності. Залежно відсутності-наявності виникає обов'язок відшкодувати завдану шкоду. І людина, кому заподіяно шкоду хоче її компенсації. Відповідальність за неповнолітнього, собаку та інше Возмещение вредаДТП
Неприємність в дорозі не може бути приємним сюрпризом. Той хто зустрічав це подія підтримає це твердження. Але якщо це сталося, кожен змушений якось виходити із ситуації. Коли інспектор склав пояснення схеми страхові документи виклики страховиків часом виникає вимога про не покритому страхової відшкодування шкоди, та зменшення товарної вартості ДТППоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...