Оскарження рішень дій митних органів. Порядок оскарження
Митні суперечки являють собою одну з найскладніших категорій спорів, адже під час операцій імпорту / експорту товарів спори з митними та контролюючими органами є повсякденним явищем. Судова практика показує, що представники митних органів найчастіше скоюють величезну кількість помилок при здійсненні митного контролю, що робить оспорювання їх дій чи бездіяльності ефективним методом захисту ваших законних прав та інтересів.
Якщо Ви маєте проблеми з митними органами за класифікацією, визначенням митної вартості (митних тарифів) або країни походження імпортованих / експортованих товарів, або в разі порушення митних правил, наші фахівці нададуть Вам професійну юридичну допомогу в оскарженні рішень митних органів та представництва в суді.
Крім того, наші юристи оперативно допоможуть клієнтам в оцінці ризиків і переваг оскарження фактів накладення пені, штрафів, конфіскації та примусового продажу вантажу митними, контролюючими органами.
Вам доведеться звернутися до адвоката або в будь-яку юридичну фірму, яка спеціалізується і є фахівцем з митних спорах (нарпімер «КОЛАРЕС»).
Вам можуть знадобитися наступні послуги:
- консультування фізичних та юридичних осіб щодо митного права, з питань переміщення товарів через митний кордон України в режимі експорту, імпорту, тимчасового ввезення, транзиту, а також митного очищення вантажів;
- допомога в оформленні документації, необхідної для переміщення товарів через кордон;
- допомога в отриманні довідки про відсутність валютних цінностей;
- правове вирішення митних спорів щодо митного оформлення та митної вартості;
- складання запитів, скарг, заяв та інших документів правового характеру для якнайшвидшого врегулювання митного спору;
- експертиза законності дій та актів представників митних органів та їх посадових осіб;
- оскарження дій, бездіяльності, рішень посадових осіб митних органів в адміністративному порядку у вищестоящі митні органи;
- оскарження дій, бездіяльності, рішень посадових осіб митних органів у судовому порядку;
- оскарження дій, рішень митних органів, щодо кодів УКТЗЕД, мита та ПДВ, карток відмови в митному оформленні вантажів;
- сприяння в поверненні / заліку митних платежів, зайво сплаченого мита та інших зобов'язань;
- надання консультацій щодо валютного регулювання;
- правова експертиза контрактів, комерційних та інших документів;
- правова оцінка, розробка та складання зовнішньоекономічних контрактів, договорів зберігання, договорів поставки, комерційних та інших документів;
- визначення найбільш оптимального митного режиму при імпорті / експорті товарів; при необхідності зміна вже існуючого режиму;
- надання юридичних консультацій щодо діяльності митних ліцензійних складів та митних перевізників.
Оскарження рішення митниці про зміну коду товару, що імпортується
Почастішали випадки класифікації митницею ввозяться в Україну лікарських засобів в якості БАДів. Це призводить до необхідності сплачувати мито в розмірі 8%. Наскільки правомірні дії митниці? Що робити в таких випадках імпортерам?
Для початку проаналізуємо, що з цього приводу говорить чинне законодавство і самі митники.
Статтею 313 Митного кодексу України встановлено, що митні органи класифікують товари, тобто відносять товари до класифікаційних групувань, зазначених в Українській класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД). Рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов'язковими для підприємств і громадян.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.12.2002г. N 1863 затверджено «Порядок ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності». У пункті 4 даного Порядку визначено, що Держмитслужба визначає процедуру і встановлює форму рішення про класифікацію товарів в УКТЗЕД.
Пунктом 1 «Порядку роботи відділу номенклатури та класифікації товарів регіональної митниці (ВНКТ), відділу контролю митної вартості та номенклатури митниці (ВКМВН)», затвердженого наказом Державної митної служби України від 7.08.2007 р. N 667 (далі - Порядок) визначено, що рішення про визначення коду товару приймається ВНКТ (ВКМВН) на підставі встановлених характеристик товару, які є визначальними для класифікації товару згідно з вимогами УКТЗЕД.
Рішення про визначення коду товару оформляється за встановленою формою, доводиться до підрозділу і є обов'язковим для виконання при митному оформленні товару (пункт 11 Порядку).
Держмитслужба своїм листом від 18.09.2008г. N 29/1-11/6756-ЕП роз'яснила начальникам регіональних митниць порядок прийняття рішення про визначення коду товарів у відповідність з УКТЗЕД.
Однак, незважаючи на те, що рішення митниці (ВНКТ / ВКМВН) про класифікацію товарів в УКТЗЕД є обов'язковими для підприємств і громадян, такі рішення можуть бути оскаржені.
У відповідність з пунктом 16 Порядку, ВНКТ / (ВКМВН) має право скасувати прийняте ним рішення, якщо:
- рішення прийнято з порушенням вимог УКТЗЕД;
- рішення було прийнято на підставі неповної чи недостовірної інформації;
- внесено зміни до нормативно-правові акти, які регулюють питання класифікації товарів.
Крім того, митний орган вищого рівня має право скасувати рішення про визначення коду товару, прийняте підпорядкованим йому органом або прийняте уповноваженою особою ВНКТ / (ВКМВН) якщо:
- рішення було прийнято на основі неповної або недостовірної інформації;
- рішення було прийнято з порушенням вимог УКТЗЕД.
Крім того, Держмитслужба своїм листом від 30.08.2006 р. N 21/1-1484 роз'яснила, що крім можливості скасування ВНКТ / (ВКМВН) прийнятого ним рішення, суб'єкти ЗЕД мають можливість оскаржувати дії митних органів щодо визначення коду товарів у відповідність з УКТЗЕД у судовому порядку.
Беручи до уваги вищевикладене, у разі присвоєння митницею «неправильного» коду ввезених препаратів для імпортера можливий наступний алгоритм дій:
1. Оскаржити рішення начальнику митниці (регіональної митниці, яка прийняла рішення) і в Державну митну службу України. Перспективи позитивного вирішення питання ми розцінюємо як сумнівні, однак упускати цей шанс все ж не варто. При цьому, таке оскарження не впливає на можливість одночасного оскарження рішення в судовому порядку.
2. Товар розмитнюється за кодом, визначеним митницею, сплачується мито.
3. Подається позов до адміністративного суду з вимогами:
a. Визнати недійсним рішення митниці;
b. Зобов'язати митницю здійснювати митне оформлення товару за правильним кодом УКТЗЕД;
c. Стягнути з митниці суму переплати мита.
З урахуванням сформованої практики, можливо виділити наступні фактори, що впливають на вирішення питання щодо оскарження рішення митниці:
1. Експертиза.
Питання позитивної експертизи (щодо класифікації товару за УКТЗЕД) є ключовим для винесення судового рішення на користь позивача. Для переконливості, є прецеденти, коли позивачі робили кілька експертиз: судово-товарознавчу експертизу в інституті судових експертиз та експертизу ТПП України (слід зазначити, що судову експертизу призначає суд за клопотанням позивача).
2. Суд.
Адміністративні суди зараз перевантажені, тому при подачі позову в кінці вересня перше судове засідання, за нашими оцінками, відбудеться не раніше листопада - грудня. Враховуючи існуючу динаміку і необхідність експертизи, прийняття рішення в першій інстанції займе не менше 3-4 місяців. Орієнтовна кількість судових засідань у першій інстанції - 4.
2. Позивач.
Кожне рішення митниці необхідно оскаржувати окремо. Позивачем виступає відповідний імпортер (дистриб'ютор). При цьому слід зазначити, що судове рішення у справі за конкретним рішенням митниці не їсти 100% гарантією, що поставка аналогічного товару іншим дистриб'ютором пройде без питань (оскільки рішення приймається за позовом конкретної особи і тільки його стосується). Однак, це буде серйозним аргументом для доведення правильності коду ввезеного препарату будь-яким іншим імпортером.
3. Стягнення.
Питання стягнення коштів переплати з митниці досить непростий. У справу залучається державне казначейство. Списання коштів з рахунків державного казначейства - процес, скажімо так, не швидкий.
Для прикладу наводимо деякі судові рішення з практики оскарження рішень органів Держмитслужби:
1. Постанова Окружного адміністративного суду м. Києва № 9/627 від 28.07.2009г.
2. Постанова Верховного Суду України N 08/55 від 5.02.2008г.
3. Постанова Верховного Суду України N 08/123 від 10.06.2008г.
4. Постанова Верховного Суду України справу N 21-1121во06 від 14.08.2007г.
Оскарження дій митної служби Росії
Якщо порушення допущено працівниками митної служби Росії, то Вам необхідно ознайомитися з витягами з Федерального Закону "Про митне регулювання в Російській Федерації від 27 листопада 2010 року N 311-ФЗ, який вступив в дію з 29 листопада 2010 Хоча без юриста з Росії буде обійтися важко, якісь основи Ви будете знати заздалегідь:
Глава 3. Оскарження рішень, дій (бездіяльності) митних органів та їх посадових осіб
Стаття 36. Право на оскарження
1. Будь-яка особа має право оскаржити рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи, якщо таким рішенням, дією (бездіяльністю), на думку цієї особи, порушено його права, свободи чи законні інтереси, йому створені перешкоди до їх реалізації або незаконно покладено на нього будь-яка обов'язок. 2. Відмова особи від права на оскарження рішення, дії (бездіяльності) митного органу або його посадової особи недійсний.
Стаття 37. Порядок оскарження
1. Порядок подачі, розгляду та вирішення направляються в митні органи скарг на рішення, дії (бездіяльність) митних органів або їх посадових осіб у галузі митної справи визначається цією главою. Порядок, визначений цією главою, не застосовується у разі оскарження постанов митних органів або їх посадових осіб у справах про адміністративні правопорушення, а також інших рішень, дій (бездіяльності) митних органів або їх посадових осіб, щодо яких передбачений спеціальний порядок оскарження. 2. Рішення, дії (бездіяльність) митних органів або їх посадових осіб можуть бути оскаржені до митних органів і (або) до суду, арбітражного суду. Подача скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи в митні органи не виключає можливості одночасної або наступної подачі скарги аналогічного змісту до суду, арбітражного суду. Скарга на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи, подана в митні органи та до суду, арбітражного суду, розглядається судом, арбітражним судом. 3. Порядок подачі, розгляду і вирішення скарг, що направляються до судів і арбітражні суди, визначається законодавством Російської Федерації про цивільне судочинство і законодавством Російської Федерації про судочинство в арбітражних судах.
Стаття 38. Порядок подачі скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи
1. Скарга на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи подається у вищестоящий митний орган. Скарга на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи може бути подана як безпосередньо в вищестоящий митний орган, так і через митний орган, рішення, дія (бездіяльність) якого чи посадової особи якого оскаржується. 2. Митний орган, на рішення, дію (бездіяльність) якого чи посадової особи якого подана скарга, направляє її в вищестоящий митний орган разом з підтверджуючими матеріалами не пізніше п'яти робочих днів з дня її надходження. У випадках, коли митний орган, який отримав скаргу на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи, що не правомочний її розглядати, він зобов'язаний надіслати її не пізніше п'яти робочих днів до митного органу, який повинен її розглядати відповідно до цієї статті , з повідомленням про це в письмовій формі особи, яка подала скаргу. 3. Скарга на рішення, дію (бездіяльність) федерального органу виконавчої влади, уповноваженого в галузі митної справи, подається до цього органу.
Стаття 39. Повноваження осіб при оскарженні рішень, дій (бездіяльності) митного органу або його посадової особи. Участь представників при оскарженні рішень, дій (бездіяльності) митного органу або його посадової особи
1. Організації беруть участь в оскарженні рішень, дій (бездіяльності) митного органу або його посадової особи через свої органи, що діють відповідно до цивільного законодавства Російської Федерації. 2. На захист прав і законних інтересів недієздатних або не повністю дієздатних громадян при оскарженні рішень, дій (бездіяльності) митного органу або його посадової особи виступають їх законні представники - батьки, усиновителі, опікуни або піклувальники, які можуть доручити здійснювати дії щодо оскарження іншому обраному ними представнику . 3. Від імені ліквідованої організації при оскарженні рішень, дій (бездіяльності) митного органу або його посадової особи виступає уповноважений представник ліквідаційної комісії. 4. Представниками громадян, у тому числі індивідуальних підприємців, і організацій при оскарженні рішень, дій (бездіяльності) митного органу або його посадової особи можуть виступати адвокати та інші надають юридичну допомогу особи. 5. Повноваження керівників організацій, що діють від імені організацій в межах повноважень, передбачених федеральним законом, іншим нормативним правовим актом або установчими документами, підтверджуються документами, що засвідчують їх службове становище, а також установчими та іншими документами. Повноваження законних представників підтверджуються документами, що засвідчують їх статус та повноваження. Повноваження адвоката засвідчуються у відповідності з федеральним законом. Повноваження інших представників повинні бути визначені в довіреності, виданої та оформленої відповідно до частини 6 цієї статті, а у випадках, передбачених міжнародним договором Російської Федерації або федеральним законом, - у іншому документі. 6. Довіреність від імені організації повинна бути підписана її керівником або іншим уповноваженим на це її установчими документами особою і скріплена печаткою організації. Довіреність від імені громадянина може бути посвідчена нотаріально або в іншому встановленому федеральним законом порядку. Довіреність від імені індивідуального підприємця має бути їм підписана і скріплена його печаткою або може бути посвідчена нотаріально або в іншому встановленому федеральним законом порядку. 7. Представник має право вчиняти від імені особи, всі дії, передбачені цією главою, включаючи подачу і підписання скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи, якщо інше не передбачено в довіреності або іншому документі. При подачі скарги до митних органів довіреність повинна містити право на оскарження рішень, дій (бездіяльності) в галузі митної справи.
Стаття 40. Строки подання скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи Скарга на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи може бути подана протягом трьох місяців: 1) з дня, коли особі стало відомо або повинно було стати відомо про порушення його прав, свобод чи законних інтересів, створення перешкод до їх реалізації або про незаконне покладення на нього який-небудь обов'язки, 2) з дня закінчення строку для прийняття митним органом або його посадовою особою рішення або вчинення дії, встановленого актом митного законодавства Митного союзу, актом законодавства Російської Федерації про митну справу або іншим правовим актом Російської Федерації в галузі митної справи.
Стаття 41. Відновлення терміну для оскарження рішення, дії (бездіяльності) митного органу або його посадової особи 1. У разі пропуску з поважних причин строку для оскарження цей строк за заявою особи, яка звернулася із скаргою на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи (далі - заявник), відновлюється митним органом, правомочним розглядати цю скаргу. 2. Відновлення пропущеного строку для оскарження виражається у фактичному прийнятті до розгляду скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи.
Стаття 42. Форма і зміст скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи
1. Скарга на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи подається у письмовій формі і має бути підписана особою, чиї права, на його думку, порушені, або його представником власноручно. У разі, якщо скарга подається представником, до скарги повинні бути додані документи, що підтверджують його повноваження. Використання аналогів власноручного підпису для підписання скарги не допускається. 2. Скарга на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи повинна містити: 1) найменування митного органу або посаду, прізвище, ім'я та по батькові його посадової особи (якщо вони відомі), рішення, дія (бездіяльність) яких оскаржуються; 2) прізвище, ім'я, по батькові (за його наявності) або найменування особи, яка подає скаргу, її місце проживання або місце знаходження; 3) істота оскаржуваних рішення, дії (бездіяльності). 3. Заявник може не представляти документи і відомості, якими підтверджуються обставини, зазначені в цій скарзі. Якщо подання таких документів і відомостей має істотне значення для розгляду зазначеної скарги і ці документи відсутні в митному органі, рішення, дія (бездіяльність) якого чи посадової особи якого оскаржуються, митний орган, який розглядає зазначену скаргу, має право запросити їх у заявника. У цьому випадку термін розгляду скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи припиняється до подання особою запитаних митним органом документів та відомостей, але не більше ніж на три місяці з дня направлення даного запиту. У разі неподання особою запитаних митним органом документів та відомостей рішення за зазначеною скаргою приймається без урахування доводів, на підтвердження яких не були представлені документи і відомості.
Стаття 43. Наслідки подання скарги на рішення, дію митного органу або його посадової особи
1. Подача скарги на рішення, дію митного органу або його посадової особи не зупиняє виконання оскаржуваних рішення, дії. 2. За наявності достатніх підстав вважати, що оскаржувані рішення, дія не відповідають митного законодавства Митного союзу і законодавству Російської Федерації про митну справу, а також у разі, якщо непріостановленіе виконання рішення, дії може мати незворотний характер або може спричинити заподіяння значної шкоди заявнику, митний орган , який розглядає скаргу, має право повністю або частково призупинити виконання оскаржуваних рішень, дії до прийняття рішення по суті скарги.
Стаття 44. Підстави для відмови у розгляді скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи по суті
1. Митний орган відмовляє в розгляді скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи по суті в наступних випадках: 1) якщо не дотримані встановлені терміни оскарження і особа не звернулася із заявою про відновлення пропущеного строку для оскарження або заява про відновлення пропущеного строку для оскарження відхилено, 2) якщо не дотримані вимоги, встановлені частинами 1 і 2 статті 42 цього Закону; 3) якщо особа вже звернулося зі скаргою аналогічного змісту до суду і така скарга прийнята судом, арбітражним судом до розгляду або по ній винесено рішення ; 4) якщо предметом зазначеної скарги є рішення, дія (бездіяльність) органу, який не є митним органом, або посадової особи органу, який не є митним органом; 5) якщо скарга подана особою, повноваження якого не підтверджені у порядку, встановленому статтею 39 цього Федерального закону; 6) якщо скарга подана особою, права, свободи чи законні інтереси якого оскаржуваним рішенням, дією (бездіяльністю) не були порушені; 7) якщо предметом скарги є акт (документ) митного органу або його посадової особи, який не є рішенням в галузі митної справи; 8) якщо є рішення, прийняте відповідно до статті 48 цього Закону цим же митним органом у відношенні того ж заявника і про той самий предмет скарги; 9) якщо відсутній предмет оскарження, тобто факт прийняття рішення митним органом чи вчинення ним дії (бездіяльності) не підтвердився. 2. Рішення про відмову в розгляді скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи по суті має бути прийнято не пізніше п'яти робочих днів з дня надходження зазначеної скарги, якщо інше не передбачено цим Законом. 3. У випадках, передбачених пунктами 3, 8 і 9 частини 1 цієї статті, рішення про відмову в розгляді скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи по суті має бути прийнято не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання митним органом, розглядає цю скаргу, ухвали суду, арбітражного суду про прийняття скарги аналогічного змісту до розгляду або судового рішення чи інших документів, що свідчать про наявність підстав, що перешкоджають розгляду скарги. 4. Рішення митного органу про відмову у розгляді скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи по суті може бути оскаржено у вищестоящий митний орган або в суд, арбітражний суд.
Стаття 45. Відкликання скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи
1. Особа, яка звернулася із скаргою на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи, може відкликати її в будь-який момент до прийняття рішення за скаргою. 2. Повторна скарга з того ж приводу може бути подана в межах строків, встановлених статтею 40 цього Закону.
Стаття 46. Митний орган, який розглядає скаргу на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи
1. Скарга на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи розглядається вищим митним органом. 2. Від імені вищого митного органу рішення за скаргою приймає начальник цього митного органу або посадова особа митного органу, ним уповноважена. При цьому розгляд скарги на рішення, дію (бездіяльність) федерального органу виконавчої влади, уповноваженого в галузі митної справи, або його посадової особи не може проводитися посадовою особою, яка прийняла оскаржуване рішення, вчинили оскаржуване дію (бездіяльність), або нижчестоящим стосовно нього посадовою особою. Стаття 47. Строки розгляду скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи 1. Скарга на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи має бути розглянута митним органом протягом одного місяця з дня її надходження до митного органу, правомочний розглядати зазначену скаргу. 2. Якщо митний орган, який розглядає скаргу на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи, визнає необхідним продовжити зазначений у частині 1 цієї статті строк розгляду даної скарги, цей термін може бути продовжений начальником цього митного органу або посадовою особою митного органу, їм уповноваженим, але не більше ніж на один місяць, про що повідомляється особі, яка подала цю скаргу, в письмовій формі із зазначенням причин продовження. Стаття 48. Рішення митного органу за скаргою на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи
1. Рішення митного органу за скаргою на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи приймається в письмовому вигляді за формою, яка визначається федеральним органом виконавчої влади, уповноваженим у галузі митної справи. У такому рішенні повинні бути зазначені: 1) найменування митного органу, що розглянув скаргу; 2) номер рішення; 3) дата і місце складання рішення; 4) посада, прізвище та ініціали посадової особи митного органу, що прийняв рішення за скаргою, реквізити документа, що підтверджує його повноваження з розгляду скарги (за винятком начальника митного органу), 5) прізвище та ініціали або найменування особи, яка звернулася із скаргою; 6) істота оскаржуваних рішення, дії (бездіяльність), включаючи відомості про митному органі (посадову особу), рішення, дія (бездіяльність) якого оскаржується; 7) короткий виклад скарги по суті; 8) доводи та підстави для прийняття рішення за скаргою; 9) прийняте за скаргою рішення; 10) відомості про порядок оскарження прийнятого за скаргою рішення. 2. Рішення за скаргою має бути підписана посадовою особою митного органу, що прийняв зазначене рішення. 3. За результатами розгляду скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи митного органу: 1) визнає правомірними оскаржувані рішення, дії (бездіяльність) митного органу або його посадової особи та відмовляє у задоволенні скарги; 2) визнає неправомірними оскаржувані рішення, дія (бездіяльність) митного органу або його посадової особи повністю або частково і приймає рішення про задоволення скарги повністю або частково. 4. У разі задоволення скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи повністю або частково митний орган: 1) скасовує повністю або частково прийняте митним органом або його посадовою особою оскаржуване рішення, 2) скасовує прийняте митним органом або його посадовою особою оскаржуване рішення і зобов'язує цей митний орган або його посадова особа прийняти нове рішення відповідно до митного законодавства Митного союзу і законодавством Російської Федерації про митну справу або самостійно приймає таке рішення, якщо його прийняття відноситься до компетенції митного органу, що розглянув скаргу; 3) визнає дію ( бездіяльність) митного органу або його посадової особи неправомірним і визначає заходи, які повинні бути прийняті з метою усунення допущених порушень, або самостійно здійснює необхідні дії, якщо їх вчинення належить до компетенції митного органу, що розглянув скаргу, якщо такі заходи і (або) дії не були прийняті (вчинені) раніше. 5. Дії по реалізації рішення митного органу про задоволення скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи повинні бути вчинені митним органом, рішення, дія (бездіяльність) якого чи посадової особи якого визнані неправомірними, протягом 10 робочих днів з дня надходження рішення за зазначеною скаргою до цього органу, якщо в зазначеному рішенні не встановлений інший строк для їх вчинення. 6. Посадова особа митного органу, що розглядає скаргу на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи від імені митного органу, при виявленні ознак винного невиконання або неналежного виконання посадовою особою митного органу покладених на нього посадових обов'язків вживає заходів щодо притягнення цієї посадової особи до дисциплінарної відповідальності у встановленому порядку. 7. Копія рішення, прийнятого за результатами розгляду скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи, направляється особі, яка звернулася із зазначеною скаргою, в межах строків, встановлених статтею 47 цього Закону. 8. Рішення митного органу за скаргою на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи може бути оскаржено у вищестоящий митний орган або в суд, арбітражний суд.
Стаття 49. Спрощений порядок оскарження рішення, дії (бездіяльності) посадової особи митного органу 1. У спрощеному порядку можуть бути оскаржені рішення, дії (бездіяльність) посадової особи митниці або митного поста у зв'язку з ввезенням в Російську Федерацію і (або) вивезенням з Російської Федерації товарів, вартість яких не перевищує 1,5 мільйона рублів, і (або) одного транспортного засобу (складу транспортних засобів). 2. Спрощений порядок оскарження рішення, дії (бездіяльності) посадової особи митниці або митного поста полягає у зверненні особи з усною скаргою до вищестоящого посадовій особі відповідно митниці або митного поста, а в разі оскарження рішення, дії (бездіяльності) начальника митного поста - до начальника митниці, в регіоні діяльності якої знаходиться даний митний пост. 3. Розгляд скарги на рішення, дію (бездіяльність) посадової особи митного органу в спрощеному порядку здійснюється невідкладно, і рішення по ній приймається негайно, але не пізніше трьох годин з моменту її подачі. 4. При оскарженні у спрощеному порядку за бажанням особи, яка звернулася із скаргою на рішення, дію (бездіяльність) посадової особи митного органу, посадовою особою митного органу, що розглядає зазначену скаргу, складається акт про розгляд цієї скарги у спрощеному порядку, в якому зазначаються відомості про рассматривающем скаргу посадову особу митного органу, про особу, яка звернулася із скаргою, короткий зміст скарги, доводи та підстави для прийняття рішення та прийняте рішення. У разі відмови у розгляді скарги на рішення, дію (бездіяльність) посадової особи митного органу в спрощеному порядку в цьому акті зазначаються причини такої відмови. Форма акта визначається федеральним органом виконавчої влади, уповноваженим у галузі митної справи. Акт про розгляд скарги на рішення, дію (бездіяльність) посадової особи митного органу в спрощеному порядку підписується посадовою особою митного органу, що розглядає скаргу, і особою, яка звернулася зі скаргою. Копія акту про розгляд скарги на рішення, дію (бездіяльність) посадової особи митного органу в спрощеному порядку вручається особі, яка звернулася зі скаргою. 5. Розгляд скарги на рішення, дію (бездіяльність) посадової особи митного органу в спрощеному порядку і прийняття по ній рішення не є перешкодою для подачі скарги на рішення, дію (бездіяльність) митного органу або його посадової особи в загальному порядку. 6. Акт про розгляд скарги на рішення, дію (бездіяльність) посадової особи митного органу в спрощеному порядку може бути оскаржений в загальному порядку до вищестоящого митний орган або в суд, арбітражний суд.
21 листопада 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Сімейні історії
Багато хто хто зустрічався з сімейними позовами погодиться, як не приємно цим займатися і скільки нервових клітин це краде. Допоможе коли поруч підходящий приклад позову, який підходить під Вашу історію. Брак и семьяЗаповіт і закон
Отримання спадщини часто пов'язане з раптовими спорами. Спадкування за законом і заповітом різниться за своїм механізмом. Зразки заяв, з проблем пов'язаних зі спадковими спорами. НаследствоЖитлові проблеми
Приклади позовів з цивільних спорів, щодо житлових квартир. Право на житло містить право проживання володіння користування. Тут буває багато суперечок і розбіжностей. Помітна відмінна риса між власністю іарендой. Тут же відомі позови по розділу особового рахунку та користування квартирою. Зразки позовних заяв допоможуть з'ясувати що саме вимагають вказувати в позовній заяві до суду. Жилищное правоЗавдана шкода і її компенсація
Буває, що нам завдають шкоди. Шкода буває матеріальний, нематеріальний. У залежності від вини умислу, необережності. Залежно відсутності-наявності виникає обов'язок відшкодувати завдану шкоду. І людина, кому заподіяно шкоду хоче її компенсації. Відповідальність за неповнолітнього, собаку та інше Возмещение вредаДорожньо транспортна пригода
Псування особистого авто-одного не може бути приємним часом. Той хто зустрічав це подія підтримає цей вислів. Раз вже це сталося, кожен змушений якось вирішувати цю проблему. Після того як інспектор оформив схеми виклики страховиків страхові документи пояснення іноді виникає вимога про повну компенсацію збитків, і моральної компенсації ДТПАналітичні огляди
Професори повторювали, якщо мета бути чудовим фахівцем, ретельно стеж за законотворчістю. Або за аналітикою законів, зробленими іншими фахівцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...