Характеристика психолога на дитину зразок
У соціалістичному минулому рекомендацію гаранта заміняла звичайна характеристика. Кожному доводилося зв'язуватися з таким документом як характеристика. Вашій увазі приклад, який збереже час на складання якісного документа Одна справа вимагати характеристику, зовсім інше надавати. Коли доводилося вибирати роботу, або зайняти почесну посаду. Не змінилися була потрібна характеристика. В сучасних реаліях в звичний ужиток зайшло незвичне поняття як рекомендація у вигляді листа. Сьогодні характеристики знову називають листами-рекомендаціями.
Психологічний діагноз (висновок про психічному розвитку дитини)
Психологічний діагноз (висновок про психічному розвитку дитини) |
Документація шкільного психолога - Інформація шкільного психолога |
Важливий етап психодиагностической роботи психолога — формулювання висновку про основні характеристики вивчалися компонентів психічного розвитку або формування особистості дитини, іншими словами — психологічний діагноз. Це центральний, за визначенням Л. С. Виготського — вузловий, етап, в ім'я якого розгортаються всі попередні й виходячи з якого можуть будуватися наступні. Діагноз не просто ставиться за результатами психологічного обстеження, але обов'язково передбачає співвіднесення отриманих в обстеженні даних з тим, як виявлені особливості проявляються в так званих життєвих ситуаціях (життєві показники). Велике значення при постановці діагнозу має віковій аналіз отриманих даних, причому з урахуванням зони найближчого розвитку ребенка.Серьезную помилку бачив Л. С. Виготський в спробі підходити до діагнозу як встановленню низки симптомів або фактичних даних. Він підкреслював, що при науковому діагнозі, що базується на відомих симптомах, йдучи від них, ми констатуємо певний процес, що лежить в основі цих симптомів. Іншими словами, ми враховуємо не тільки наявність певних симптомів, а й викликають їх причини. При цьому слід мати на увазі, що можлива, з одного боку, надмірна спільність і невизначеність висновків, з іншого — занадто велика їх категоричність і однозначність. І те й інше неприпустимо, так як закриває можливість реальної роботи з розвитку дитини. На думку К. Роджерса, при вивченні поведінки дитини не тільки в лабораторних, але і в реальних життєвих ситуаціях ми повинні розуміти, що одержувані психологічні дані відрізняються і повинні відрізнятися певною, допустимої ступенем неточності. Він справедливо стверджував, що є велика різниця між достовірністю отриманих в конкретному дослідженні або обстеженні даних і достовірністю виводу. Висновки завжди відносні, оскільки робляться на підставі експериментів або спостережень, проведених за однією або декількома з можливих методик і напрямків і одному з можливих способів інтерпретації даних. Таким чином, діагноз повинен грунтуватися на критичному і обережному тлумаченні даних, отриманих з різних істочніков.Как показує досвід, значні труднощі в постановці діагнозу пов'язані з недостатньо чітким уявленням дитячого психолога про кордони своєї професійної компетенціі.Существует дві основні форми відставання у розвитку: 1) відставання, пов'язане з органічними порушеннями нервової системи і яка потребує клініко-психологічної або медичної діагностики та теорії; 2) тимчасове відставання і неадекватна поведінка, пов'язані з несприятливими зовнішніми і внутрішніми умовами розвитку практично здорових детей.Важно, щоб в тих випадках, коли у психолога виникають підозри про патопсихологическом або дефектологічному характер виявлених порушень, він не намагався сам поставити діагноз, а рекомендував батькам і в тактовної формі переконував їх звернутися до відповідних установ. Те ж відноситься і до проблеми соціальних факторів, що зумовили ту чи іншу характеристику дитини. Психологічний діагноз повинен ставитися психологом в суворій відповідності з професійною компетенцією і на тому рівні, на якому може здійснитися конкретна психолого-педагогічна корекція або інша психологічна помощь.Формуліровка діагнозу обов'язково повинна містити і прогноз — професійно обгрунтоване передбачення шляху і характеру подальшого розвитку дитини. Причому прогноз, як зазначалося, у двох напрямках: за умови, якщо з дитиною буде своєчасно проведена необхідна робота, і за умови, якщо такої роботи з ним своєчасно проведено не буде. Слід ретельно пр0думивать, кому і в якій формі повідомляти про діагноз і прогнозі психічного і особистісного розвитку дитини. Знайомлячи з діагнозом зацікавлених у ньому людей — вихователів, вчителів, батьків, дітей, — його насамперед потрібно перевести на зрозумілу всім мову, очистити від наукової термінології, інакше діагноз не буде зрозумілий, а праця психолога виявиться марним. Джерело: Практична психологія освіти; Навчальний посібник 4-е изд. / За редакцією І. В. Дубровіної — СПб .: Пітер, 2004. |
Висновок психолога зразок
У шапці укладення психолога потрібно вказати повне найменування організації, представника (психолог) який пише висновок психолога на дитину.
Висновок психолога (приклад)
Прізвище ім'я та дата народження дитини. (Та інші формальні дані укладення дитячого психолога).
Легко і швидко встановлює контакт, проявляє в ньому зацікавленість, охоче підкоряється. Працездатність зберігається до кінця завдання. Спілкування активне. емоційний фон під час обстеження врівноважений.
Зовнішні емоційні прояви чітко виражені і різноманітні. Здійснювана діяльність целенаправлена.
Діалогічна мова многосложна, монологічне мовлення розгорнута з використанням складних речень. Обсяг словникового запасу відповідає віковій нормі
Розвинені комбінаторні здібності (вміє оперувати образами, співвідносить частини і ціле, здійснює аналіз і синтез сприймаються об'єктів).
Обсяг слухоречевой і зорової пам'яті відповідає віковій нормі. домінуючий вид пам'яті зорова.
Увага нестійке. обсяг і вибірковість уваги знижені. Швидкість виконання завдань на час нижче середнього.
Достатній рівень узагальнення, хоча спостерігається деякі труднощі при пошуку узагальнюючих понять. Допускаються випадкові, одиничні помилки, які швидко коригуються самостійно і за допомогою психолога.
При дослідженні емоційно-особистісної сфери були виявлені такі особливості: високий рівень особистісної тривожності, а також високі показники по алекситимии 9сніженная здатність до вербалізації емоційних станів).
Рекомендації медичного психолога: корекційна робота, спрямована на зниження рівня тривоги, розвиток основних характеристик уваги (стійкості, продуктивності).
Психолог / підпис
Дата
Пропонуємо матеріали по темі, що:
- Труднощі дітей з СДУГ Синдрому дефіциту уваги і гіперактивності СДУГ супроводжують запізнювання процесів дозрівання вищих психічних функцій і як ...
- Психолого педагогічна характеристика на дитину Психолого педагогічна характеристика на дитину може бути представлена ??за такою схемою: 1.Формальние дані: -ПІБ -Дата народження ...
- Конспект заняття для гіперактивного дитини На сьогоднішній день через низку труднощів не прийнято діагностувати СДВ до 4 років дитини. Зараз ...
- Підліток не ходить в школу Успішність всіх дітей до підліткового віку сильно погіршується. До юнацького віку потреба в знаннях, у ...
- Несамостійний дитина. Балувана Ви вважаєте, що ваша дитина несамостійний? Чи можна навчити самостійності і як уникнути помилок у розвитку ...
Перекладено:
http://vashpsixolog.ru, http://trudno-deti.ru
Інші зразки характеристик
28 березня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Зразки документів у сімейних справах
Кожен, хто стикався з сімейними суперечками підтвердить, як не приємно цим займатися і скільки нервових клітин це забирає. Доброю допомогою є коли знайдеться конкретний шаблон заяви, що підходить під Вашу ситуацію. Брак и семьяСпадкування за законом і заповітом
Відкриття спадщини часто пов'язане з різними труднощами. Спадкування за заповітом і законом має відмінності за своїм принципом. Шаблони судових позовів, по тяжбах пов'язаним з суперечками про поділ наслества. НаследствоЖитлове приміщення і право користування
Зразки позовних заяв у цивільних справах, щодо житла. Житлове право включає в себе право користування проживання володіння. Щодо цього спалахує дуже багато розбіжностей і суперечок. Очевидна різниця між житловим фондом комунальної ічастной власністю. На цьому ж грунті розгораються спори по розділу особового рахунку та користування квартирою. Зразки заяв до суду допоможуть зрозуміти що саме потрібно вказувати в своїй заяві. Жилищное правоСпори щодо відшкодування шкоди
Буває, що нашій власності завдають шкоди. Шкода буває нематеріальний, матеріальний. Визначається це судячи з наявності-відсутності провини можливості передбачити можливу шкоду. У залежності від цього виникає обов'язок відшкодувати завдану шкоду. І той, чиїм інтересам завдано шкоду мріє її відшкодування. Відповідальність за неповнолітнього, тваринного та інше Возмещение вредаДТП
Дорожньо транспортна пригода не є приємним сюрпризом. Кожен хто проходив цю подію буде згоден з цим твердженням. Але якщо це сталося, доведеться якось виходити з ситуації. Коли оформлені схеми страхові документи пояснення виклики страховиків як правило виникає суперечка про додаткову компенсацію ушкоджень, і погіршенні зовнішнього вигляду ДТПСтатті спеціалістів
У навчальному закладі говорили, якщо думаєш бути прекрасним фахівцем, як слід стеж за законами. Або за аналізом законотворчості, зробленими іншими фахівцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...