Характеристика на співробітника банку зразок
Як правило потрібно було з'явитися до начальника з кадрів з характеристикою. Тепер характеристики як раніше називають рекомендаційним листом. Коли доводилося вступати на роботу, або зайняти важливу посаду. В радянські часи рекомендацію заміняла банальна характеристика. Все частіше в звичний ужиток вкралось таке поняття як рекомендаційний лист. Існує відміну отримувати характеристику, зовсім інше видавати. Майже всім доводилося стикатися з таким поняттям як характеристика. Ось бланк, який збереже час для написання правильного документа.
Складаємо характеристику правильно: інструкція
Всі знають, що існує такий документ, як характеристика з місця роботи. Але далеко не всі знають, навіщо вона потрібна. А адже характеристика необхідна і для проходження планової атестації, і для переходу на більш високооплачувану роботу.
Характеристику вимагають і органи опіки при оформленні усиновлення і деякі банки при видачі великих кредитів або іпотеки, а також суди при розгляді деяких категорій справ. Тому дуже важливо знати, як написати характеристику з місця роботи.
Про що потрібно писати в характеристиці?
Так як характеристика є офіційним документом, в ній має міститися відгук про службову діяльність конкретної людини. І ніж подробней і тлумачний він буде складений, тим більше шансів у співробітника отримати бажану роботу і зайняти конкурентну вакансію. Так що характеристика з місця роботи повинна являти собою опис (стислий) трудовий діяльності працівника, його ділових якостей, професійного рівня і давати оцінку його роботи, а також моральних якостей.
Хто складає і підписує характеристику?
Характеристика складається у двох примірниках (один видається співробітникові на руки, а другий залишається на підприємстві) або інспектором відділу кадрів, або начальником відділу, де працює співробітник (якщо у нього є такі повноваження). Той, хто склав характеристику, її і підписує.
Характеристика завіряється печаткою організації та підписом керівника установи. Співробітник ж, який склав характеристику, несе повну відповідальність за всі зазначені в ній відомості та їх достовірність.
Якщо характеристика вимагається в сторонню організацію, її може підписати тільки керівник установи, але в цьому випадку на другому екземплярі, який залишається у відділі кадрів, повинні стояти візи всіх уповноважених осіб: начальника відділу, де працює співробітник, або інспектора з кадрів і керівника організації.
Як оформляється характеристика?
Треба сказати, що формально бланків для написання характеристики не існує, але мається стандарт, якому потрібно слідувати (Умовно його можна назвати - бланк характеристики з місця роботи). Що ж стосується правил написання, то викладати інформацію в документі потрібно від третього особи теперішнього або ж минулого часу (тобто закінчив, працював, керував, брав участь та інше), а оформляти характеристику необхідно на стандартних аркушах формату А4. Службова характеристика складається з декількох частин, а саме:
- Заголовної частини - у ній вказується найменування документа - ХАРАКТЕРИСТИКА, а також назва організації, посада співробітника, його прізвище, ім'я та по батькові повністю.
- Анкетних даних співробітника, на якого пишеться
характеристика - до анкетних даних відносяться прізвище, ініціали, рік народження,
освіта (тут потрібно вказати не тільки рівень освіти, але і які
навчальні заклади, коли і де співробітник закінчив), спеціальність (професія),
вчені звання і ступені (якщо вони є).
Анкетні дані оформляються окремим абзацом тексту.
- Даних про трудову діяльність - в цьому розділі необхідно точно вказати, з якого моменту, і на якій посаді співробітник почав свою трудову діяльність на даному підприємстві, можна вказати, де і ким він працював до приходу в нинішню організацію, а також внести дані про його кар'єрному зростанні (перекладах всередині підприємства). Тут же потрібно перерахувати найбільш великі і значущі результати його кар'єри, наприклад, участь або керівництво якимось проектом, напрямком, додати інформацію про підвищення кваліфікації або отриманні додаткової освіти (якщо це мало місце).
- Оцінки службових, ділових і особистих якостей працівника - тут
слід вказати рівень професіоналізму, компетентності, наявність досвіду роботи,
знання нормативних документів за посадою та спеціальності, функціональних
обов'язків і прав. Важливо вказати загальний рівень ерудиції, наявність здатності
до професійного зростання та самоосвіти, інтерес до нових методів роботи і
прагнення до самовдосконалення, а також уміння встановлювати ділові контакти
і приймати рішення в межах посадовий зони відповідальності.
Обов'язково потрібно згадати про те, чи здатний співробітник грамотно планувати свою роботу, здійснювати функцію керівництва, працювати в складних умовах, приймати ефективні рішення і будувати нормальні відносини з колегами, підлеглими і керівництвом. У плані особистих якостей потрібно приділити увагу інформації про те, чи користується співробітник авторитетом у колег і керівництва, а також рівню його культури і психологічним якостям.
Крім того, в цьому розділі, як правило, вказуються наявні у працівника заохочення, нагороди або стягнення.
- Заключній частині, в якій слід вказати, куди і для чого надається характеристика з місця роботи.
Завантажити характеристику з місця роботи ви можете тут: зразок характеристики.
Під підписами начальника відділу та керівника підприємства ставиться дата видачі характеристики. А якщо документ призначений для планової атестації всередині організації, то співробітник, на якого складена характеристика, повинен ознайомитися з нею і зробити внизу відповідний запис з підписом і датою ознайомлення з документом.
moyafirma.com
Перекладено:
Інші зразки характеристик
25 квітня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Позовні заяви з сімейних справах
Багато хто хто зустрічався з сімейними проблемами відчував, як болісно цим займатися і скільки клітин мозку це забирає. Допоможе якщо вчасно знайдеться хороший приклад заяви, який підходить під Вашу історію. Брак и семьяСпадкові спори
Прийняття спадщини часто буває з великими проблемами. Прийняття спадщини за заповітом і законом різниться за своїм механізмом. Приклади позовів, по спорах пов'язаних зі спадковими спорами. НаследствоЖитлові правовідносини
Зразки позовних заяв у цивільних позовів, щодо житла. Житлове право це право володіння користування проживання. Тут виникає чимало розбіжностей і суперечок. Є різниця між приватною квартіройігосударственной. З цих же причин розгораються проблеми по розділу особового рахунку і порядку спільного проживання. Приклади заяв допоможуть зрозуміти що саме потрібно вказувати в заяві до суду. Жилищное правоВідшкодування шкоди
Буває, що нам завдають шкоди. Збиток буває нематеріальний, матеріальний. Визначається це судячи з наявності провини бажання або небажання завдати шкоди. Залежно від ознак виникає обов'язок компенсувати заподіяну шкоду. І людина, чиїм інтересам завдано шкоду вимагає її відшкодування. Відповідальність за неповнолітнього, тваринного та інше Возмещение вредаДТП
ДТП не може бути приємним сюрпризом. Кожен, хто переживав цю подію буде згоден з цим висловлюванням. Раз вже це прийшло, кожний змушений якось виходити із ситуації. Після того, як міліція оформила схеми страхові документи пояснення виклики страховиків іноді виникає вимога про повну компенсацію шкоди, та зменшення продажної вартості ДТПОгляд законодавства
Викладачі наполягали, якщо мрієш стати відмінним фахівцем, ретельно стеж за законодавством. Або за аналітикою законотворення, зробленими іншими юристами. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...