Головавтотрансінспекція не забезпечила виконання покладених на неї завдань, - Рахункова палата України
В ході проведеної Рахунковою палатою України перевірки діяльності Головної державної інспекції на автомобільному транспорті по здійсненню контролю за безпечними перевезень пасажирів у 2009-2010 роках виявлено, що створена у 2005 році Головавтотрансінспекція не забезпечила виконання покладених на неї завдань. Про це повідомляє прес-служба Рахункової палати України.
В результаті, як свідчить статистика, кількість постраждалих у дорожньо-транспортних пригодах автотранспорту в кілька разів перевищує сумарну кількість постраждалих на інших видах транспорту, зростає і кількість ДТП за участю ліцензованого автотранспорту.
Цілі щодо забезпечення громадянам і гостям країни належної безпеки на автошляхах не досягаються.
Перевіркою виявлено, що ліцензії на перевезення пасажирів і вантажів видаються без огляду стану транспорту. Фактично відомство самоусунулося від протидії нелегальним перевізникам, що призвело до постійного збільшення їх кількості.
Власне кожен третій перевізник є нелегальним, від чого страждає якість надання послуг з перевезення пасажирів і виникає загроза їхній безпеці. Так, за даними Мінтрансзв'язку України, тільки за одну добу з прилеглих територій Центрального та Південного залізничних вокзалів Києва нелегально виїжджають близько 1000 автобусів різної пассажіровместітельності. Однак питання діяльності нелегальних перевізників досі не вирішено, виведення їх з ринку перевезень не відбувається.
Не врегульовано і нормативи надання послуг при нерегулярних та регулярних спеціальних пасажирських перевезеннях, не виключена і можливість надання додаткових пасажиромісць.
Це дозволяє транспортникам, які не брали участь в конкурсі на здійснення перевезень, працювати на існуючих маршрутах під виглядом регулярних або нерегулярних перевізників, відбираючи пасажирів у тих підприємців, які виграли тендер на цю роботу.
Колегія Рахункової палати зазначила відмінності в побудові системи відповідальності за безпеку дорожнього руху і безпеку перевезення пасажирів, які взаємопов'язані. Однак забезпечення якості та безпеки перевезень людей покладено на Головавтотрансінспекції, а безпека руху - на ДАІ МВС України. Порядок же взаємодії між цими відомствами не введений. Зокрема, Головавтотрансінспекція не має повноважень в ході рейдових перевірок зупиняти транспортні засоби без працівників ДАІ МВС України.
В даний час Головавтотрансінспекція ліквідується, а новостворена структура - Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті - до цих пір не функціонує, що все більше ускладнює забезпечення безаварійних автоперевезень. Рішення зазначеного питання набуває надзвичайної актуальності і гостроти напередодні проведення ЄВРО-2012. Адже одним із ключових пріоритетів цього загальноєвропейського заходу визначена саме безпеку пасажирських перевезень.
За матеріалами http://pravo.ua
25 квітня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Позовні заяви з сімейних питань
Будь-хто хто зустрічався з сімейними неприємностями відчував, як болісно цим займатися і скільки життєвих сил це витягує. Добре коли знайдеться непоганий зразок заяви, що підходить під Ваш випадок. Брак и семьяЗаповіт і закон
Відкриття спадщини часто проходить з різними проблемами. Спадкування за законом і заповітом відрізняється за своїм механізмом. Приклади судових позовів, з проблем пов'язаних з отриманням спадщини. НаследствоПраво на житло
Приклади заяв до суду з цивільних позовів, щодо житлових приміщень. Право на житло це право проживання користування володіння. Тут виникає чимало розбіжностей і суперечок. Законом визначено відмінна риса між житловим фондом приватної та комунальної власністю. За цим же ознаками йдуть протиріччя по розділу особового рахунку та користування квартирою. Приклади позовів допоможуть вивчити які саме вимоги потрібно вказувати в заяві до суду. Жилищное правоЗавдана шкода та її відшкодування
Трапляється, що нашим речам завдають шкоди. Збиток буває нематеріальний, матеріальний. Це залежить від вини умислу, необережності. Залежно від наявності-відсутності з'являється обов'язок компенсувати заподіяну шкоду. І кожен, чиєму майну завдано шкоду хоче її відшкодування. Укус собаки, зіпсованого майно та інше Возмещение вредаДТП
ДТП не може бути приємним часом. Кожен, хто проходив це подія підтримає це твердження. Раз вже це сталося, доведеться якось виходити з ситуації. Коли оформлено страхові документи схеми виклики страховиків пояснення буває виникає проблема про додаткове відшкодування шкоди, і моральної компенсації ДТПОгляд законодавства
В інституті казали, якщо бажаєш бути гарним юристом, постійно стеж за законами. Або за оглядами законодавства, зробленими іншими юристами. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...