Головавтотрансінспекція не забезпечила виконання покладених на неї завдань, - Рахункова палата України
В ході проведеної Рахунковою палатою України перевірки діяльності Головної державної інспекції на автомобільному транспорті по здійсненню контролю за безпечними перевезень пасажирів у 2009-2010 роках виявлено, що створена у 2005 році Головавтотрансінспекція не забезпечила виконання покладених на неї завдань. Про це повідомляє прес-служба Рахункової палати України.
В результаті, як свідчить статистика, кількість постраждалих у дорожньо-транспортних пригодах автотранспорту в кілька разів перевищує сумарну кількість постраждалих на інших видах транспорту, зростає і кількість ДТП за участю ліцензованого автотранспорту.
Цілі щодо забезпечення громадянам і гостям країни належної безпеки на автошляхах не досягаються.
Перевіркою виявлено, що ліцензії на перевезення пасажирів і вантажів видаються без огляду стану транспорту. Фактично відомство самоусунулося від протидії нелегальним перевізникам, що призвело до постійного збільшення їх кількості.
Власне кожен третій перевізник є нелегальним, від чого страждає якість надання послуг з перевезення пасажирів і виникає загроза їхній безпеці. Так, за даними Мінтрансзв'язку України, тільки за одну добу з прилеглих територій Центрального та Південного залізничних вокзалів Києва нелегально виїжджають близько 1000 автобусів різної пассажіровместітельності. Однак питання діяльності нелегальних перевізників досі не вирішено, виведення їх з ринку перевезень не відбувається.
Не врегульовано і нормативи надання послуг при нерегулярних та регулярних спеціальних пасажирських перевезеннях, не виключена і можливість надання додаткових пасажиромісць.
Це дозволяє транспортникам, які не брали участь в конкурсі на здійснення перевезень, працювати на існуючих маршрутах під виглядом регулярних або нерегулярних перевізників, відбираючи пасажирів у тих підприємців, які виграли тендер на цю роботу.
Колегія Рахункової палати зазначила відмінності в побудові системи відповідальності за безпеку дорожнього руху і безпеку перевезення пасажирів, які взаємопов'язані. Однак забезпечення якості та безпеки перевезень людей покладено на Головавтотрансінспекції, а безпека руху - на ДАІ МВС України. Порядок же взаємодії між цими відомствами не введений. Зокрема, Головавтотрансінспекція не має повноважень в ході рейдових перевірок зупиняти транспортні засоби без працівників ДАІ МВС України.
В даний час Головавтотрансінспекція ліквідується, а новостворена структура - Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті - до цих пір не функціонує, що все більше ускладнює забезпечення безаварійних автоперевезень. Рішення зазначеного питання набуває надзвичайної актуальності і гостроти напередодні проведення ЄВРО-2012. Адже одним із ключових пріоритетів цього загальноєвропейського заходу визначена саме безпеку пасажирських перевезень.
За матеріалами http://pravo.ua
02 cічня 2025 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Позови з сімейних проблем
Сімейні суперечки забирають у людини дуже багато часу, грошей ісіл. Розвал сім'ї не бажане подія, а за ним часто йде розділ майна подружжя та встановлення порядку спілкування з дітьми. Всі ці питання вимагають звернення до судових інстанцій, якщо сторони не зуміли вирішити все мирно. Брак и семьяСпадкові справи
Вступ у права успадкування часто проходить з великими труднощами. Прийняття спадщини за заповітом і законом відрізняється за своїм механізмом. Приклади заяв, у справах пов'язаних з вступом у права успадкування. НаследствоЖитлове приміщення і право користування
Зразки позовних заяв у цивільних справах, щодо житла. Житлове право включає в себе право користування проживання володіння. Щодо цього спалахує дуже багато розбіжностей і суперечок. Очевидна різниця між житловим фондом комунальної ічастной власністю. На цьому ж грунті розгораються спори по розділу особового рахунку та користування квартирою. Зразки заяв до суду допоможуть зрозуміти що саме потрібно вказувати в своїй заяві. Жилищное правоКомпенсація шкоди
Буває, що нам заподіюють шкоду. Шкода буває матеріальний, нематеріальний. Це залежить від вини можливості передбачити можливі збитки. Залежно від ознак виникає обов'язок покрити заподіяну шкоду. І кожен, чиїй власності заподіяно шкоду жадає її компенсації. Зіпсованого майно, шкода завдана укусом тваринного Возмещение вредаНеприємність в дорозі
ДТП не є приємним сюрпризом. Той хто переживав це подія підтримає цей вислів. Але якщо це сталося, кожен змушений якось виходити із ситуації. Після того як інспектор оформив страхові документи пояснення схеми виклики страховиків буває виникає проблема про повну компенсацію збитків, і погіршенні зовнішнього вигляду ДТПСтатті спеціалістів
Професори говорили, якщо мрієш бути гарним фахівцем, не перестаючи стеж за законотворчістю. Або за статтями законотворчості, зробленими іншими фахівцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...