Компанія Arzinger провела бізнес-сніданок на тему «Правові аспекти реклами та промоції лікарських засобів, медичної техніки та виробів медичного призначення»
Доповідачами семінару виступили: Тимур Бондарєв, керуючий партнер і керівник практики охорони здоров'я та фармацевтики Arzinger, юристи Світлана Івасенко та Світлана постригав.
В ході семінару доповідачі детально розглянули нормативні акти, які регулюють рекламну і промоутерську діяльність на фармацевтичному ринку, виділивши в них основні вимоги, заборони і «підводні камені» з точки зору реклами лікарських засобів (ЛЗ) та медичної техніки (МТ) .
Відповідно до Закону України «Про рекламу» рекламувати можна зареєстровані лікарські засоби (ЛЗ), що відпускаються без рецепта лікаря, і медичну техніку (МТ), застосування якої не вимагає спеціальних знань і підготовки. Реклама ЛЗ та МТ повинна в обов'язковому порядку містити об'єктивну інформацію про ЛЗ / МТ і давати чітке розуміння, що дане повідомлення є саме рекламним. Закон вимагає повідомляти в рекламі про необхідність консультації з лікарем перед прийняттям ЛЗ та ознайомленням з інструкцією, а також давати попереджувальний текст про небезпеку самолікування.
Забороняється в рекламі надавати інформацію, яка може вводити споживачів в оману щодо складу ЛЗ, їх походження, ефективності і лікувальних властивостей; порівнювати з іншими ЛЗ / МТ; приводити конкретні приклади вдалого застосування ЛЗ / МТ і давати рекомендації або посилання на рекомендації медичних працівників, вчених і медичних установ щодо таких ЛЗ / МТ.
Ст. 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» визначає поняття недостовірної інформації, що вводить в оману, розповсюдження якої є порушенням конкурентного законодавства. При підготовці рекламних текстів і повідомлень про ЛЗ / МТ важливо пам'ятати, що поняття вводить в оману інформації не обмежується тільки очевидно недостовірними повідомленнями. Поширення неточної, неповної, відірваної від контексту інформації, так само як і перебільшення, замовчування окремих фактів, пов'язаних з предметом реклами, може створювати у споживачів невірне уявлення про рекламованих товарах, роботах чи послугах.
Одним з розглянутих питань семінару стало нове антикорупційне законодавство - Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції» в контексті реклами та промоції ЛЗ / МТ. Юристи Arzinger нагадали учасникам семінару, як трактує новий закон подарунки і гостинність, які заборони і обмеження існують в цьому зв'язку.
Зокрема, згідно з роз'ясненням Мін'юсту від 28.07.2011 р., до подарунків, що відповідають загальноприйнятим уявленням про гостинність, відносяться особисті подарунки, наприклад, з нагоди дня народження або загальновизнаного свята, а також ділові подарунки (сувеніри) і прояви гостинності (запрошення на каву чи обід) у скромних масштабах, за умови, що ці подарунки не вплинуть на прийняття рішення суб'єктами відповідальності.
По завершенні семінару юристи Arzinger дали ряд рекомендацій для представників фармацевтичних компаній з підготовки реклами та промо матеріалів ЛС / МТ з урахуванням вимог законодавства.
Після виступу доповідачів учасники бізнес-сніданку мали можливість задати питання експертам і поділитися своїм досвідом з колегами.
28 жовтня 2025 року
Вас может заинтересовать
Зразки по сімейних справах
Кожен, хто стикався з сімейними суперечками погодиться, як скушно цим займатися і скільки життєвих сил це забирає. Непогано якщо під руками конкретний зразок позову, який підходить під Вашу ситуацію. Брак и семья
Спадщина і спадкоємці
Спадкування часто проходить з не малими спорами. Отримання спадщини за заповітом і законом розрізняється за своїм принципом. Шаблони заяв, за зверненнями пов'язаним з суперечками про поділ наслества. Наследство
Житлові проблеми
Зразки позовів з цивільних спорів, щодо житла. Право на житло укладає право проживання володіння користування. Тут виникає багато суперечок і розбіжностей. Існує різниця між орендою та власністю. Тут же бувають суперечки порядку спільного проживання і по розділу особового рахунку. Шаблони позовів допоможуть з'ясувати що саме необхідно писати у своїй заяві. Жилищное право
Справи з відшкодування шкоди
Буває, що нашим речам заподіюють шкоду. Шкода буває нематеріальний, матеріальний. Визначається це судячи з наявності вини умислу, необережності. Залежно відсутності-наявності виникає обов'язок компенсувати заподіяну шкоду. І людина, кому майну завдано шкоду жадає її відшкодування. Укус собаки, зіпсованого майно та інше Возмещение вреда
Дорожньо транспортна пригода
Неприємність на дорозі не є приємною подією. Той хто зустрічав ця подія буде згоден з цим висловлюванням. Раз вже це сталося, кожен змушений якось виходити із ситуації. Коли складені страхові документи виклики страховиків схеми пояснення часом виникає вимога про додаткове відшкодування шкоди, і моральної компенсації ДТП
Тонкощі законів
Професори повторювали, якщо мрієш стати чудовим юристом, ретельно стеж за законами. Або за аналітикою законів, зробленими іншими фахівцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...
Идёт загрузка...