Головавтотрансінспекція не забезпечила виконання покладених на неї завдань, - Рахункова палата України
В ході проведеної Рахунковою палатою України перевірки діяльності Головної державної інспекції на автомобільному транспорті по здійсненню контролю за безпечними перевезень пасажирів у 2009-2010 роках виявлено, що створена у 2005 році Головавтотрансінспекція не забезпечила виконання покладених на неї завдань. Про це повідомляє прес-служба Рахункової палати України.
В результаті, як свідчить статистика, кількість постраждалих у дорожньо-транспортних пригодах автотранспорту в кілька разів перевищує сумарну кількість постраждалих на інших видах транспорту, зростає і кількість ДТП за участю ліцензованого автотранспорту.
Цілі щодо забезпечення громадянам і гостям країни належної безпеки на автошляхах не досягаються.
Перевіркою виявлено, що ліцензії на перевезення пасажирів і вантажів видаються без огляду стану транспорту. Фактично відомство самоусунулося від протидії нелегальним перевізникам, що призвело до постійного збільшення їх кількості.
Власне кожен третій перевізник є нелегальним, від чого страждає якість надання послуг з перевезення пасажирів і виникає загроза їхній безпеці. Так, за даними Мінтрансзв'язку України, тільки за одну добу з прилеглих територій Центрального та Південного залізничних вокзалів Києва нелегально виїжджають близько 1000 автобусів різної пассажіровместітельності. Однак питання діяльності нелегальних перевізників досі не вирішено, виведення їх з ринку перевезень не відбувається.
Не врегульовано і нормативи надання послуг при нерегулярних та регулярних спеціальних пасажирських перевезеннях, не виключена і можливість надання додаткових пасажиромісць.
Це дозволяє транспортникам, які не брали участь в конкурсі на здійснення перевезень, працювати на існуючих маршрутах під виглядом регулярних або нерегулярних перевізників, відбираючи пасажирів у тих підприємців, які виграли тендер на цю роботу.
Колегія Рахункової палати зазначила відмінності в побудові системи відповідальності за безпеку дорожнього руху і безпеку перевезення пасажирів, які взаємопов'язані. Однак забезпечення якості та безпеки перевезень людей покладено на Головавтотрансінспекції, а безпека руху - на ДАІ МВС України. Порядок же взаємодії між цими відомствами не введений. Зокрема, Головавтотрансінспекція не має повноважень в ході рейдових перевірок зупиняти транспортні засоби без працівників ДАІ МВС України.
В даний час Головавтотрансінспекція ліквідується, а новостворена структура - Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті - до цих пір не функціонує, що все більше ускладнює забезпечення безаварійних автоперевезень. Рішення зазначеного питання набуває надзвичайної актуальності і гостроти напередодні проведення ЄВРО-2012. Адже одним із ключових пріоритетів цього загальноєвропейського заходу визначена саме безпеку пасажирських перевезень.
За матеріалами http://pravo.ua
20 квітня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Позови з сімейних проблем
Будь-хто хто зустрічався з сімейними проблемами знає, як скушно цим займатися і скільки нервів і грошей це віднімає. Непогано якщо знайдеться непоганий зразок заяви, який підходить під Вашу історію. Брак и семьяСпадщина і її розділ
Отримання спадщини часто проходить з несподіваними спорами. Прийняття спадщини за законом і заповітом має відмінності за своїм механізмом. Зразки позовних заяв, за зверненнями пов'язаних з вступом у права успадкування. НаследствоЖитло та право користування
Шаблон заяв до суду у цівільніх справах, Щодо житловий квартир. Право на житло укладає право проживання користування володіння. Щодо задовольняють спалахує Дуже багато суперечок І розбіжностей. Помітна різніця Між житлового фонду приватної та комунальної власністю. На цьому ж грунті розгораються протіріччя по розділу особового рахунка І порядку Спільного проживання. Шаблоні заяв допоможуть вивчити Що сортаменту Необхідно писати в судновому документі. Жилищное правоШкода і проблеми відшкодування шкоди
Буває, що нашому майну завдають шкоди. Збиток буває матеріальний, нематеріальний. Визначається це судячи по відсутності-наявності провини можливості передбачити шкоду. Залежно від ознак настає обов'язок відшкодувати завдану шкоду. І людина, чиїм інтересам завдано шкоду мріє її відшкодування. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаДТП
ДТП не буде приємним часом. Той хто проходив цю подію погодиться з цим висловлюванням. Але якщо це сталося, доведеться якось виходити з ситуації. Коли складені страхові документи пояснення схеми виклики страховиків як правило виникає вимога про повне відшкодування шкоди, і моральної шкоди ДТПОгляд законодавства
Професори говорили, якщо мрієш прославитися кращим адвокатом, як слід стеж за законами. Або за аналітикою законотворення, зробленими іншими науковими світилами. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...