Характеристика на дошкільника зразок
Сьогодні характеристики знову почали величати листами-рекомендаціями. В бутність СРСР рекомендацію гаранта заміняла банальна характеристика. Якщо доводилося вибирати роботу, або випадала нагода зайняти виборну посаду. Одна справа отримувати характеристику, інше видавати. Кожному доводилося оперувати з поняттям як характеристика. Ось зразок, який заощадить час видачі хорошого документа Як правило просили пред'явити характеристику з прежднего місця. У документообігу в діловій ужиток входить капіталістичне поняття як рекомендаційний лист.
Матеріал по темі: характеристика на вихованця доу
Характеристика на вихованця
МБДОУ «Дитячий сад № _____« ___________ »
1. Ф.І. дитини ________________________________________________
-Група (вікова) __________________ Назва _________________
-Домашню адресу _____________________________________________
-Дата народження __________________
-З якого часу відвідує ДОП, звідки надійшов (з родини, іншого дитячого саду), дану групу _______________________
2.Характерістіка сім'ї:
-П.І.Б. батьків, місце роботи:
-Мама: ____________________________ освіта: __________________
-Місце роботи: __________________________________________________
-Папа: ____________________________ освіта: __________________
-Місце роботи:
-Склад сім'ї: повна, неповна, багатодітна, наявність братів і сестер.
-Хто займається вихованням дитини (мати, батько, бабуся, інші)
-Стиль виховання і контроль за проведенням вільного часу:
- гипоопека і бездоглядність;
- гіперопіка (дріб'язковий контроль);
- по типу «попелюшки» (в умовах підвищеної вимогливості і строгості);
- по типу «кумира сім'ї» (при постійному замилуванні і переоцінці дитини)
- правильне виховання в умовах, що сприяють всебічному розвитку дитини.
3.Контакт вихователів з батьками (родичами) був встановлений / не встановлено (уникають спілкування, в даний час конфліктні), інше (вказати)
4.Манера, стиль спілкування дитини з оточуючими:
- Домінантний стиль (упевнений у собі, прагне нав'язати свою думку, легко перебиває, але не дає перебити себе, нелегко визнає свою неправоту);
- Недомінантний стиль (сором'язливий, поступливий, легко визнає себе неправим, потребує заохочення при розмові);
- Екстраверт (постійно спрямований на спілкування, легко входить в контакт, цікавий, відкритий, повний уваги до оточуючих);
- Інтроверт (не схильний до контактів, замкнений, надає перевагу спілкуванню діяльність, в розмові не багатослівний).
-Ставлення до громадської думки дитини:
- Активно - позитивне (прагне виправити недоліки, врахувати зауваження і т.п.);
- Пасивно - позитивне (розуміє критику, згодний з нею, але недоліки не виправляє);
- Байдужа (не реагує на критику, не міняє поведінки);
- Негативний (сперечається, не згоден із зауваженнями, поведінку не змінює);
-Взаємовідносини з педагогами дитини - довірчі, йде на контакт / уникає спілкування / агресивно налаштований / інше (вказати) не виконує прохання, вимога, хоча чує і розуміє зміст.
-Соматичне здоров'я - рідко хворіє / часто хворіє простудними захворюваннями / є хронічні захворювання / погано їсть / важко засинає і неспокійно спить / інше (вказати)
-Рівень самооцінки:
- Адекватна (правильно оцінює свої позитивні і негативні якості, особисті можливості і досягнення);
- Завищена (не критичний по відношенню до себе, перебільшує свої досягнення);
- Зниження (надміру критичний, недооцінює свої позитивні якості та особисті досягнення).
5.Особенности розвитку особистості та емоційно-вольової сфери:
-Настрій дитини:
- стійке, недостатньо стійке, нестійке (легко змінюється від незначних причин).
-Переважає:
- пригнічений, хороше (радісне).
-Вольовими рисами є:
- цілеспрямованість, самостійність, ініціативність, рішучість, наполегливість, активність / пасивність, діяльність / інертність, бадьорість / млявість, слабкість вольового напруги, неадекватна поведінка, рухова розгальмування, агресивність, розпещеність
-Характер діяльності:
- стійкий, працює з інтересом;
- нестійкий, відсутня мотивація, працює формально;
-Реакція на вимогу і зауваження:
- адекватна (виправляє поведінку відповідно до вимога,. зауваженням);
- неадекватна (негативна: робить на зло, ображається, не реагує, байдужий до нього).
-Реакція на схвалення:
- адекватна (радіє, чекає);
- неадекватна (не реагує, байдужий до нього);
-Страхи:
- не спостерігається, спостерігаються (у яких умовах).
-Зміна емоційного стану пов'язане з (приходом / відходом батьків, зі зміною виду діяльності, ін).
-Керувати своєю поведінкою:
- вміє, вміє не завжди, не вміє.
-Характерологічні особливості:
Спокійний / неспокійний (жвавий); врівноважений / імпульсивний, легко збудливий,
галасливий / тихий, боязкий, пасивний, повільний, сонливий і млявий протягом дня, характерна застреваемость, прагнення до самотності; примхливий, дратівливий;
Впевнений / невпевнений, розслаблений / напружений, з болючим фантазуванням, в незнайомій обстановці ніяковіє, замкнутий;
Неконфліктний / конфліктний (забіякуватий, здрастуй, нападає на товаришів, віднімає іграшки), з негативним ставлення до прохань і вимог,
Добрий, ласкавий, жорстокий, різкий, грубий, агресивний, впертий.
Акуратний, ощадливий, неохайний.
-Обучаемость:
- висока, проявляє інтерес до отримання знань, завдання виконує самостійно, здійснює перенос показаного способу дії на аналогічні завдання, переходить від більш простого способу виконання завдань до складнішого; зроблені помилки помічає і усуває без сторонньої допомоги;
- середня; при перенесенні показаного способу дії на аналогічні завдання допускає неточності і помилки, які усуває за допомогою дорослого;
- низька, проявляє негативне ставлення до навчання, насилу опановує необхідним
обсягом знань (зазнає труднощів при засвоєнні матеріалу), допомога використовує недостатньо, перенос знань на аналогічні завдання утруднений;
- вкрай низька, проявляє часті реакції протесту і стійке порушення дисциплінарних норм, допомога не використовує, немає переносу показаного способу дії на аналогічні завдання.
До занять (діяльності) відноситься
- З вираженим інтересом, який зберігається до кінця заняття (діяльності);
- з інтересом, але не завжди точно розуміє спільну мету і зміст завдання, охоче приймається за виконання завдань, не дослухавши пояснення;
- з зацікавленістю загальною ситуацією, але не змістом заняття, легко зацікавлюється, але швидко байдужіє до роботи; непосидючий, не доводить справу до кінця; заважає педагогу і дітям; швидко виснажується.
- з байдужістю (негативним ставленням) до змісту заняття і до його ситуації, не здатний контролювати свою діяльність.
-Ігрова діяльність: байдужість або інтерес до іграшок, улюблені іграшки приносить із собою, (не) чи розуміє правила гри, (не) виконує правила гри, (не) вносить Чи зміна в зміст гри, доступність уявній ситуації, роль у колективній грі, поведінка в конфліктній ситуації, (не) чи відображає свій досвід в грі, (не) вміє підтримувати гру.
Моральні якості: адекватність відносин до рідних, одноліткам, іншим людям, почуття прихильності, добра, схильність прийти на допомогу або шкодити, ображати інших, агресивність, жвавість і т.д., (не) вміння підкорятися вимогам дорослих, акуратність, охайність, адекватність емоційних реакцій на схвалення і осуд.
Основна складність при взаємодії з дитиною та її родиною: батьки не приховують свого негативного ставлення до співробітників дитячого саду, висловлювання негативної думки при дитині; плаксивість, конфліктність; труднощі при засипанні і занепокоєння сну; не враховує бажань та інтересів однолітків у спільній діяльності або взаємовідносинах; нав'язливий при спілкуванні; агресивний, ображає нецензурними словами дітей і співробітників; заважає на заняттях;
Дата заповнення ________________
Вихователі: _____________________________________________________
Педагог - психолог: ____________________________________________
Завідувач: __________________________________________________
Перекладено:
http://nsportal.ru
Інші зразки характеристик
29 березня 2024 року
Вас может заинтересовать
Алименты
Все что касается алиментных обязанностей. Подробнее
Документи з сімейних проблем
Кожен, хто стикався з сімейними неприємностями погодиться, як скушно цим займатися і скільки грошей і нервів це витягує. Непогано якщо поруч непоганий зразок необхідного документа, який підходить під Ваш випадок. Брак и семьяОтримання спадщини
Отримання спадщини часто проходить з не малими проблемами. Прийняття спадщини за законом і заповітом відрізняється за своїм принципом. Зразки судових позовів, з проблем пов'язаних з суперечками про спадщину. НаследствоЖитлові правовідносіні
Шаблон позовів у цівільніх справах, пов'язаних з правом на житло. Житлове право Включає у собі право володіння проживання користування. Тут спалахує Чимало суперечок І розбіжностей. Законом визнача різніця Між приватним будинка І жітлової квартирою. За ЦІМ ж ознаками йдуть тяжби користування квартирою І по розділу особового рахунка. Приклади заяв до суду допоможуть з'ясувати Що сортаменту Необхідно вказуваті в своїй заяві. Жилищное правоКомпенсація шкоди
Буває, що нашим речам наносять шкоду. Шкода може бути матеріальний, нематеріальний. Визначається це залежно від вини можливості передбачити шкоду. У залежності від цього виникає обов'язок покрити заподіяну шкоду. І той, чиїм майну заподіяно шкоду мріє її компенсації. Биті машини, збиток неповнолітнім та інше Возмещение вредаПодія з машиною
ДТП не буде приємним часом. Той хто проходив це подія підтримає цей вислів. Але якщо це сталося, доведеться якось вирішувати цю проблему. Після того, як міліція склала схеми страхові документи виклики страховиків пояснення буває виникає суперечка про не покритою компенсації шкоди, та зменшення продажної вартості ДТПСтатті спеціалістів
Викладачі наставляли, якщо мета бути чудовим правознавцем, ретельно стеж за законами. Або за аналітикою законотворення, зробленими іншими правознавцями. НовостиПоследние комментарии
[18-05-2017 21:25] Елена Скажите пожалуйста я одинокая мать воспитываю трёх детей могу ли я получить ...
[17-05-2017 15:40] Владислав Якщо мій друг Максим (56 років) став інвалідом 2 групи, то може ...
[06-05-2017 18:18] Віктор Опанасович Мій батько прописаний та проживае в квартирі, власником якої є його дочка. ...
[25-04-2017 12:30] Адвокат Глава 86 СПАДКУВАННЯ ЗА ЗАКОНОМ Цивільного кодексу України ...
[25-04-2017 11:47] Евгений Подскажите ссылку на Закон, где указана именно такая трактовка "Родичами першого ступеня ...